וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא מונאקו לשעבר: "כרגע נראה שקיליאן אמבפה בדרך החוצה מפריז סן ז'רמן"

ואדים ואסילייב, ששיתף פעולה עם הכוכב בקבוצה מהנסיכות, התייחס לעתידו של הכוכב: "הוא רוצה לזכות בהכול, הוא יישאר רק אם יציגו לו פרוייקט שאפתני"

תקציר כל השערים של הלילה האחרון של ליגת האומות/ספורט1

אחרי שסבל מאינספור פציעות ודרש כבר לעזוב את פריז סן ז'רמן, נראה שניימאר שינה את דעתו ויישאר בקבוצה הצרפתית גם בשנים הקרובות. אבל מה יעלה בגורלו של קיליאן אמבפה? הכוכב בן ה-21 בלבד, שברזומה שלו יש כבר שלוש אליפויות וזכייה במונדיאל, מסיים את חוזהו בקיץ 2022, כך שכדי להשאירו, פריז חייבת להחתימו על חוזה חדש.

שחקנה של פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. GettyImages
יתפתה לחיזורים של ריאל מדריד? קיליאן אמבפה/GettyImages

לאונרדו המנהל המקצועי של פריז אמר מוקדם יותר שהקבוצה מנסה להאריך את חוזיהם של אמבפה, ניימאר ודי מריה, אך ריאל מדריד אורבת כבר שנתיים לאמבפה ומחכה לרגע הנכון לרכוש אותו. אז האם אמבפה צריך לעזוב? ואדים ואסילייב, מי שהיה הבוס של אמבפה ושל מונאקו, משוכנע שהכוכב צריך לעזוב.

בריאיון ל"טלפוט" הצרפתי הוא אמר: "הוא עומד לקחת כמה החלטות מאוד חשובות וכרגע נראה שהוא בדרך החוצה. הכול אפשרי. קיליאן צעיר והוא רוצה לזכות בתארים. הוא רוצה לזכות בהכול ולשבור שיאים. אם מחר פריז תציג לו פרוייקט שאפתני שהוא ירגיש טוב איתו, הוא עשוי להאריך חוזה".

כך או כך, אמבפה ופריז נמצאים בתקופה מכרעת ואם השחקן יודיע על רצונו לעזוב לפני סיום העונה הנוכחית, פריז תהיה חייבת למכור אותו, אחרת היא עלולה לאבד אותו בחינם ב-2022. אמבפה כבש צמד אמש (שישי), אך קבוצתו הפסידה 3:2 בחוץ למונאקו האקסית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully