וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רונאלדו הלוהט כבש צמד מצוין, יובנטוס גברה 0:2 על קליארי

הפורטוגלי כבש צמד תוך 4 דקות, המאזן המרשים שלו העונה בליגה: 8 שערים ב-5 משחקים. לאציו ניצחה 0:2 בחוץ את קרוטונה, רק 0:0 לאטאלנטה בספציה

תקציר: איטליה - פולין 0:2/ספורט 1

פגרת הנבחרות מאחורינו והיום (שבת) יצא לדרך המחזור השמיני בסרייה A. לאציו ניצחה בחוץ 0:2 את קרוטונה. אטאלנטה הסתפקה ב-0:0 לא אופייני מול העולה החדשה ספציה, יובנטוס סגרה את הערב עם ניצחון על קליארי וצמד של כריסטיאנו.

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ יובנטוס. רויטרס
מה הם שווים בלעדיו? רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - קליארי 0:2

יובנטוס תחת פירלו מאכזבת מאוד העונה, אבל כל עוד יש לה את כריסטיאנו רונאלדו היא מצליחה להסתדר, וגם להישאר בכותרות. היום הפורטוגלי כבש צמד מצוין תוך 4 דקות, והמחיש את החשיבות המקצועית והמסחרית שלו, לאור העובדה שהוא הדבר הכי מעניין בקבוצה: בדקה ה-38 עבר שני שחקנים ושלח בעיטה חדה לפינה, בדקה ה-42 דחק בצורה אופיינית בתזמון מושלם את ה-0:2 אחרי כדור קרן, ואם עד למשחק הערב לכריסטיאנו רונאלדו היו 6 שערים ב-4 משחקים באיטליה - היום הוא הוסיף צמד שמעמיד את המאזן שלו על 8 שערים ב-5 משחקים. מי יכול לעצור את הדבר הזה? בנוסף, רונאלדו עטה על פרצופו פס בצבע אדום, כדי להגביר את המודעות לקמפיין נגד אלימות בתוך המשפחה נגד נשים. יובנטוס התקרבה למילאן, וצימקה ממנה את הפער לנקודה בלבד, עם משחק עודף לגברת הזקנה.

עוד בוואלה!

פפ גווארדיולה חתם על חוזה במנצ'סטר סיטי עד 2023. באנגליה טוענים: "עכשיו העיניים על מסי"

לכתבה המלאה
שחקן אטאלנטה, רפאל טולוי, מול שחקן ספציה, עמנואל גיאסי. Danilo Di Giovanni, GettyImages
כמו ב-1939. טולוי מול גיאסי/GettyImages, Danilo Di Giovanni

ספציה - אטאלנטה 0:0

בדיוק כמו ב-1939, אז הקבוצות נפרדו בפעם האחרונה, גם הפעם הן חילקו את הנקודות ללא שערים. אטאלנטה הייתה קצת יותר מסוכנת, אבל בפעם היחידה שהיא מצאה את הרשת, השער של רובין גוזנס נפסל. הנראזורי איבדו קצת גובה במאבקי הצמרת, בעוד ספציה התקדמה זמנית למקום ה-12.

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה. GettyImages
שב להרכב של לאציו וסיפק שער ובישול. אימובילה/GettyImages

קרוטונה - לאציו 2:0

האורחת שבה לסריה A וחזרה לנצח בליגה לאחר שבמחזור הקודם סיימה ב-1:1 עם יובנטוס. שעות ספורות לפני מועד המשחק, ההתמודדות כולה הייתה בספק זאת בעקבות גשמים כבדים שירדו באצטדיון והציפו את כר הדשא. בסופו של דבר המשחק יצא לדרך כשצ'ירו אימובילה שהיה מושבת למשך שבועיים לאחר שנמצא חיובי לקורונה, שב להרכב של לאציו והניב תוצרת מיידית: בדקה ה-21 הסתנן הכובש המצטיין של סימונה אינזאגי בין שני מגנים וניצל הרמה מדוייקת של מרקו פארולו כדי לנגוח את הראשון של לאציו. האורחת סגרה עניין כשאימובילה, הפעם על תקן המבשל, מצא את חואקין קוראה, שמזווית קשה הכפיל את התוצאה והשיג ללאציו שלוש נקודות מול העולה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully