וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "היינו צריכים להתאושש, נצטרך להביא תוצאה טובה"

19.11.2020 / 13:05

מאמן הפועל באר שבע מרוצה מהפגרה ומחכה לפתיחת רצף משחקים מתיש נוסף מול מ.ס אשדוד (שבת, 18:45, ספורט 1): "הבאנו את זה על עצמנו"

יוסי אבוקסיס מדבר לקראת המשחק של הפועל באר שבע נגד מ.ס אשדוד/האתר הרשמי של הפועל באר שבע

אחרי שישה משחקים ב-18 ימים, יצאה הפועל באר שבע המותשת לפגרת הנבחרות, ממנה תחזור מחרתיים למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד (שבת, 18:45, ספורט 1), שיוציא לדרך רצף מפרך נוסף של משחקים בליגת העל ובליגה האירופית ללא הפוגה, כשהקבוצה של יוסי אבוקסיס נמצאת רק במקום ה-10 בטבלה עם שש נקודות מחמשת המחזורים הראשונים של העונה.

"השבת הזאת של הפגרה באה לנו בזמן", הודה אבוקסיס לקראת המשחק. "היינו תחת עומס משחקים והקורונה עם מה שעברנו בקבוצה אז היינו צריכים להתאושש. אני מקווה מאוד שנבוא רעננים ביום שבת. יש לנו תקופה מטורפת של משחקים באמת של 11 משחקים בחמישה שבועות, ונצטרך לדעת גם לשמור על עצמנו וגם להביא תוצאות קודם כל ולפני הכל - אירופה, ליגה - טירוף של משחקים, אבל אנחנו הבאנו את זה על עצמנו אז נצטרך לדעת להתמודד עם זה. אבל נתחיל מהשבוע ונתרכז כרגע באשדוד. צריך להביא תוצאה טובה בליגה ואז להתכונן ללברוקזן".

שחקני הפועל באר שבע ז'וזואה עם שון גולדברג. ברני ארדוב
חוזרים לליגה. שחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

שון גולדברג הוסיף: "עברנו תקופה עמוסה והיה לנו קצת זמן לנוח ולהתאוורר. עכשיו תירגלנו קצת ואנחנו מוכנים למשחק הקרוב. יש לנו תקופה עמוסה גם עכשיו, ונעשה את המיטב".

עוד בוואלה!

בהפועל באר שבע משוכנעים: "נתמודד עם תקופה שבה ידברו על אבוקסיס והנבחרת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully