וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן וייצמן על העבירה של אוראל דגני: "ברמת הישראל כהן". דגני: "תמשיך לדבר מאחורי המקלדת"

שחקן העבר ביקר את העבירה שביצע בלם נבחרת ישראל על סף הרחבה מול סקוטלנד. הבלם לא נשאר חייב: "רואים ששכחת מה זה לשחק כדורגל"

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

המשחק אמש (רביעי) שבו ניצחה נבחרת ישראל 0:1 את סקוטלנד עבר בשקט יחסי אחרי ששחקניו של רוטנשטיינר סיימו את קמפיין ליגת האומות בטעם טוב עם ניצחון והישארות בדרג ב'.

אלא שהרשת החברתית סערה בגלל ציוץ של שחקן העבר עידן וייצמן, שביקר את אוראל דגני בעקבות עבירה מיותרת שביצע בתוספת הזמן על שחקן סקוטי ממש על סף הרחבה.

אוראל דגני עם ערן זהבי שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לא נשאר חייב. אוראל דגני/ברני ארדוב

וייצמן השווה את העבירה של דגני למשחק הדרבי המדובר של ישראל כהן וצייץ: "שיסלח לי אבל.. זו עבירה ברמת הישראל כהן בדרבי".

אלא שהפעם דגני לא נשאר חייב והחליט להגיב לוייצמן כשכתב לו: "היד קלה על המקלדת אה עידן? רואים ששכחת כבר מזה לשחק כדורגל. שיחקת בנבחרת ישראל? לא זכור לי. תמשיך לדבר מאחורי המקלדת זה הכי קל ופשוט אולי בסוף ייקחו אותך לאיזה ערוץ שתדבר שם עוד קצת שטויות... שמח שאתה עוקב אחריי ובע"ה שתעקוב עוד הרבה שנים".

וייצמן ענה לדגני וכתב: "התחלתי ב"שיסלח לי..." ומבין שאתה לא. גם על המגרש הייתי צועק עליך "מה אתה עושה?!" ובסוף כמובן מחבק. יש מצב שאתה צודק אגב, בכל זאת כבר 8 חודשים בחל"ת. לא מחפש תפקיד בשום מקום ויש לך קריירה נפלאה ובטח גדולה משלי אבל בוא, שנינו יודעים שסוכנים וטיפת מזל קובעים לאן נגיע..אמשיך לעקוב".

אגב, העבירה של אוראל דגני הביאה לבעיטה חופשית חזקה ומסוכנת מאוד של גריפית', אבל אופיר מרציאנו היה מוכן והדף את זה לקרן שלא הביאה לסכנה.

עוד בוואלה!

צפו בשרן ייני נפרד מהנבחרת: "מאחל לכם להגיע לטורניר גדול בלעדיי"

לכתבה המלאה

ההתכתבות בין וייצמן לייני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully