וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצליחו להפתיע? במכבי תל אביב מודים: "אוהבים להיות אנדרדוג"

18.11.2020 / 8:43

הצהובים יתארחו אצל ריאל מדריד (19:30, ספורט 5) וינסו לקטוע רצף של למעלה מעשור ללא ניצחון חוץ על הבלאנקוס. קלויארו: "עשינו צעד חשוב מאוד בחמישי שעבר". בלייזר מודה: "הקליעה מבחוץ היא נשק עיקרי שלנו"

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

עוד לפני שדני אבדיה ייבחר בדראפט ה-NBA, תמשיך מכבי תל אביב את עונת היורוליג שלה הערב (רביעי, 19:30, שידור ישיר בספורט 5) כשתתארח בויזינק סנטר במדריד אצל ריאל מדריד. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שלושה ניצחונות מול חמישה הפסדים, כשלפניהם עוד משחק השבוע בספרד, ביום שישי נגד ולנסיה. אותלו האנטר, שנעדר ממשחקיה האחרונים של הקבוצה, צפוי לשחק עם מסיכה מיוחדת שהותאמה לפניו. המסיכה, בטכנולוגיית תלת ממד, הותאמה בשיתוף פעולה רפואי טכנולוגי רחב היקף בין רופא הקבוצה, ד"ר גיא מורג, ד"ר שלמה דדיה ממעבדת תלת הממד לחדשנות כירורגית בבית החולים איכילוב ומדפסות תלת הממד המתקדמות של חברת סטרטסיס, החברה הגדולה בעולם בתחום התלת ממד.

במכבי מגיעים למשחק אחרי שלא ניצחו את ריאל מדריד מזה שלוש שנים וממדריד לא יצאו עם ניצחו כבר למעלה מעשור. עם זאת, התחושה בקרב אנשי המועדון היא כי לאור השיפור במשחקי היורוליג האחרונים, ניתן לצאת עם ניצחון מהאולם הקשה. "אנחנו אוהבים את עמדת האנדרדוג", הודו בקבוצה אמש. הבוקר תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת ההתמודדות.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. דני מרון
מאצ' אפ מרתק. ווילבקין מול קמפאסו/דני מרון

"נהיה מוכנים למשחק הזה, ריאל קבוצה טובה מאוד, קבוצה שקשה מאוד לנצח", הודה אנג'לו קלויארו, "כמו כל משחק יורוליג זה קשה, במיוחד נגד ריאל, במיוחד בספרד, אנחנו צריכים להיות יותר מוכנים. אני חושב שעשינו צעד משמעותי ביום חמישי האחרון, ונרצה לשמור על זה". הפורוורד הוסיף על המאצ'אפ נגד וולטר טבארס הענק: "טבארס הוא שחקן גדול, צריך להוציא אותו מחוץ לטבעת, להניע אותו קצת, אבל הוא מי שהוא, הוא ענק, מעל 2.20. צריך לקלוע מעליו וזה קשה, הוא מגן על הטבעת מצוין".

עוז בלייזר הוסיף כי בקבוצה בכלל לא מסתכלים על המשחק הבא נגד ולנסיה, והודה על ההתרגשות שקיימת: "זה בהכנה שלנו, לא דיברנו על המשחק השני, אנחנו יודעים שאנחנו טסים ויש אחרי המשחק הזה עוד משחק, אנחנו צריכים לבוא לנצח את המשחק הראשון, זה יכול להיות ניצחון ענק בשבילנו שיכול להקפיץ אותנו למקום שאנחנו רוצים להיות בו. בעונה הזאת יש הרבה פעמים ראשונות בשבילי, זה אבן דרך בשבילי המשחק הזה, עוד משחק שאני אעשה כל מה שאני יכול בשביל לנצח. שיחקתי נגד קבוצות NBA ובנבחרת ישראל".

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "דני אבדיה יכול לעשות דברים גדולים ב-NBA"

לכתבה המלאה
אות'לו האנטר שחקן מכבי תל אביב נחסם על ידי וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד. דני מרון
איך מכבי תל אביב תתמודד עם המטרייה האווירית שלו הפעם? וולטר טבארס חוסם את האנטר/דני מרון

אחד ההבדלים הגדולים במכבי תל אביב בין ניצחונות והפסדים העונה הוא הקליעה מבחוץ. אמנם הצהובים רשמו ערבי קליעה טובים גם בהפסדים נגד אולימפיאקוס ואפס אנדולו, אבל הפער עדיין קיים. בניצחונות קולעת הקבוצה 10.6 שלשות למשחק ב-41 אחוזים, ובהפסדים 8.8 שלשות ב-31 אחוזים.

"בכנות, קליעה מבחוץ תמיד עוזרת, אבל מה שחשוב זה ההגנה. נגד אפס קלענו מצוין והפסדנו, נגד ז'לגיריס קלענו וניצחנו, גם אם היינו קולעים לא טוב שם היינו מנצחים בזכות ההגנה", הסביר קלויארו, "אנחנו צריכים להשתפר בעיקר בהגנה, זה ההבדל הגדול משנה שעברה".

עוז בלייזר, שסיים השבוע ערב קליעה לא טוב נגד בני הרצליה הוסיף: "לפעמים יש ימים כאלה בהתקפה, שמח שהזריקה החשובה בהארכה נכנסה. יאניס אמר לי להמשיך לזרוק בביטחון, שמח שגם שלא הלך בהתקפה נתתי את כולי בהגנה. הקליעה שלנו מבחוץ זה נשק עיקרי שלנו, אבל יש לנו יכולות אחרות, אבל כשהכדורים נכנסים קשה מאוד לעצור אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully