וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היברניאן תציע לאופיר מרציאנו חוזה חדש, צפו בשערו השני של דיא סבע באמירויות

המנג'ר ג'ק רוס מאושר מיכולתו של שוער נבחרת ישראל: "יש לו חלק גדול בהגנה הטובה שלנו". הישראלי כבש בהפסד 2:1 לשארג'ה

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

הפרס על היכולת הטובה של אופיר מרציאנו צפוי להיות חוזה חדש בשורות הירבניאן, שכבר פתחה בשיחות עם נציגיו. שוער נבחרת ישראל, שהצטרף לליגה הסקוטית ב-2017, קיבע את מקומו בהרכב של המדורגת רביעית בסקוטלנד והלהיב מאוד את מאמנו ג'ק רוס.

"הם שיחקו פחות או יותר כל משחק העונה כך שיהיה הגיוני להמשיך את ההתקשרות איתם", אמר המנג'ר על מרציאנו והקשר ג'ו ניואל. "בעיקר אופיר, כשוער, שנמצא בשיא הקריירה שלו. הוא בכושר מצוין כל העונה. המאזן ההגנתי שלנו טוב, אנחנו מרוצים ממספר הפעמים ששמרנו על רשת נקיה ומכמות השערים שספגנו העונה, ולאופיר חלק גדול בזה".

מרציאנו, 31, הצטיין במשחק האחרון של נבחרת ישראל מול סקוטלנד. העונה פתח בכל 13 משחקי הליגה של היברניאן, ספג 12 שערים בלבד ושמר על רשת נקייה שש פעמים. מחר מצפה לו קרב לא פשוט כלל, בבית מול המדורגת שנייה סלטיק.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
פתיחת עונה טובה מאוד. מרציאנו בנבחרת/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

העונה המוצלחת של דיא סבע באיחוד האמירויות נמשכה גם הערב (שישי), כששחקן נבחרת ישראל כבש את שערו השני באל-נסאר. החלוץ קיבל את הכדור בתוך הרחבה בדקה ה-58, הסתובב יפה ובעט לפינה כדי להשוות את ההתמודדות מול שארג'ה ל-1:1. לצערו של סבע, היריבה ניצחה בסופו של דבר 1:2 מצמד פנדלים של איגור קורונאדו (20, 79).

עוד בוואלה!

הפועל חיפה - מכבי חיפה: בכר לא רוצה לספוג, אוהדי הפועל הדליקו אבוקות

לכתבה המלאה

בכך הגיע רצף הניצחונות של אל-נסאר לסיומו אחרי שלושה כאלה. סבע וחבריו עדיין מדורגים במקום השני בטבלה, אולם הפער משארג'ה המוליכה צמח לחמש נקודות. הישראלי עומד עד כה על שני שערים וחמישה בישולים בשישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully