וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צריך להשקיע בערן זהבי, הוא הגיע כי הוא חבר של המאמן"

הפרשן ההולנדי יוהאן דרקסן תקף: "הישראלי הולך על המגרש, הוא בא להרוויח כמה סנטים ואז יעזוב לקבוצה כלשהי במזרח התיכון"

תקציר: צפו ב-1:1 של פ.ס.וו מול טוונטה ובהחמצת הפנדל של ערן זהבי/ספורט 1

ערן זהבי עדיין מתקשה לספק את הסחורה בליגה ההולנדית וכעת הוא גם סופג אש. החלוץ הישראלי נותר אמש (ראשון) על מאזן של שער בודד במסגרת המקומית, אחרי שהחמיץ פנדל ב-1:1 המאכזב של פ.ס.וו איינדהובן עם טוונטה. התקשורת ההולנדית לא חסה על זהבי לאחר המשחק, ולצד ביקורת על סגנון משחק "סוליסטי" שהציג ועל ההחמצות שרשם, הצביעה על כשל נוסף: הניסיונות החוזרים ונשנים שלו להבקיע גם במצבים שבהם הוא יכול היה למסור.

הביקורת החריפה ביותר עד כה הגיעה הערב מיוהאן דרקסן, אחד מאנשי התקשורת הבולטים בהולנד, שיצא למתקפה: "אני לא מבין שום דבר בפ.ס.וו. אני צופה ורואה את הישראלי הולך. הוא הגיע כי הוא חבר של המאמן. יש פה את הכישרון הגדול בהולנד, מוחמד אחתארין, יושב על הספסל כי הוא לא בכושר. אבל המאמן צריך לאפשר לו לחזור לכושר, כי הוא יהיה שווה המון כסף. לא צריך להשקיע בזהבי, הוא בא להרוויח כמה סנטים ואז יילך לקבוצה אחרת במזרח התיכון או במקום אחר. הוא פשוט חבר של המאמן".

דרקסן לא הבין איך יכול להיות שלרוג'ר שמידט יש כל כך הרבה כוח במועדון: "הוא יכול לארגן את הרכש ולקבוע מי משחקן ומי לא, זה בסדר, אבל הוא עלול גם לרסק את הכישרונות הכי גדולים".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
תקופה פחות טובה. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

באתר Algemeen Dagblad העניקו לזהבי את הציון 4 על היכולת שהציג במשחק - הציוך הנמוך ביותר מבין שחקני פ.ס.וו. "זהבי רוצה מאוד לכבוש, אבל נראה שהוא מרוכז רק במספרים שלו. הוא צריך להציג יכולת משופרת", ציינו.

ריק אלפרינק שמסקר את הקבוצה, הוסיף: "מתי ערן זהבי יעשה עבור פ.ס.וו את מה שהוא עשה לאורך מרבית הקריירה? זו אחת משתי השאלות הכי חשובות שעלו אחרי התיקו נגד טוונטה. זהבי היה האחראי העיקרי לאיבוד הנקודות של הקבוצה שלו. אחרי שהוא החמיץ את הפנדל, הוא ניסה לחפות עם כיבוש בכל כוחו ושיחק לבד".

בסיום המשחק רמזו בפ.ס.וו על חוסר פרגון בין שחקני ההתקפה של הקבוצה. "היינו צריכים להכריע את המשחק הזה עוד לפני השריקה למחצית", אמר המאמן רוג'ר שמידט, "לא כולם היו כשירים אצלנו ב-100 אחוז, אבל זה לא תירוץ. השחקנים שלנו כבר מכירים אחד את השני מספיק טוב כדי להציג יכולת התקפית טובה יותר. אולי חסר קצת פרגון אצלנו".

החלוץ קודי גאקפו הוסיף ש"אנחנו מדברים בינינו לבין עצמנו על זה שאין בינינו מספיק חילופי מסירות. שחקני ההתקפה צריכים לתת אחד לשני מסירות יותר טובות".

זהבי ניתח את המשחק אמש, ולקח אחריות על ההחמצה. "הייתי צריך להבקיע את הפנדל הזה, ואני לוקח את מלוא האחריות. אני מקווה שבמשחק הבא אהיה הרבה יותר טוב. כולנו צריכים להיות טובים יותר. אף אחד לא יחלק לנו מתנות, וכדי לנצח צריך להתאמץ ולהיות טובים במשך כל 90 הדקות. יכולנו לייצר יותר מצבים ויכולנו לכבוש יותר".

עוד בוואלה!

הולנד: ערן זהבי החמיץ פנדל - רק 1:1 לפ.ס.וו מול טוונטה

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
למי הוא התכוון? רוג'ר שמידט עם ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

זהבי הצהיר שהביטחון שלו בבעיטות עונשין מ-11 מטר כלל לא נפגע, למרות ההחמצות האחרונות. "אני תמיד רוצה לבעוט פנדלים, לא חשוב מה קרה. לצערי, לפעמים זה הולך החוצה. החמצתי פנדל חשוב בנבחרת ישראל והיום זה קרה שוב, אבל אלו הם חייו של חלוץ. אני חושב שבעטתי די טוב, אבל השוער בחר את הפינה הנכונה ועשה עצירה יפה. הייתי חסר מזל".

אגב, שוער טוונטה ג'ואל דרומל, שהדף את הפנדל של זהבי, הגדיר בסיום את ההחלטה להעניק לפ.ס.וו כדור עונשין מ-11 מטר כ"שערורייתית".

"לא אשקר, לעצור פנדל אחרי טעות כזו של השופט, זה יותר מתוק. אני מרגיש שעשיתי צדק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully