וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: פפ גווארדיולה חתם על חוזה עד 2023. באנגליה טוענים: "עכשיו העיניים על מסי"

המאמן חתם על חוזה ארוך טווח והביע מחויבות לקבוצה, שבה הוא עשוי להשלים שבע שנים: "הצבנו מטרות גדולות, כבשנו שערים, ניצחנו משחקים וזכינו בתארים, וכולנו גאים". באנגליה מעריכים: ההחלטה מקרבת את מסי לבלוז

תקציר כל השערים של הלילה האחרון של ליגת האומות/ספורט1

פפ גוארדיולה הביע את המחויבות שלו למנצ'סטר סיטי כשסיכם עם המועדון על חוזה חדש וארוך טווח, כך הודיע היום (חמישי) המועדון. החוזה החדש אמור להשקיט את המערכת, כשנותרו עוד שבעה חודשים עד תום החוזה הנוכחי של המאמן. בסיטי חששו שחוסר הוודאות סביב עתידו של גווארדיולה עלול לפגוע ביציבות של הקבוצה ולהטיל צל על המשך העונה, אך כעת בקבוצה מרוצים לאור העובדה שפפ הגיע למסקנה ברורה שהוא רוצה להישאר במועדון.

החוזה הוא עד 2023, מה אמור להשאיר אותו כשבע שנים במנצ'סטר, ללא ספק יותר משהוא ציפה כשהגיע אליה מבאיירן מינכן ב-2016. "מאז שהגעתי למנצ'סטר הרגשתי פה קבלת פנים כמו בבית - מהשחקנים, מההנהלה, מהצוות, מהאוהדים, מאנשי העיר, מהבעלים. הצבנו מטרות גדולות, כבשנו שערים, ניצחנו משחקים וזכינו בתארים, וכולנו גאים בהצלחה", אמר גווארדיולה.

פפ גווארדיולה עם שחקני מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מרגיש בבית. פפ/GettyImages

"תמיכה כזאת זה כל מה שמאמן יכול לבקש. אני נפעם מהתמיכה שאני מקבל לאורך השנים. האתגר הוא להמשיך להשתפר ולהתפתח, ואני נרגש מהאפשרות שלי לעזור למנצ'סטר סיטי לעשות את זה".

גווארדיולה, שיחגוג בינואר הקרוב יום הולדת 50, הגיע לאנגליה ב-2016 אחרי שלוש שנים מוצלחות בבאיירן. בארבע שנים בקבוצה הוא זכה בשתי אליפויות היסטוריות, בגביע האנגלי ושלוש פעמים בגביע הליגה.

יו"ר הקבוצה חלדון מובארק: "אני מאושר שפפ חולק איתנו חזון, על המגרש ומחוצה לו. הארכת החוזה שלו היא צעד מתבקש לאור המסע המשותף והארוך שלנו ביחד במועדון. זה גורם חשוב ביציבות ובלב של המועדון, וחיזוק היסודות והשיטה שאנחנו מנסים להנחיל. אני בטוח שכל אוהדי סיטי מאושרים".

באנגליה טוענים ש"כעת זה יאפשר לסיטי להפנות את תשחומת הלב לליאונל מסי ובניסיון לצרף אותו", כשעל פי ההערכות הארגנטינאי, שלאחרונה נראה חסר מנוחה בברצלונה, יהיה מעודד מהעובדה שפפ מחויב למועדון, ולכן ישקול בחיוב את האפשרות להתאחד בסיטי עם המאמן שתחתיו הציג את הכדורגל הטוב בחייו. כידוע, חוזהו של מסי מסתיים בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully