וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי חיפה: בכר לא רוצה לספוג, אוהדי הפועל הדליקו אבוקות

20.11.2020 / 14:02

מאמן מכבי חיפה סימן את המטרה בדרבי (שבת, 19:50, ספורט4). אבו פאני צפוי לחזור ל-11. ממן, ברסקי וגורפינקל יפתחו אצל האדומים, קדוש יפתח בין הקורות

מחזור 7הסתיים21/11/2020
הפועל חיפה
  • זמיר (69)
  • סרדל (90)
1:2
  • (84, פנדל) רוקאביצה
מכבי חיפה
תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

הפועל חיפה

דריכות גדולה בהפועל חיפה לקראת הדרבי מול מכבי חיפה מחר (שבת, 19:50, ספורט4). מעמדו של חיים סילבס כרגע לא ברור; בעוד שגורמים במועדון ניסו לאחרונה לשכנע את הבעלים יואב כץ לפטר את סילבס, אחרים התעקשו שהוא צריך לתת לו עוד הזדמנות, והמאמן יקבל אותה מחר ביום הולדתו. רוב השחקנים מעוניין שסילבס יישאר ואלו ינסו לרשום נקודות גם בשביל המאמן.

סילבס צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים כאשר לירן סרדל, בן והבה ומיקי סירושטיין יהיו במרכז ההגנה. שחקני הרכש החדשים יהב גורפינקל, חנן ממן ורוסלן ברסקי יפתחו גם כן בהרכב. רן קדוש יפתח בשער במקומו של יסמין בוריץ הפצוע. שחקני הרכש שהגיעו העונה, רז שטיין ורז נחמיאס, נותרו מחוץ לסגל בשל החלטה מקצועית. "אנחנו לא באים לוותר על שום נקודה", אמר שחקן בקבוצה. "ניצחון בדרבי יכול להפוך עבורנו את העונה כולה". כ-100 מאוהדי הקבוצה הגיעו לאימון המסכם, הריעו לשחקנים, שרו והדליקו אבוקות.

מכבי חיפה

במכבי חיפה השלימו הכנות לקראת המשחק. ברק בכר יחסר את יובל אשכנזי, יאניק וילדסחוט ורמי גרשון. טאלב טוואטחה לא צפוי לפתוח כשסאן מנחם יקבל את הקרדיט. מי שצפוי לחזור להרכב הוא מוחמד אבו פאני, זאת על חשבונו של איאהב אל עביד שיירד לספסל.

"החבר'ה הצעירים הוכיחו שיש פה תחרות טובה, אז אנחנו עושים את השיקולים שלנו ויכול להיות שנחלק את הדקות", הודה ברק בכר. "אנחנו לא שונים מאף קבוצה. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם קשיים, אבל אנחנו נצליח בזה".

עבור בכר יהיה זה הדרבי החיפאי הראשון על הקווים. "כל משחק חשוב במכבי חיפה. יש התרגשות לפני כל משחק. ברור שדרבי מבחינת האוהדים זה לא עוד משחק, נעשה הכול כדי לשמח אותם".

"אנחנו עובדים על ההגנה הרבה זמן. הבעיות לא קשורות באף שחקן ספציפי ואנחנו מודעים לזה. ננסה לעשות הכול כדי לא לספוג, באמת הגיע הזמן שזה יקרה".

חוסה רודריגס הוסיף: "אני מרגיש טוב. האווירה בחדר ההלבשה נהדרת. חיפה היא עיר של כדורגל, כולם מדברים על המשחק. זה משחק חשוב עבור האוהדים. אליפות? זו לא מטרה קלה, צריך לעבוד הרבה ולדבר מעט".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
"זה לא עוד משחק". ברק בכר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-106 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 29:47 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה עם נקודה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות. זו פתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז 2012, כאשר השיגה את ניצחון הבכורה רק במחזור התשיעי.

* ובכלל, האדומים מהכרמל קיימו העונה שמונה משחקים רשמיים ועדיין לא ניצחו. בכולם הם גם ספגו לפחות שער אחד.

* ניקיטה רוקאביציה, שהבקיע חמישה שערים בשלושת מפגשי הדרבי בעונה שעברה, כבש בכל אחד מתשעת המשחקים הרשמיים של מכבי חיפה העונה: ארבעה שערים במוקדמות הליגה האירופית, שישה בליגה ועוד אחד בגביע הטוטו.

* מצד שני, מכבי חיפה סופגת כבר שמונה משחקים ברציפות (ארבעה בליגה וארבעה בליגה האירופית) ואם נחבר גם את סוף העונה שעברה, אז היא לא הצליחה לשמור על שער נקי בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully