וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כועס על כך שלא ישחק מול אומוניה: "מה סופרים פה - ימים או חולים?"

עודכן לאחרונה: 29.10.2020 / 18:09

בניגוד לבלם ג'ורדן טזה, החלוץ הישראלי לא קיבל אישור להמריא לקפריסין לקראת המשחק (22:00, ספורט1): "הבחור שחיובי עדיין קיבל אישור להיכנס לקפריסין והבחור שיצא שלילי לקורונה - לא!"

תקציר: ויטסה - פ.ס.וו אינהובן 1:2/באדיבות ספורט 1

סופית: ערן זהבי לא ייקח חלק במשחק של פ.ס.וו איינדהובן נגד אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית (22:00, ספורט1). החלוץ הישראלי והבלם ג'ורדן טזה היו על המטוס בדרך לקפריסין, אבל הורדו ממנו פחות מ-10 דקות לפני ההמראה. במהלך השעות האחרונות ניסתה הקבוצה ההולנדית להסדיר את נחיתתם בקפריסין במטוס פרטי, אולם רק טזה קיבל אישור בעוד זהבי ייאלץ להישאר בהולנד ולהתאמן ביחידות, בזמן שחבריו ינסו להשיג ניצחון בכורה בשלב הבתים.

בחשבון האינסטגרם שלו כתב זהבי: "יש לי חידה, אשמח אם מישהו ייתן לי את התשובה. היו שני אנשים שחלו בקורונה, אחד מהם חלה לפני 17 ימים ואחד לפני 14 ימים. הבחור שחלה לפני 14 ימים כבר הספיק להחלים ולצאת שלילי בשתי בדיקות, השני שחלה לפני 17 ימים עדיין חיובי לקורונה אבל עברו 17 ימים. הבחור שחיובי עדיין קיבל אישור להיכנס לקפריסין והבחור שיצא שלילי לקורונה - לא! עכשיו אני שואל מה קורה פה? סופרים ימים? או חולים? מבולבלים? גם אנחנו. בהצלחה לקבוצה שלי הערב".

למרות שהמאמן רוג'ר שמידט הצהיר ש"נבוא לנצח את אומוניה ניקוסיה ולא נחפש תירוצים", במועדון ההולנדי רותחים. המנכ"ל טון חרבראנדס אמר אתמול: "10 דקות לפני ההמראה, קיבלנו טלפון מקפריסין. מיד התקשרנו לאופ"א שהסכימה עם כל הנקודות שהעלינו - אחרי הכול, פ.ס.וו תמיד פעלה בהתאם לחוקים וההנחיות. אבל באופ"א גם אמרו לנו שאם זהבי וטזה ימריאו, אנחנו מסתכנים בכך שאחרי הנחיתה, הרשויות בקפריסין מיד ידרשו להכניס אותם לבידוד ארוך. מדברים על פייר פליי, על חוקים של אופ"א, אבל בקפריסין החליטו ללכת נגדם. אני לא מאמין שמדובר בצירוף מקרים".

זהבי וטזה הורדו מהמטוס בגלל שהם נמצאו חיוביים לאחרונה לקורונה - ולמרות שמאז שניהם כבר עברו בדיקות שיצאו שליליות. החלוץ הישראלי זעם וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "בדיקות הקורונה והתקנות בכדורגל הן בולשיט מסריח".

ההולנדים כתבו: "קפריסין משתמשת בפרוטוקולים שונים מאלה שנהוגים בהולנד ובאופ"א. פ.ס.וו איינדהובן ואופ"א קיבלו רק אתמול את ההודעה בנושא. שני הצדדים עובדים עכשיו על מנת לשכנע את הקפריסאים שהשחקנים הושארו מאחור באיינדהובן לא בצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully