וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל התקרבה לפ.ס.ז', גם ליון ניצחה, 3:4 משוגע למונפלייה על שטרסבורג

עודכן לאחרונה: 22.11.2020 / 23:54

יאזיג'י כיכב עם צמד ובישול ב-0:4 של המדורגת שנייה על לוריין, קאדוורה העניק לליון 0:1 באנז'ה וגם מונפלייה בחבורת הצמרת

תקציר כל השערים של הלילה האחרון של ליגת האומות/ספורט1

ליל צימקה הערב (ראשון) את הפער מפריז סן ז'רמן המוליכה לשתי נקודות בלבד, אחרי 0:4 משכנע על לוריין במחזור ה-11 בליגה הצרפתית. מי שהתקדמה למקום השלישי היא ליון שניצחה 0:1 באנז'ה, ואחריה ניצבת מונפלייה שסיפקה 3:4 מופרע מול שטרסבורג. לאנס ניצחה עם שער ביזארי.

יוסוף יאזיג'י שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
לא רק בליגה האירופית. יוסוף יאזיג'י/רויטרס

ליל - לוריין 0:4

אחרי שכבש שלושער בליגה האירופית גם בפראג מול ספרטה וגם בסן סירו מול מילאן, יוסוף יאזיג'י כיכב גם בליג 1. הטורקי בן ה-23, ששער הליגה היחיד שלו בעונה שעברה היה מהנקודה הלבנה, קיבל כדור נפלא מג'ונתן במבה בדקה ה-29 ובעט פנימה. בדקה ה-51 היה זה ג'ונתן דייויד הקנדי שסידר לו את השני, ואחרי שש דקות יאזיג'י הוסיף בישול ללואיז אראוז'ו. דייויד, שנרכש ב-32 מיליון יורו וכבש גול אחד שמאז נלקח לו, הטעה יפה ברחבה וחתם את התוצאה בדקה ה-90 עם שער הבכורה שהפעם יישאר שלו. ליל במקום השני, לוריין במקום ה-18 המוליך למבחנים.

עוד בוואלה!

נשיא מונאקו לשעבר: "כרגע נראה שקיליאן אמבפה בדרך החוצה מפריז סן ז'רמן"

לכתבה המלאה
טינו קאדוורה שחקן ליון. Laurent Cipriani, AP
האיש של ליון. טינו קאדוורה/AP, Laurent Cipriani

אנז'ה - ליון 1:0

טינו קאדוורה, שכבש צמד כמחליף וניצח את הדרבי מול סנט אטיין לפני פגרת הנבחרות, חתום על עוד שלוש נקודות שהעלו את ליון למקום שמוביל לליגת האלופות בתום העונה. הפעם רודי גרסיה נתן מקום בהרכב למלך שערי הליגה השנייה אשתקד, ובדקה ה-80 לאו דובואה הקפיץ לעברו, הוא הוריד על החזה ובעט פנימה. אנז'ה מעולם לא ניצחה את ליון במשחק ביתי וגם הפעם זה לא קרה. האורחת ממשיכה לפצות על פתיחת העונה המגומגמת עם ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים.

אנדי דלור שחקן מונפלייה. AP
שישה שערי ליגה העונה. אנדי דלור/AP

מונפלייה - שטרסבורג 3:4

ניצחון שלישי ברציפות למארחת, שביססה את מעמדה בצמרת אחרי משחק שסיפק שישה שערים כבר במחצית הראשונה. הבלם פדרו מנדש (8) כבש מקרוב אחרי קרן ואנדי דלור הבקיע בנגיחה מ-13 מטרים (13), אבל שטרסבורג קיבלה שני פנדלים והשוותה מרגלי קני לאלה (22) וחביב דיאלו (26). דלור השלים צמד עם נגיחה נוספת בדקה ה-31 והעלה את מאזנו לשישה שערי ליגה, אלא שלודוביק אז'ורק ניצל טעות בהגנה וקבע 3:3 בדקה ה-45. המחצית השנייה הייתה רגועה יותר והניבה שער בודד, כשהפעם דלור בישל עם הראש לגאטן לאבורד שירה מהאוויר פנימה והכריע את המשחק בדקה ה-68. שטרסבורג עם הפסד שלישי ברציפות ועדיין מתחת לקו האדום.

ארנו קלימואנדו שחקן לאנס. Jean Catuffe, GettyImages
ותודה לשוער. ארנו קלימואנדו/GettyImages, Jean Catuffe

דיז'ון - לאנס 1:0

גם חילופי המאמנים לא עזרו לדיז'ון להשיג ניצחון בכורה והיא עם ארבע נקודות בלבד במקום האחרון. שחקן העבר דויד לינארס יכול היה רק לתפוס את הראש מרוב תסכול בדקה ה-23, כשהשוער השוויצרי שלו אנתוני ראצ'ופי החליט לכדרר בתוך תיבת החמש, הסתבך ואז בעט מקו השער את הכדור על ארנו קלימואנדו שגלש לעברו. המושאל הצעיר מפ.ס.ז' חגג שער בכורה והעניק ללאנס ניצחון חמישי העונה (בתשעה משחקים בלבד).

משחקים נוספים

ריימס - נים 1:0
לנים: רנו ריפאר (62 בפנדל)

נאנט - מץ 1:1
לנאנט: רנדל קולו (29). למץ: ארון לייה (45+4 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully