וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון טייטום ודונובן מיטשל קיבלו חוזי מקסימום, בוגדן בוגדנוביץ' בדרך לאטלנטה

הכוכבים הצעירים של בוסטון ויוטה יקבלו עד 195 מיליון דולר כל אחד בחמש השנים הבאות. הסרבי הסכים להצעה של 72 מיליון דולר לארבע עונות, מארק גאסול ללייקרס?

דני אבדיה נבחר בדראפט ה-NBA/באדיבות ערוץ הספורט. שידורי ה-NBA ודני אבדיה בערוץ הספורט

מבול ההחתמות והחוזים החדשים ב-NBA נמשך גם הערב (ראשון), כשזה הגדול ביותר ניתן לדונובן מיטשל. יוטה דאגה להבטיח את הישארותו של הכוכב הצעיר עם עסקה של 163 מיליון דולר לחמש שנים, שיכולה לצמוח עד 195 מיליון דולר אם ייבחר לאחת מחמישיות העונה בתום 2020/21. מיטשל (24, 1.85 מ'), שנבחר במקום ה-13 בדראפט 2017, הפך אט לאט לאחד הכוכבים הגדולים בליגה והעמיד אשתקד ממוצעים של 24 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה, לצד פלייאוף עילאי עם 36.3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק.

שחקני יוטה ג'אז דונובן מיטשל, ג'ו אינגלס חוגגים. GettyImages
נעול בג'אז לזמן רב. מיטשל/GettyImages

* אחרי מיטשל, גם ג'ייסון טייטום, הכוכב הגדול הנוסף של דראפט 2017, קיבל חוזה עתק. לפי ESPN, הסמול פורוורד סיכם על חוזה חדש בבוסטון במסגרתו ירוויח 195 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. אם ייבחר לאחת מחמישיות העונה בעונת 2020/21, שכרו של טייטום עשוי לצמוח ל-200 מיליון דולר בחמש שנים.

* לאחר שהבריז למילווקי, קיבל בוגדן בוגדנוביץ' הצעה קוסמת מאטלנטה, כך לפי "האתלטיק". הסרבי שסיים את דרכו בסקרמנטו צפוי להרוויח 72 מיליון דולר לארבע עונות ולהצטרף לדנילו גלינארי, רייג'ון רונדו וכריס דאן, שחתמו בהוקס בימים האחרונים. לקינגס יש 48 שעות להשוות את ההצעה.

* בהיעדרו של בוגדנוביץ', ממשיכה מילווקי לנסות ולעבות את הספסל שלה. היום החתימה גם את טורי קרייג, שסיים את חוזהו בדנבר, וגם את ברין פורבס, שסיים את חוזהו בסן אנטוניו.

* לוס אנג'לס לייקרס כבר צירפה לקו הקדמי שלה את מונטרז הארל, אך היא עוד לא סיימה. לפי שאמס צ'ראניה, האלופה הפכה לאחת המועמדות המובילות להחתים גם את מארק גאסול, שהפך שחקן חופשי לאחר שחוזהו בטורונטו פג.

* עכשיו זה רשמי: דאוויס ברטאנס חתם לחמש שנים נוספות בוושינגטון, תמורת 80 מיליון דולר.

* קנט בייזמור, שהחל את העונה שעברה בפורטלנד וסיים אותה בסקרמנטו, חתם לעונה אחת בגולדן סטייט - הקבוצה בה העביר את השנתיים הראשונות שלו ב-NBA.

* הארי ג'יילס, שהתקשה לעמוד בציפיות בסקרמנטו, חתם לעונה אחת בפורטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully