וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: ערן זהבי החמיץ פנדל - רק 1:1 לפ.ס.וו מול טוונטה

עודכן לאחרונה: 22.11.2020 / 19:47

הישראלי וחבריו קיוו להשיג ניצחון שלישי ברציפות בליגה, אך זהבי החמיץ מהנקודה הלבנה וקבוצתו רחוקה כעת ארבע נקודות מאייאקס המוליכה, שהביסה 0:5 את הרקאלס. עילאי אלמקייס ודן האח הובסו 6:0 על ידי ספרטה רוטרדם והם מתחת לקו האדום. פיינורד ניצחה 1:3 את פורטונה

תקציר: צפו ב-1:1 של פ.ס.וו מול טוונטה ובהחמצת הפנדל של ערן זהבי/ספורט 1

ערן זהבי וקבוצתו פ.ס.וו איינדהובן נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 מול טוונטה במסגרת המחזור התשיעי בליגה ההולנדית. האורחת קיוותה להיצמד למוליכה אייאקס שגברה מוקדם יותר 0:5 על הראקלס, אך השיגה נקודה בלבד והיא במרחק של ארבע נקודות מהפסגה. פיינורד ניצחה 1:3 את פורטונה בחוץ.

* עילאי אלמקייס פתח בהרכב דן האח ושיחק 72 דקות. הקבוצה שלו הובסה 6:0 על ידי ספרטה רוטרדם ונותרה במקום ה-16 בליגה ההולנדית עם מאזן רע של 4 נקודות מ-27 אפשריות.

* ניקו אולסק ישב 90 דקות על ספסלה של קבוצתו ר.ק.ס ואלווייק במהלך ה-1:1 שלה מול הירנביין. ואלווייק נמצאת במקום ה-15 והיא מקדימה בנקודה אחת את דן האח של עילאי אלמקייס, שנמצאת מתחת לקו האדום.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
החמיץ מהנקודה הלבנה וקבוצתו נותרה רק עם נקודה. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

טוונטה - פ.ס.וו איינדהובן 1:1

פ.ס.וו קיוותה לחזור מפגרת הנבחרות ולרשום ניצחון שלישי ברציפות בליגה, אך יצאה רק עם נקודה ממשחק החוץ מול טוונטה. האורחת פתחה בסערה והגיעה לשתי הזדמנויות נהדרות כבר בפתיחה, ובדקה השמינית כבר חגגה את שער היתרון: כדור קרן מצא את ראשו של איברהים סנגאר שנגח חזק וסחט הדיפה משוער טוונטה יואל דרומל, אך דוניאל מאלן עט על הריבאונד ודחק מקרוב פנימה. ערן זהבי קיבל הזדמנות נהדרת להכפיל את יתרונה של קבוצתו אך החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-44. הישראלי הוחלף גם בדקה ה-69, כשדקה קודם לכן הצליח דנילו היכן שהישראלי כשל ודייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע חלוקת נקודות.

דקה 6: הזדמנות ראשונה במשחק לאורחת, כשצ'וקוונוסו מדואקה קיבל כדור עומק ועמד לבדו מול שוער טוונטה אך בעט לגופו ונשאר רק עם קרו.

דקה 7: כדור שניתז מראשו של אחד השחקנים הלך לכיוון השער אך נהדף על ידי שוער טוונטה יואל דרומל שהגיב באינסטיקנט נהדר.

דקה 8: גול! פ.ס.וו עולה ל-0:1: כדור הקרן שעלה לרחבה ננגח לשער על ידי איברהים סנגאר ונהדף על ידי דרומל, אך על הריבאונד עט דוניאל מאלן שדחק מקרוב את הראשון של האורחת.

דקה 35: דנילו המקומי חלף על פני שני שחקני פ.ס.וו ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו לא מצא את המסגרת.

דקה 38: הזדמנות נוספת לטוונטה: וצלאב צ'רני הצ'כי נכנס לרחבה ובעט ממרחק של כ-13 מטרים מהשער כדור חזק ומסובב שנהדף בצורה יוצאת מהכלל על ידי איבון אמבוגו.

דקה 39: מאדואקה בפריצה סוחפת באגף ימין מצא את ערן זהבי בכדור רוחב, אך הישראלי נשמר טוב ולא הצליח לשחרר בעיטה טובה מספיק.

דקה 44: פ.ס.וו אינדהובן מקבלת פנדל לאחר שה-VAR אותת לשופט המשחק לעבירה של ג'סי בוש על מדואקה. ערן זהבי ניגש לביצוע הבעיטה אך סחט הדיפה נהדרת מדרומל, והתוצאה נותרה 0:1.

דקה 61: צ'רני שוב ניסה את מזלו מרחוק ושוב סחט הדיפה נהדרת משוער איינדהובן אמבוגו.

דקה 63: גול! טוונטה משווה ל-1:1: בעיטה מחוץ לרחבה פגעה בידו של שחקן הגנה של פ.ס.וו והשופט הורה את הנקודה הלבנה. דנילו ניגש לביצוע הבעיטה ושלח את הכדור פנימה.

דקה 68: דנילו קיבל כדור עומק נהדר ומצא את עצמו לבדו מול אמבוגו, כששוב השוער הציל את האורחת מספיגה.

דקה 69: לאחר משחק חלש והחמצת פנדל, ערן זהבי הוחלף על ידי מוחמד איהטארן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עילאי אלמקייס שחקן דן האח מול ספרטה רוטרדם. Soccrates Images, GettyImages
אלמקייס וחבריו עם תצוגה אומללה/GettyImages, Soccrates Images

אייאקס - הראקלס 0:5

עם ניצחון שישי ברציפות בליגה ומאזן של שמונה ניצחונות בתשעה מחזורים, אייאקס ממשיכה בשלה, ואחרי החמישייה של היום יש לה כבר 37 שערים בתשעה מחזורים, כשהיא שומרת על ממוצע של יותר מארבעה שערים למשחק (הרבה בזכות ה-0:13 על ונלו). מול ההגנה החלשה מאוד של הראקלס, אייאקס לא התקשתה: לסינה טראורה (6), דויד נרס (29), זקריה לביאד (36 ו-77) ודושאן טאדיץ' (57) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully