וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בהלם: ווילבקין ירד בעצבים, ספרופולוס הודה: "זה הפסד קשה"

21.11.2020 / 0:23

הצהובים הפסידו בוולנסיה ושוב נוצחו במשחק צמוד ביורוליג, ווילבקין נראה מתוסכל בסיום, ספרופולוס יודע שזה חמק לו מבין הידיים: "נצטרך להתגבר על ההפסד הזה, ולשבור את המומנטום הרע"

תקציר: פרטיזן בלגרד - חובנטוד בדאלונה 75:78/ספורט 1

מכבי תל אביב ספגה הלילה (שישי) עוד הפסד ביורוליג, כשנוצחה 82:80 בוולנסיה. ולא רק שהצהובים ספגו הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים של האלופה הישראלית, הוא הגיע אחרי שרשרת אומללה של טעויות, במשחק שבו לספרופולוס וחניכיו היו מספר הזדמנויות לנצח, אבל שגו ואיבדו את זה בצורה שלומיאלית. זו הפעם החמישית העונה שמכבי תל אביב מפסידה ביורליג משחק צמוד, של פער 4 נקודות ומטה. סקוטי ווילבקין, שהצטיין עם 7 שלשות, ירד לחדר ההלבשה עצבני, ונראה מתוסכל בעודו מוריד את החולצה.

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של ולנסיה, אתר רשמי
לא הצליח להסתיר את העצבים. ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של ולנסיה

בסיום המאמן יאניס ספרופולוס נראה שפוף ומאוכזב: "זה היה משחק צמוד מאוד והתוצאה הייתה פתוחה עד הסוף, שיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה, הגנתית במיוחד. ברבע השלישי והרביעי היינו טובים מאוד, נלחמנו אחד על אחד וכקבוצה, הובלנו ב-7 הפרש ועד אז עשינו עבודה נהדרת.

"לרוע מזלנו, טעויות שביצענו שלחו אותם לקו בקלות, והחזירו אותם למרחק כדור אחד, ואז לא ביצענו עבירה שהובילה לשלשה. במהלך האחרון איבדנו את הכדור. היינו צריכים לעשות עבודה אחת טובה בהגנה כדי לגמור את המשחק, ולנסיה עשתה הכל כדי לנצח. זה הפסד קשה, אבל הראינו פנים אחרות שלנו, אנחנו מאוכזבים שהפסדנו ככה, נצטרך להתגבר על ההפסד הזה, ללמוד מזה, ולשבור את המומנטום הרע של להפסיד חמישה משחקים בסיום".

עוד בוואלה!

יורוליג: מכבי תל אביב קרסה בסיום והפסידה 82:80 בוולנסיה

לכתבה המלאה
ולנסיה חוגגת ניצחון על מכבי ת"א ביורוליג. האתר הרשמי של ולנסיה, אתר רשמי
מתנה לחגץ ולנסיה חוגגת/אתר רשמי, האתר הרשמי של ולנסיה

סם ואן רוסום, שקלע את סל הניצחון, אמר בסיום: "מתנת חג המולד? לא יודע! קצת מוקדם מדי לחג המולד... ציפינו שהם ייתנו את הכדור לווילבקין, המאמן אמר לנו להיות אגרסיביים עליו, לא לתת לו לקבל את הכדור, והצלחנו לו לחטוף לו ולקלוע ליי אפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully