וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם ב-NBA: רוביו חזר למינסוטה, הורפורד ב-OKC, פציעה מדאיגה לקליי תומפסון

הרכז עבר בטרייד שני השבוע. פילי קיבלה את דני גרין תמורת שחקן הפנים הוותיק, ריצ'רדסון בדאלאס, כוכב הווריירס נפצע באכילס?

דני אבדיה נבחר בדראפט ה-NBA/באדיבות ערוץ הספורט. שידורי ה-NBA ודני אבדיה בערוץ הספורט

במקביל לדראפט, קבוצות ה-NBA נערכות לתחילת העונה, שאמורה להיפתח כבר ב-22 בדצמבר, ועורכות לא מעט טריידים ועסקאות על מנת לרענן את הסגלים שלהן.

* פילדלפיה, שמינתה הקיץ את דוק ריברס למאמן, העבירה לאוקלהומה סיטי את אל הורפורד, בחירת דראפט סיבוב ראשון ובחירה מהסיבוב השני - בתמורה לדני גרין (שכזכור הגיע לת'אנדר מהלייקרס במסגרת עסקת דניס שרודר) וטרנס פרגוסון. כמו כן, הסיקסרס העבירו לאוקהלומה סיטי את הזכויות שלהם על הגארד וסילי מיצ'יץ', שחקנה של אנאדולו אפס, שנבחר על ידי פילדלפיה בדראפט 2014. על פי ESPN, כרגע לת'אנדר ולמנהלה סם פרסטי יש 17 בחירות סיבוב ראשון עד עונת 2026.

* ריקי רוביו נשלח לפני מספר ימים מפיניקס לאוקלהומה סיטי, וכעת הוא עובר בטרייד נוסף. הרכז הספרדי הוותיק שב לקבוצה בה החל את הקריירה, מינסוטה, שקיבלה גם את הבחירות 25 ו-28. הת'אנדר קיבלו בתמורה את הבחירה ה-17.

* טרייד משולש: לוק קנארד עובר ללוס אנג'לס קליפרס, לנדרי שאמט לברוקלין, דטרויט קיבלה את הבחירה ה-19.

עוד בוואלה!

כריס פול קרוב לסיכום בפיניקס

לכתבה המלאה

* אחרי שכבר פורסם על הטרייד בין מילווקי לסקרמנטו שבין השאר שולח את בוגדן בוגדנוביץ' לבאקס - מתברר שהפורוורד בן ה-28 לא אישר את העסקה,ובארה"ב מדווחים שיש קשיים ושהיא עלולה להתבטל. בוגדנוביץ' עשוי לבחור להפוך שחקן חופשי ולבחון מחדש את האופציות שלו.

* טרייד מפתיע: פילדלפיה שלחה את ג'וש ריצ'רדסון לדאלאס, בתמורה לסת' קרי והבחירה ה-36. קרי, למי ששכח, נשוי לבתו של מאמנו החדש - דוק ריברס.

* יוסטון שלחה את טרבור אריזה והבחירה ה-16 לדטרויט, בתמורה לבחירת סיבוב ראשון עתידית ובחירת סיבוב שני בדראפט 2021. הרוקטס ממשיכים לבנות מחדש, והעסקה הזו מעניקה להם מקום לנצל את כל ה-MLE שלהם.

* קליי תומפסון נפצע ברגלו באימון גולדן סטייט ואמור לעבור בדיקות בימים הקרובים כדי ללמד על חומרת הפציעה. מדובר ברגל ימין - אותה רגל בה קרע כוכב הווריירס את הרצועה הצולבת. לפי העיתונאי האמריקאי כריס היינס, "גולדן סטייט חוששת שמדובר בפגיעת אכילס רצינית". תומפסון יעבור מחר בדיקת MRI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully