וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריז סן ז'רמן איבדה יתרון 0:2, והפסידה 3:2 דרמטי למונאקו

גובר הלחץ על טוכל: האלופה הוליכה מצמד של אמבפה, אבל ספגה שלושה שערים במחצית השנייה, כולל צמד של פולאנד ופנדל מכריע של ססק בדק ה-85. בורדו ניצחה משער ניצחון של בן ארפה

תקציר כל השערים של הלילה האחרון של ליגת האומות/ספורט1

פריז סן ז'רמן קולטת שהעונה הדברים הולכים לה קשה. האלופה התבשרה שניימאר וקיליאן אמבפה החלימו ויהיו בסגל למשחק, הצרפתי אף כבש צמד שקבע 0:2, אבל תומאס טוכל ראה את את ההגנה החלשה שלו סופגת שלושה שערים, ומפסידה.

פברגאס מול אמבפה, מונאקו נגד פריז סן ז'רמן. רויטרס
איזו סיומת. מונאקו חוגגת/רויטרס

מונאקו - פריז סן ז'רמן 2:3

מונאקו ידעה שניצחון יעלה אותה למקום השני, הגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, והמשיכה במומנטום. פ.ס.ז', מנגד, ספגה עוד הפסד, השלישי שלה העונה, והלחץ גובר על טוכל. זה התחיל דווקא טוב. בדקה ה-26 די מריה שלח את אמבפה, והצרפתי הצעיר הזכיר מה הופך אותו לקטלני, כשדהר במהירות לעבר השער, ועם פיניש נהדר קבע 0:1 לאלופה. בדקה ה-37 הוא כבש את השני מהנקודה הלבנה, אחרי עבירה ברחבה על ראפיניה. פ.ס.ז' כבר חגגה פעמיים, אבל שני שערים נפסלו לה בגלל נבדל - אחד של קן ואחד של אמבפה. ואז הגיעה המחצית השנייה. קווין פולאנד צימק למונאקו (52) אחרי שניצל חור בהגנה של פ.ס.ז' וכבש מקרוב. בדקה ה-65 פברגאס השאיר את פולאנד מול שער ריק, והוא השווה ל-2:2 והשלים צמד משלו. בדקה ה-85 הושלם המהפך: דיאלו ספק הכשיל את פולאנד ברחבה, ספג אדום והורחק, ופברגאס כבש בפנדל וקבע 2:3.

עוד בוואלה!

המספרת מפלסטין שהדהימה את הרשת: חלוץ מדרום ירושלים כבש את שער השנה בעולם?

לכתבה המלאה
ניימאר, פריז סן ז'רמן. רויטרס
חזר ולא עזר. ניימאר/רויטרס
קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן כובש מול מונאקו. רויטרס
צמד, כמעט שלושער, שלא הספיק. אמבפה/רויטרס

ראן - בורדו 1:0

הפעם האחרונה שבה חאתם בן ארפה כבש שער הייתה לפני שנתיים, כששיחק בראן. הערב הוא כבש שער מצוין, כשקיבל כדור, עבר שני שחקנים ושחרר בעיטה מדויקת לפינה, בביצוע שהזכיר את ימיו הגדולים, והעניק לבורדו ניצחון חוץ מפתיע. ראן פספסה הזמנות להעפיל למקום השני.

חאתם בן ארפה חוגג שער שכבש לזכות בורדו. David Vincent, AP
כמו בימים היפים. בן ארפה/AP, David Vincent

ברסט - סנט אטיין 1:4

הירוקים, שהתחילו את העונה עם שלושה ניצחונות, סופרים כבר שבעה הפסדים רצופים והשוו בכך את שיא המועדון השלישי שנקבע באוקטובר-נובמבר 2008. ברסט כבשה רביעייה כבר במחצית הראשונה: פרנק הונורא סובב נהדר אל הרשת בדקה השביעית, ז'אן-קווין דוברן נגח בעוצמה בדקה ה-23, אירבן קרדונה המשיך מהאוויר אל הרשת בדקה ה-33 וסטיב מונייה השלים את החגיגה בנגיחה בדקה ה-38. בתווך, מהדי קמארה צימק מקרוב אחרי כדור חופשי בדקה ה-31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully