וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד וסרחיו ראמוס לא מגיעים להסכם, "פריז סן ז'רמן מציעה לו חוזה ענק לשלוש שנים"

לחץ במדריד: "אס" מדווח כי על רקע הקשיים של ריאל להאריך את חוזהו של הקפטן, פ.ס.ז' יכולה להרשות לעצמה להציע לו חוזה שמן מאחר שיגיע בחינם

תקציר ה-1:1 בין שוויץ לספרד/ספורט1

במדריד מעלים סימני שאלה בנוגע לעתידו של סרחיו ראמוס בריאל מדריד, לאור הקשיים של המועדון להסגיע לסיכום עם הקפטן של הקבוצה על חידוש חוזהו. החוזה הנוכחי של ראמוס מסתיים ב-30 ביוני, והחל מה-1 בינואר הוא יהיה רשאי לקיים משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בו. נשיא ריאל פלורנטינו פרס הביע לא פעם את ההערכה שלו לראמוס, גם זינדין זידאן המאמן ציין לאחרונה ש"הוא המנהיג שלנו, ואנחנו רוצים שימשיך פה לעוד הרבה שנים", אבל על פי מקורבי השחקן - ריאל מדריד לא מוכנה להציע לו חוזה ליותר מעונה אחת.

בקבוצה טוענים שזו החלטה עקרונית של המועדון - לא להאריך ביותר מעונה אחת חוזה של שחקנים מעל גיל 30 - כשהחריג היחיד היה כריסטיאנו רונאלדו, שבגיל 31 חתם לשלוש שנים - ובריאל הזכירו מקרים נוספים של שחקנים שנאלצו לעזוב אחרי שהתעקשו (וביניהם פפה).

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
יהיה בסדר. ראמוס/רויטרס

ריאל מוכנה להציע לראמוס חוזה של 1 + 1 כשהחוזה לעונה השנייה תלוי במספר גורמים, ויכול להתבטל במקרה של פציעה קשה או היעדרות ארוכה. ראמוס מנגד יודע שהוא כבר בן 34, ורוצה מאוד להישאר בריאל, אבל סבור שלאור המעמד שלו והוותק שלו הוא ראוי לקבל חוזה לשנתיים, שיסתיים ב-2023, וכך יזכה להנהיג את הקבוצה גם באצטדיון הברנבאו החדש.

כעת ב"אס" טוענים שריאל מתמודדת עם איום נוסף. על פי הדיווח בבירת ספרד, פריז סן ז'רמן מוכנה להציע לראמוס חוזה לשלוש שנים, כשבכל עונה ירוויח 20 מיליון יורו, לא כולל בונוס חתימה על כך שיגיע כשחקן חופשי ביוני 2020. מדובר בשכר שגבוה ב-6 מיליון יורו משכרו הנוכחי. ראמוס מוערך מאוד בצרפת, ורק לאחרונה ב"פראנס פוטבול" הוכתר כ"אחד הבלמים הגדולים בכל הזמנים". פ.ס.ז' אומנם יודעת שהוא כבר מבוגר, אבל עדיין סמל ואייקון, ו-20 מיליון יורו בעונה לשחקן שמגיע בחינם זה לא מחיר בשמים.

עוד בוואלה!

ריאל מדריד בעקבות סובוסלאי, ליברפול מחפשת בלם, ברצלונה ואינטר מגששות

לכתבה המלאה

גם אוהדי ריאל מדריד תומכים בהישארות של ראמוס, ומקווים שהידיעה הזאת היא רק לצורכי לחץ ומשא ומתן. כך או כך ההערכה היא שריאל לא תרשה לעצמה לאבד את מי שנחשב לאחד הסמלים הגדולים שלה, כך לפחות טוענים ב"אס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully