וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארצות הברית: כריס פול קרוב לסיכום בפיניקס

ב-ESPN טוענים כי הרכז שהוביל את הת'אנדר למקום החמישי במערב, צפוי לעבור בטרייד יחד עם עבדל נאדר תמורת שחקנים ובחירת דראפט

דיוויד בלאט מדבר על הדראפט של דני אבדיה/עריכה: ניר חן. מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

לאחר שלא מעט דובר על מעבר אפשרי של כריס פול כאשר לא מעט קבוצות הביעו עניין בשירותיו של הרכז, הערב (שני) מדווחים ב-ESPN כי פול קרוב מאוד לסיכום בפיניקס. הגארד בן ה-35 כבר הביע את רצונו לפתוח דף חדש מחוץ לת'אנדר, זאת לאחר שהוליך את קבוצתו בעונה החולפת למקום החמישי במערב כשהוא נבחר לחמישייה השנייה של העונה. לפי הדיווח פול יעבור לסאנס יחד עם עבדל נאדר, תמורת ארבעה שחקנים: ריקי רוביו, קלי אוברה, טיי ג'רום ג'יילן לקואה ובחירה ראשונה בדראפט 2022.

כריס פול העמיד ממוצעים נהדרים במהלך העונה כשקלע 17.6 נקודות למשחק ומסר 6.7 אסיסטים, זאת בנוסף ל-5 ריבאונדים בממוצע. קבוצות נוספות הביעו עניין בפול, כולל האלופה לוס אנג'לס לייקרס, פילדלפיה, מילווקי והניקס, אך נראה כי הסאנס, שלאורך כל הדרך הקדימו בצעד את שאר הקבוצות, הצליחו בסופו של דבר לשים את ידם על הרכז.

שחקן אוקלהומה סיטי כריס פול. AP
קרוב לסגור בפיניקס. כריס פול/AP

כריס פול נבחר במקום הרביעי בדראפט בקיץ 2005 על ידי ניו אורלינס הורנטס ושיחק בקבוצה עד 2011. בעונתו הראשונה נבחר לרוקי העונה. לאחר מכן העביר שש שנים במדי לוס אנג'לס קליפרס, עוד שתי עונות במדי יוסטון וכאמור את העונה החולפת העביר במדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully