וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מייק ג'יימס הוביל את צסק"א לניצחון על ז'לגיריס, באיירן הפתיעה בחוץ את אנאדולו

עודכן לאחרונה: 17.11.2020 / 23:49

הכוכב חזר לאחר העימות עם איטודיס ולהט בדרך לניצחון חוץ מרשים של הרוסים על ז'לגיריס, 78:87. שיין לארקין חזר לחמישייה , אבל ריינולדס סידר לגרמנים 71:74. באסקוניה הביסה את פנרבחצ'ה, הפסד שלישי רצוף לפנאתינייקוס

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

המחזור התשיעי ביורוליג נפתח הערב (שלישי) עם חמישה משחקים. חימקי מוסקבה השיגה ניצחון שני העונה, ודרמטי במיוחד לאחר שגברה 83:88 בחוץ על זניט סנט פטרסבורג. אנאדולו אפס הופתעה בביתה על ידי באיירן מינכן הנהדרת שניצחה בטורקיה 71:74. צסק"א מוסקבה יצאה לקובנה וחזרה משם עם ניצחון חוץ יפה על ז'לגיריס, שרושמת הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. באסקוניה הביסה את פנרבחצ'ה החבוטה ופנאתינייקוס הפסידה בחוץ לוולנסיה.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
שבד וחימקי עם ניצחון חוץ דרמטי/דני מרון

זניט - חימקי מוסקבה 88:83

דרבי הרוסיות הסתיים בניצחונה של האורחת מבירת רוסיה, לאחר דרמה לא קטנה. זניט פתחה טוב יותר וסיימה רבע ראשון טוב מבחינה התקפית ביתרון 19:27. בילי בארון עלה נהדר מהספסל בשורות המארחת וקלע 24 נקודות, כולל סל שקבע 77:81 כשתי דקות לסיום. חימקי ממש לא התכוונה לוותר ורצה 0:8 תוך דקה בהובלת אלכסיי שבד (24) ואריק מקולום (19) וסגרו ניצחון שני העונה, לאחר סיום מותח במיוחד. גרג מונרו הוסיף 11 נקודות ו-9 ריבאונודים למנצחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן באיירן מינכן בכדורסל ווין בולדווין. דני מרון
הופעה נהדרת וניצחון. ווין בולדווין/דני מרון

אנאדולו אפס - באיירן מינכן 74:71

ההפתעה של העונה עד כה ביורוליג היא הקבוצה הגרמנית, שעומדת על מאזן 2:7 מרשים מאוד והפעם אחרי עוד ניצחון מרשים מאוד על הטורקים, שקיבלו בחזרה את שיין לארקין אחרי הקורונה אבל גם הוא לא מנע הפסד במשחק דרמטי במיוחד. רבע שלישי מצוין של המארחת סידר לה יתרון מבטיח. סל של מוארמה קבע 52:62 לטורקים אחרי שלוש דקות ברבע המכריע. אלא שמכאן באיירן עשתה ריצת 4:12 וחזרה למשחק. לארקין קלע מהקו, אבל שלשה של נייר וויילר באב צימקה ל-68:67. ג'יילן ריינולנדס אקס מכבי היה האיש של באיירן בסיום עם מהלך סל ועבירה שקבע שוויון 70. סימון החטיא וריינולדס החזיר את היתרון לבאיירן.

לארקין היה יכול להשוות מהקו 17 שניות לסיום, אבל החטיא פעם אחת וריינולדס סגר עניין בהטבעה אחרי שאפס עשתה לחץ. ווייד בולדווין הצטיין עבור המנצחת עם 15 נקודות ו-11 אסיסטים. ריינולדס הוסיף 14 למנצחים. מנגד, טיבור פלייס להט עם 19, אבל לארקין הסתפק ב-13 עם 1 מ-7 מהקו. גם מיצ'יץ' היה רגוע וסיים עם 12 אחרי שיא קריירה במחזור הקודם.

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה עם מייק ג'יימס. דני מרון
שמו את העימות מאחוריהם? מייק ג'יימס עם איטודיס/דני מרון

ז'לגיריס קובנה - צסק"א מוסקבה 87:78

שתי קבוצות השיגו למשחק במגמה הפוכה לחלוטין. הליטאים שפתחו את העונה בצורה מפתיעה מאוד כבר סופרים הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ושלישי ברציפות, לעומת הרוסים שמתייצבים והשתוו לז'לגיריס בטבלה עם מאזן 3:5. מייק ג'יימס שהתעמת עם איטודיס בשבוע החולף, ואף דובר על שחרורו של הכוכב מהקבוצה - עלה מהספסל והוביל את חבריו לניצחון כשהפגיז 27 נקודות. בצד השני, 19 של מריוס גריגוניס לא עזרו למארחת שהולכת ומאבדת גובה.

לורנזו בראון שחקן פנרבחצ'ה. Quality Sport Images, GettyImages
עוד מפלה. לורנזו בראון/GettyImages, Quality Sport Images

באסקוניה - פנרבחצ'ה 68:86

אחרי ההתבזות והתבוסה 97:55 על ידי ברצלונה במחזור הקודם, הקבוצה של קוקושוב קיוותה לחזור למסלול הניצחונות מול קבוצה פחות חזקה. ננדו דה קולו שוב נעדר, אבל פנר החזיקה מעמד שלושה רבעים. אלא שברבע הרביעי הבאסקים התפוצצו עם 9:25 ושייטו לניצחון מול אחת הקבוצות המאכזבות של המפעל השנה. אלק פטרס שהגיע בקיץ מצסק"א להט עם 25 נקודות (4 מ-6 מהשלוש), רוקאס גידרייטיס הוסיף 19 וזוראן דראגיץ' תרם 16 למנצחים. יאן וסלי קלע 15 לפנר, שדייקה רק ב-6 שלשות מ-28 ניסיונות.

בויאן דובלייביץ' שחקן ולנסיה. GettyImages
ולנסיה ודובלייביץ' השיגו ניצחון מרשים/GettyImages

ולנסיה - פנאתינייקוס 83:95

העונה הלא יציבה של ולנסיה נמשכה, הפעם עם ניצחון מוחץ על היוונים שמצידם נחלו הפסד יורוליג שלישי ברציפות. אחרי שלושה רבעים צמודים, המארחת פתחה מבערים ברבע האחרון שבו היא קלעה 25 נקודות לעומת 16 בלבד של יריבתה. קלמן פרפליץ' שהגיע הקיץ לוולנסיה להט עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים, דריק וויליאמס הוסיף 14 ומרטין הרמנסון 13 למנצחים. מנגד, שלווין מאק הרכז החדש של פאו תרם 15 והיה שוב טוב, אבל נמניה נדוביץ' נעצר על 5 במשחק שבו פאו קלעה מצוין מבחוץ (11 מ-21), אבל הציגה משחק נפל בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully