וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים יגידו: בית"ר ירושלים עדיין לא מצליחה להיות עקבית

23.11.2020 / 7:32

בית"ר ירושלים נתנה אתמול את חצי השעה הכי אינטנסיבית שלה העונה, אך רק חצי שעה. עם הסגל הדליל והלו"ז העמוס, היא תצטרך להיות הרבה יותר יעילה כדי לסיים את השבוע הזה עם חיוך. אור זהבי צפוי לחתום לשנתיים, וגם: מדוע בדיקות הדם של לירן רוטמן לא היו תקינות?

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה/ספורט 1

1.

עם 8 נקודות מ-15 אפשריות, בית"ר ירושלים עדיין מחפשת את עצמה העונה. בית"ר פתחה רע את המשחק אתמול נגד נתניה והתעייפה בחצי השעה האחרונה של המשחק, אך בין הדקה ה-20 ל-55 נתנה את הדקות הכי אינטנסיבית שלה השנה והצוות המקצועי מתחיל לראות אור בקצה המנהרה. עדיין, בסופו של דבר ישנו מבחן התוצאה וגם דראפיץ' וברדה יודעים זאת, הקבוצה תהיה חייבת לחבר רצף של כמה ניצחונות אם היא תרצה בהמשך להידבק לצמרת העליונה.

בית"ר סבלה אתמול מסגל חסר ותסבול מכך גם נגד מכבי פתח תקוה ברביעי ומכבי חיפה בשני. ברביעי היא תקבל בחזרה את עוזיאל פרדו שחוזר מהרחקה ואת אנטואן קונטה שערך אתמול אימון וחש טוב. שלום אדרי הרגיש תפוס בסיום אך יהיה כשיר, גם מיכאל אוחנה התלונן על שריר תפוס אך בצוות הרפואי חוששים כי מדובר ביותר מכך ולא בטוח שהוא יעמוד לרשות הצוות ברביעי. מי שייעדרו בוודאות הם שי קונסטנטין המורחק, חלאופילו פלייטר שינחת רק ברביעי בישראל, מתאוסיניו שנמצא עדיין בברזיל ואביאל זרגרי הפצוע.

מאמני בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה. ברני ארדוב
עדיין לא עומדים במבחן התוצאה. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב
  • מסדר פצועים ארוך בבית"ר: אדרי ואוחנה נפצעו, קונסטנטין, פלייטר וזרגרי ייעדו מול מכבי פ"ת
  • אי סדרים בבדיקות הדם של לירן רוטמן
  • אור זהבי יחתום על חוזה חדש שנתיים
  • טל בן חיים זכה למחמאות על יכולתו

2.

לירן רוטמן קיבל שעתיים לפני המשחק את האישור כי יוכל לשחק נגד נתניה. לאחר בדיקות דם שערכה הקבוצה ביום חמישי, התגלו אי סדרים אצל הקשר. מתברר כי השחקן ערך אימון בחדר כושר לפני הבדיקות, אימון שהשפיע על התוצאות בצורה קיצונית. הצוות הרפואי של בית"ר נלחץ ודרש מנוחה מוחלטת לשחקן. אתמול ערך השחקן בדיקות חוזרות ואחר הצהריים קיבל את הבשורה כי הבדיקות תקינות והוא יוכל להיכלל בסגל.

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
קיבל מחמאות. טל בן חיים/דני מרון

3.

מי שזכה למחמאות מהצוות המקצועי בסיום אמש היה הבלם טל בן חיים. בקיץ יוסי בניון התעקש להשאיר את הבלם עונה נוספת ונראה שאיכשהו בן חיים מוצא השנה סיפוק בבית"ר יותר מבשנים קודמות. הוא מחכה בשקט להזדמנויות, מעביר את הנסיון והידע לצעירים כמו זרגרי, רוטמן ואחרים שמגיעים אליו לעשות אימונים משותפים, נותן עצות לשחקנים בחדר כושר, ובאופן כללי נראה מאושר ללא קשר לדקות משחק. ואם כל זה בא גם עם מקום בהרכב אז בכלל. אתמול בן חיים פתח בפעם הראשונה העונה במשחק רשמי, בגיל 38 על סף חודש דצמבר זה לא פשוט. הוא צלח את המשחק והביא הרבה אופי ונסיון שהקנו לו נקודות זכות אצל הצוות המקצועי לקראת המשך העונה.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים מול עידו וייר שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
דראפיץ' וברדה רצו להוריד ממנו לחץ. ירדן שועה/ברני ארדוב

4.

ירדן שועה נכנס כמחליף אמש, כאשר המטרה היא להוריד ממנו לחץ. ברביעי הוא צפוי לפתוח ב-11 נגד מכבי פתח תקוה, כאשר גם אורן ביטון, לירן רוטמן, עוזיאל פרדו ודוד דגו נמצאים בתמונת ה-11 או שיזכו לדקות משמעותיות כחלק מחלוקת העומסים בשבוע הזה. הבלם אור זהבי אמור לחתום השבוע על חוזה חדש לשנתיים נוספות ולאחר מכן הוא יוכל לעמוד לרשות הצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully