וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: זלאטן כיכב עם צמד והחזיר את מילאן לפסגה, אבל נפצע

עודכן לאחרונה: 22.11.2020 / 23:55

השבדי כבש עוד צמד, עם הראש והברך, והעניק לרוסונרי ניצחון ראשון בנאפולי מאז 2010, אבל נאלץ לצאת. האוגה הוסיף ב-1:3. קאמבק גדול לאינטר, מחיטריאן שוב כיכב, ססואולו בלתי מנוצחת

תקציר כל השערים של הלילה האחרון של ליגת האומות/ספורט1

זלאטן איברהמוביץ' המשיך להדהים את איטליה והשאיר את מילאן במקום הראשון עם 1:3 הערב (ראשון) על נאפולי וניצחון ראשון בסן פאולו מאז האליפות איתו ב-2010. ססואולו הבלתי מנוצחת ממשיכה במרדף, סוף פודגוראנו ישב על הספסל בניצחונה של רומא, אינטר התאוששה עם מהפך מרשים וצ'זארה פראנדלי ערך בכורה מחודשת ומאכזבת כמאמן פיורנטינה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. רויטרס
מי יכול עליו? זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

נאפולי - מילאן 3:1

בפעם הקודמת שהרוסונרי ניצחו בסן פאולו, זלאטן איברהימוביץ' כבש שער אחד ולצדו בהרכב היו באוקטובר 2010 ג'נארו גאטוזו ודניאלה בונרה. הערב השלושה התאחדו, כשהאחרון התייצב על הקווים של מילאן במקום סטפנו פיולי שנדבק בקורונה וניצח את גאטוזו בזכות זלאטן אחד ויחיד. השבדי האריך את רצף הכיבושים שלו בליגה לשמונה משחקים עם נגיחה מרהיבה מ-13 מטרים אחרי הרמה של תאו הרננדז בדקה ה-20 וגול עם הברך בדקה ה-54 אחרי הכנה של אנטה רביץ'. עד היום, השחקן הכי מבוגר שהגיע ל-10 שערים במחזור השמיני היה סילביו פיולה, שעשה את זה בגיל 29 בעונת 1942/43. זלאטן מבוגר בעשור ורשם רק שש הופעות בסרייה A העונה, מה שלא מנע ממנו להיות חתום על עוד ציון דרך.

נאפולי הצליחה לצמק בדקה ה-63 מרגלי דריס מרטנס, מלך שעריה בכל הזמנים, אבל אחרי שתי דקות טיימואה בקאיוקו ספג צהוב שני מול האקסית והשאיר את המארחת ב-10 שחקנים. אנדראה פטאניה המחליף פספס הזדמנות להשוות למרות הנחיתות המספרית, ומנגד מילאן סיימה מודאגת לאחר שזלאטן נפצע בשריר הירך והוחלף בדקה ה-79. מודאגת, אבל במקום הראשון וגם עם שער שלישי תוצרת המחליף הנורבגי יינס פטר האוגה שהקפיץ פנימה במתפרצת בדקה ה-95.

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו כבר עם 8 שערים ב-5 משחקים, פירלו: "הוא משמש דוגמה לכולם"

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן פצוע. Francesco Pecoraro, GettyImages
סיום מדאיג. זלאטן איברהימוביץ' הפצוע/GettyImages, Francesco Pecoraro

ורונה - ססואולו 2:0

הפתעת העונה השלימה לראשונה בתולדותיה רצף של ארבעה ניצחונות חוץ בסרייה A ובילתה שוב כמה שעות בפסגה. בשני הביקורים הקודמים שלה בוורונה ניצחה ססואולו 0:1, והפעם היא עשתה את זה טוב יותר. ז'רמי בוגה, שהיה ממצטייני הקבוצה בעונה שעברה ואילו העונה סבל מקורונה ופציעה, סובב לחיבורים מצד שמאל בדקה ה-42 אחרי מסירה של דומניקו ברארדי, שאחרי שני שעריו בנבחרת הפציץ פנימה בשמאל בדקה ה-75. ורונה, שספגה רק שער אחד בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה וניצחה בארבעה מהם, לא מצאה תשובה לססואולו הבלתי מנוצחת.

ז'רמי בוגה שחקן ססואולו. Chris Ricco, GettyImages
שער ראשון העונה. ז'רמי בוגה/GettyImages, Chris Ricco

אינטר - טורינו 2:4

במשחק הבית הקודם שלה בליגה, חזרה אינטר מפיגור 2:0 ל-2:2 בתוספת הזמן מול פארמה. גם הפעם פיגרה באותה תוצאה, אבל זה היה מול טורינו שאיבדה כבר 14 נקודות במשחקים בהם הובילה (יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות). למרות הישארותו של אנדראה בלוטי על הספסל, טורינו הפתיעה עם שער יפה של סימונה זאזה בדקה ה-45 וקיבלה סיוע מה-VAR בדרך לפנדל של כריסטיאן אנסלדי, שלא חגג בדקה ה-62 מול קבוצתו הקודמת. אבל הפנדל הזה העיר את הנראזורי שהסתערו על שער היריבה. אלכסיס סאנצ'ס צימק אחרי כדור שחזר מהמשקוף בדקה ה-64 ובישל בחלוף שלוש דקות לרומלו לוקאקו שהשווה מחצי מטר. בדקה ה-84 שוב ה-VAR נכנס לפעולה, עם פנדל לאינטר בעקבות פגיעה ברחבה באשרף חכימי. לוקאקו, שחזר מפציעה עם צמד במדי נבחרת בלגיה, השלים צמד גם בקבוצה והעלה את מאזנו בליגה לשבעה שערים העונה, ודקה לסיום לאוטרו מרטינס סגר עניין.

אלכסיס סאנצ'ס עם רומלו לוקאקו שחקני אינטר. רויטרס
דאגו לקאמבק. אלכסיס סאנצ'ס עם רומלו לוקאקו/רויטרס

רומא - פארמה 0:3

סוף פודגוראנו נכלל בפעם השלישית בסגל של הג'אלורוסי, שהמשיכו ליהנות מהכושר הנפלא של הנריך מחיטריאן ולא הפסידו על כר הדשא ב-11 משחקיהם העונה בכל המסגרות (רק 3:0 טכני לוורונה בגלל שיתופו שלא כחוק של אמאדו דיאוורה). פארמה, שלא ניצחה באולימפיקו מאז אפריל 1997, הגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות וקיוותה לנצל את החיסורים הרבים אצל רומא, אבל ספגה שלישייה עוד במחצית הראשונה אחרי בליץ של 13 דקות. בורחה מאיורל הספרדי, שפתח בהיעדרו של אדין דז'קו, השתחרר מהשמירה וכבש בדקה ה-28 את שערו הראשון בסרייה A, לפני שפינה את הבמה למחיטריאן ששיגר טיל אדיר לרשת בדקה ה-32 והשלים צמד בחלוף שמונה דקות לאחר בישול של ריק קרסדורפ. הארמני כבר עם חמישה שערי ליגה וארבעה בישולים. למרות הגארבג' טיים הארוך, פאולו פונסקה שוב לא נתן לפודגוראנו הזדמנות להיות הישראלי השלישי בתולדות הליגה. אבל גם זה יגיע.

הנריך מחיטריאן שחקן רומא חוגג שער. Alessandra Tarantino, AP
בכושר נהדר. הנריך מחיטריאן/AP, Alessandra Tarantino

פיורנטינה - בנבנטו 1:0

שמונה נקודות בשבעה מחזורים גרמו לוויולה להיפרד מג'וזפה יאקיני, ומי שחזר אחרי יותר מעשור הוא צ'זארה פראנדלי. מאמן הנבחרת לשעבר קיווה לחלץ את הסגולים מהתחתית, אך איבד את פרנק ריברי שנפצע והוחלף בדקה ה-44, ובדקה ה-52 ראה את שחקניו החדשים סופגים שער מביך הקבוצה של פיליפו אינזאגי שהגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים - רוברטו אינסינייה חטף כדור אבוד מהגנת המקומיים ומצא את ריקרדו אימפרוטה שבעט חד וכבש את שער הניצחון.

צ'זארה פראנדלי מאמן פיורנטינה. GettyImages
חזר לפירנצה אחרי כעשור. צ'זארה פראנדלי/GettyImages

משחקים נוספים

סמפדוריה - בולוניה 2:1
לסמפדוריה: מורטן תורסבי (7). לבולוניה: ואסקו רג'יני (עצמי, 44), ריקרדו אורסוליני (52)

אודינזה - גנואה 0:1
לאודינזה: רודריגו דה פול (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully