וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש התאמת: קליי תומפסון סובל מקרע בגיד אכילס וגמר את העונה

עודכן לאחרונה: 19.11.2020 / 21:14

אחרי שהחמיץ את כל העונה הקודמת, כוכב הווריירס נפצע במשחק אימון ברגלו השנייה. אחרי שעבר בדיקת MRI, התקבלו התוצאות

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

החשש הגדול בגולדן סטייט התאמת והערב התברר שקליי תומפסון גמר את העונה עוד הרבה לפני שהיא החלה. כוכב הקבוצה, הקלע המצטיין, האיש שהיה חלק מהותי מההצלחה הגדולה של הווריירס ששלטו בליגה במשך שנים ארוכות, נפצע הלילה (בין רביעי לחמישי) במהלך אימון, והערב מתברר שהוא סובל מקרע בגיד אכילס שישבית אותו לתקופה ארוכה מאוד.

תומפסון שיחק עם מספר שחקני NBA בלוס אנג'לס, כשלפתע הרגיש כאב בכף הרגל כשנחת עליה. החשש הוא שזה קרע בגיד אכילס. תומפסון החמיץ את כל העונה הקודמת בגלל קרע ברצועה בברכו השמאלית, בפציעה שקרתה במהלך משחק מספר 6 בגמר 2019 מול טורונטו.

שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון פצוע. רויטרס
תמונות שלא כיף לראות. תומפסון נפצע בגמר 2019/רויטרס

הווריירס היו אופטימיים לקראת חזרתו של הקלע המצוין לעונת 2020/21, לאור העובדה שהעביר שנה שלמה בשיקום, אבל בקבוצה נלחצו ובצדק. הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס והמאמן סטיב קר, יחד עם עוד אנשים מהצוות של גולדן סטייט, טסו ללוס אנג'לס, שם תומפסון עבר את בדיקת ה-MRI שתבהיר את מצבו.

"זה מסוג המקרים שבהם אתה לא יודע עד שאתה יודע", אמר מאיירס, "אפשר לקוות, אפשר לדאוג. כנראה הכול ביחד, עד שנדע בוודאות... קליי לא אוהב להחמיץ אפילו חמש דקות ממשחק. הוא בטח התבאס מזה שהיה צריך לנטוש את משחק האימון באמצע. נקווה לחדשות טובות".

עוד בוואלה!

צפו בשיחה של וושינגטון עם דני אבדיה: "לא חלמנו שנצליח לבחור בך". הג'נרל מנג'ר "היה בטירוף"

לכתבה המלאה

תומפסון הוא שחקן מוערך מאוד בליגה, וגם לברון ג'יימס, מי שהיה יריבו הגדול בשנות היריבות של קליבלנד והווריירס, צייץ הלילה: "הרבה תפילות שקליי תומפסון בסדר!!! שזה רק משהו קטן". גם דריימונד גרין, שותפו לגולדן סטייט, צייץ: "מתפללים בשבילך בן אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully