וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סאן" מפרסם: נותרו חבורות על פרצופה של בת זוגו של ריאן גיגס

שבועיים אחרי שהגישה תלונה נגד כדורגלן העבר על תקיפה, קייט גארוויל יצאה לראשונה מהבית ותועדה על ידי צלם שחשף את פניה החבולים: "חייה הפכו לסיוט"

תקציר: כל שערי ליגת האומות, 15 בנובמבר/ספורט 1

עיתון "הסאן" האנגלי פרסם תמונות של קייט גראוויל, בת הזוג של ריאן גיגס שהאשימה אותו בתקיפה, שחושפות חבורה שחורה על פניה. גראוויל בת ה-36 יצאה לטיול עם הכלב שלה, כשצלם "סאן" תיעד אותה וחשף את פניה החבולים.

זו הפעם הראשונה שבה קייט יוצאת מההית מאז שהפרשה התפרסמה ב-1 בנובמבר, כאשר משטרה הוזעקה לאחוזה של השניים, ועצרה את גיגס בחשד לאלימות משפחתית. בעקבות זאת גיגס בן ה-46, כדורגלן העבר המפורסם, נאלץ לעזוב זמנית את תפקידו כמאמן נבחרת ויילס.

"סאן" מפרסם - תמונה של קייט גארוויל, בת זוגו לשעבר של ריאן גיגס. מתוך "סאן", צילום מסך
"סאן" מפרסם - תמונה של קייט גארוויל, בת זוגו לשעבר של ריאן גיגס/צילום מסך, מתוך "סאן"

מקורב לגראוויל סיפר ל"סאן" שהיא שבימים האחרונים "חייה הפכה לסיוט. אלה השבועיים הכי גרועים בחייה, פשוט גיהינום. היא לא רוצה לדבר על מה שקרה, אבל היא ללא ספק עדיין מזועזעת. היו להם כבר ריבים, אבל הפעם זה נגמר. נראה שגם ריאן לא מתמודד עם זה טוב. הוא תחת לחץ גדול, הקריירה שלו בסכנה, והוא תחת חקירת משטרה".

עוד בוואלה!

המעצר של גיגס: באנגליה מזכירים את עברו ה"רומנטי" השנוי במחלוקת

לכתבה המלאה

גיגס, כידוע, הכחיש את החשד לפיו תקף את בת זוגו, ועל פי "סאן", אמר לשוטרים שאם היה מגע פיזי בינו לבין זוגתו, "זה היה בטעות". מנגד, לפי "הסאן", גרוויל סיפרה לקרוביה על מערכת יחסים האלימה שניהלה עם גיגס, שתואר כ"גבר קנאי, רכושני ואימפולסיבי".

  • עוד באותו נושא:
  • ריאן גיגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully