וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו כבר עם 8 שערים ב-5 משחקים, פירלו: "הוא משמש דוגמה לכולם"

הסקורר הפורטוגלי כבש עוד צמד והוליך את יובנטוס לניצחון, השתווה לזלאטן ושבר עוד שיא מועדון. המאמן פירלו: "העצה היחידה שאני יכול לתת לו זה שימשיך ככה". וגם: פירלו מנע מכירה של שישה שחקנים של יובנטוס

תקציר: חגיגת שערים בבונדסליגה, 21 בנובמבר/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו רגיל לשבור שיאים, אבל הסטטיסטיקה הנוכחית שלו ביובנטוס מרשימה אפילו בסטנדרטים שלו: שמונה שערים בחמישה משחקים. רק בשבוע שעבר הפורטוגלי הדביק את פרנץ פושקאש והגיע ל-746 שערים בנבחרת ובקבוצות, הוא בדרך להשוות את השיא של עלי דאי כשחקן שכבש הכי הרבה בהיסטוריה במדים הלאומיים, הוא מדורג במקום הרביעי בכובשי כל הזמנים, ואתמול (שבת) הוא כבש צמד מול קילארי שהוליך את יובנטוס לניצחון 0:2 שקירב אותה למוליכה מילאן.

כריסטיאנו רונאלדו, חוגג עם שחקני יובנטוס. רויטרס
האיש שלא נגמר. רונאלדו/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ יובנטוס. רויטרס
ראש בראש עם זלאטן. איזה כיף, רונאלדו/רויטרס

רונאלדו הפך לראשון ביובנטוס שכובש בחמישה משחקים ברציפות בעידן שלוש הנקודות (מ-1994/95): הוא כבש מול סמפדוריה ורומא (צמד), נדבק בקורונה והחמיץ את המשחקים מול ורונה וקורטונה, חזר למשחק מול ספציה, עלה מהספסל וכבש עוד צמד, לאחר מכן כבש עוד שער מול לאציו, וכאמור אתמול עוד צמד, די מרשים, אחד במבצע אישי טיפוסי אחרי שעבר שני שחקנים וכבש בבעיטה חדשה, והשני בפיניש של סקורר מיומן עם חושים חדים. עם 8 שערים, יש רק שחקן אחד בליגה האיטלקית שכבש כמוהו: זלאטן איברהימוביץ' בן ה-39.

"הוא מקצוען גדול, כמו שכולנו כבר יודעים", אמר מאמן יובנטוס אנדראה פירלו, שרואה שוב איך כריסטיאנו מושיע אותו ומעניק לו ימים של שקט אחרי פתיחה מאכזבת לעונה, "הוא אלוף אמיתי, ומשמש דוגמה לכל מי שמסביבו, גם במשחקים וגם באימונים. העצה היחידה שאני יכול לתת לו זה להמשיך ככה, באותה הדרך".

עוד ביובנטוס: באיטליה מדווחים שפירלו מנע מכירה של שלושה שחקנים: מריח דמירל היה מבוקש על ידי לסטר בל פירלו התעקש שיישאר, אדריאן ראביו קיבל הצעות מהפרמיירליג אבל המאמן הבהיר לו שהוא בונה עליו ("מבחינתי הוא אלוף, הוא אפילו לא יודע כמה הוא חזק, אנחנו עובדים איתו הרבה"), וגם דנילו קיבל הצעותף אבל פירלו שמר עליו וכעת הוא השחקן היחיד בקבוצה ששיחק בכל משחק העונה, כשהוא מוצב כבלם שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully