וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בעקבות סובוסלאי, ליברפול מחפשת בלם, ברצלונה ואינטר מגששות

הבלאנקוס עשויים להציע 25 מיליון יורו כבר בינואר עבור כוכב זלצבורג, ברצלונה שוב עוסקת בניימאר ולאוטרו מרטינס, ליברפול תיאלץ לפתוח את הכיס בשביל אופמקאנו, אריקסן מודה שהוא מאוכזב באינטר

תקציר: חגיגת השערים מגמר פלייאוף ההעפלה ליורו/ספורט 1

בכדורגל העולמי מתקשים להירגע מהגול המדהים של דומיניק סובוסלאי. קשרה של זלצבורג סחף במו רגליו את הונגריה ליורו עם שער ניצחון גדול ב-1:2 הדרמטי של נבחרתו מול איסלנד אמש. במצב של 1:1 בדקה ה-92, הקשר קיבל כדור במרכז המגרש, חלף על פני שלושה שחקנים והפציץ כדור מדויק ושטוח לפינה של האלדורסון.

דומיניק סובוסלאי נבחרת הונגריה. רויטרס
הדבר הגדול הבא. דומיניק סובוסלאי/רויטרס

כעת, כך מסתמן, מאחורי הקלעים מתפתח מאבק על השחקן המחונן. ב"בילד" טוענים שלייפציג, שגם היא שייכת לאותו ספונסר, רוצה להחתים את ההונגרי כבר בינואר. אלא שבתקשורת הספרדית מדווחים שגם ריאל מדריד, שעוקבת אחרי השחקן כבר תקופה ארוכה, תנסה לעשות מהלך על ההונגרי ותנסה לרכוש אותו תמורת סכום של בסביבות 25 מיליון יורו, אם לא בחלון של ינואר אז בקיץ הבא. אלא שבמועדון חוששים שמחירו של סובוסלאי יעלה בגלל יכולתו הטובה, כך שאולי הם ינסו להקדים את הרכישה שלו.

סובוסלאי בן ה-20 בלבד הקדים את שון וייסמן ונבחר לשחקן העונה באוסטריה בעונה שעברה אחרי שניפק 9 שערים ו-10 בישולים בליגה. את העונה הנוכחית הוא פתח בסערה וכבש כבר שני שערים בליגת האלופות, כולל שער יפהפה ב-3:2 מול אתלטיקו מדריד החזקה.

עוד בוואלה!

סקוטלנד, הונגריה וסלובקיה עלו ליורו 2020 אחרי דרמות

לכתבה המלאה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
החלון מתקרב, השם שלו שוב עולה. ניימאר/רויטרס

עוד באירופה

* ממפיס דפאיי בשנתו האחרונה בחוזה שלו בליון, ורק מגביר את הלחץ על קבוצתו הצרפתית לשחרר אותו לברצלונה, ואתמול נשאל על הנושא ואמר: "מי לא היה רוצה לשחק בברצלונה? זאת אחת הקבוצות הטובות בעולם. כל אחד היה רוצה לשחק שם, אבל אני לא חושב על זה. לא יודע מה יהיה. חלון ההעברות עוד לא נפתח, אני כרגע רק מנסה להיות הכי טוב שאני יכול".

* באיטליה טוענים: לאוטרו מרטינס דורש שבחוזה החדש שלו באינטר יהיה שדרוג משמעותי לשכר שלו, ובמקביל מסרב שאינטר תגדיל את הסכם בסעיף השחרור שלו, שעומד על 111 מיליון יורו, כשהוא עדיין שואף לעבור לברצלונה. "הוא רוצה להשאיר את הדלת פתוחה", אומרים על החלוץ הארגנטינאי, שכבר היה במו"מ עם בארסה, שלא רכשה אותו לבסוף בגלל מגבלות כלכליות.

* "ספורט" הקטלאני דיווח: "חלק מהמועמדים לנשיאות ברצלונה כבר יצרו קשר עם ניימאר על מנת לברר אם אפשר להחזירו לברצלונה, ובניגוד למה שפורסם השבוע בצרפת, ב"ספורט" טוענים ש"ניימאר מת לחזור לברצלונה, ומסרב להאריך חוזה בפריז סן ז'רמן".

* כריסטיאן אריקסן, הקשר הדני שעבר מטוטנהאם לאינטר, מתקשה להשתלב ולהרשים תחת אנטוניו קונטה, ומודה: "זה לא מה שחלמתי עליו. כל שחקן רוצה לשחק כמה שאפשר, אבל המאמן מחליט מי יהיה על הדשא. זה מצב מוזר, כי האוהדים היו רוצים לראות אותי משחק יותר, וגם אני כמובן. אבל אני כשחקן חייב לכבד את דעתו של המאמן. כרגע אני מתרכז בכדורגל, אבל כשייפתח החלון נראה מה יקרה ומה לא".

* אם עד השבוע ליברפול חשבה שהיא צריכה לצרף שחקן הגנה, השבוע היא כבר בטוחה בזה לאור הפציעה של ג'ו גומס, שככל הנראה גמר את העונה יחד עם וירגי'ל ואן דייק - ובאנגליה מפרסמים: "דאיו אופמקאנו הוא המטרה העיקרית של ליברפול בינואר". הבלם הצרפתי של ר.ב לייפציג מבוקש באירופה, ועשוי להיות יקר - אבל ייתכן שלליברפול, שלא רצתה לבזבז בשנת הקורונה על רכש, אין ברירה אלא להשקיע, לאור העובדה שנותר לה בסגל רק בלם אחד בכיר.

* במדריד מדווחים: בלם ריאל מדריד סרחיו ראמוס ונשיא המועדון פלורנטינו פרס ייפגשו בשבוע הבא בניסיון לקדם את הארכת החוזה של הקפטן, שצפוי לחתום לשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully