וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול עוד פתוח: השבוע המכריע של וילי רוטנשטיינר יוצא לדרך

15.11.2020 / 6:32

המאמן הלאומי נחוש לעמוד במשימה ולהשאיר את הנבחרת בדרג ב', אבל יודע שגם אם יעזוב מיוזמתו מחכה לו מצנח מזהב. בהתאחדות טוענים: "למרות שבתקשורת חרצו את גורלו, הסיכויים שימשיך הם 50/50". אם יסיים את תפקידו: אבוקסיס המועמד המוביל להחליפו

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

במקביל למשימה של נבחרת ישראל השבוע להישאר בדרג ב', המשחקים מול צ'כיה הערב (ראשון, 21:45, רשת 13) בפלזן וביום רביעי מול סקוטלנד בישראל, יקבעו גם את עתידו של המאמן וילי רוטנשטיינר. בתום קמפיין ליגת האומות הנוכחי שיסתיים ביום רביעי בלילה, ייקחו בהתאחדות לכדורגל פסק זמן כדי להכריע מי יהיה המאמן הבא והאם רוטנשטיינר הוא המועמד המוביל גם לקמפיין המונדיאל בקטאר.

בכדורגל כמו בכדורגל אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך והאוסטרי מגיע לשבוע האחרון בתפקיד, כשהכול עדיין פתוח מהצד של ההתאחדות לכדורגל. אף שעבור רבים בתקשורת גורלו של המאמן הלאומי כבר נחרץ, בצמרת ההתאחדות לכדורגל מזכירים שגם הנבואה מהקיץ לפיה הוא יסיים את דרכו במקביל לאנדי הרצוג, לא התגשמה.

"הסיכויים הם לגמרי 50/50", אמר בסוף השבוע גורם בהתאחדות לכדורגל. "קודם כל המדד מבחינת ההתאחדות ו-ועדת האיתור יהיה עמידה במשימה בתום הקמפיין הנוכחי. אם נפסיד לצ'כיה וסקוטלנד ולא נהיה בדרג ב' ברור שזה ייחשב לכישלון במשימה. אבל אם נעשה את זה ובטח אם ננצח את שני המשחקים, מצב הרוח יהיה אחר והכול יהיה פתוח. צריך גם לזכור כמה היינו קרובים לעלות ליורו. לא הפסדנו בשני המשחקים לסקוטלנד בחודשיים האחרונים ושניהם היו בגלזגו למעט כמובן הפנדלים".

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הפור עוד לא נפל, רחוק מזה. רוטנשטיינר באימון הנבחרת אמש/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

במידה שרוטנשטיינר יעמוד במשימה ו-ועדת האיתור תחליט שהוא מתאים להמשיך, השאלה תהיה האם האוסטרי ירצה להמשיך. למרות שנאמר עליו שהוא נלהב להיות כאן ומוכן להישאר בכל מחיר, לאוסטרי לא קל עם הסיטואציה בה הוא חי ללא אשתו ובנותיו ולא יכול להתראות עימן בגלל הקורונה. ביום חמישי האחרון הוא חגג יום הולדת 58 בלי לשהות לצד המשפחה באוסטריה אותה הוא לא ראה זמן רב והיה לו קשה. לא מן הנמנע כי גם אם בהתאחדות ירצו שהוא ימשיך או כמאמן הלאומי או כמנהל הטכני של הנבחרות, דווקא רוטנשטיינר יפתיע ויבקש לעזוב בסוף דצמבר כשהוא יכול ליהנות מאותו הסכם פרישה הדדי שמקנה לו 7 משכורות על חשבון החוזה שיש לו עד 2022. אם יעזוב, הוא ייהנה ממצנח זהב של קרוב ל-200 אלף יורו.

במידה שההתאחדות לכדורגל תיפרד מרוטנשטיינר, יוסי אבוקסיס יהיה המועמד המוביל לרשת אותו. איל ברקוביץ' תמיד רוצה לאמן את הנבחרת, אבל הוא יהיה חייב להגיע לועדת האיתור שתהיה מורכבת מאותם חברים ובקיץ הוא סירב להתייצב בפניה.

גם מאמן זר אחר יכול לבוא בחשבון אבל זו תקופה לא פשוטה לגיוס אנשים מחו"ל, ולכן לא מן הנמנע שיוותרו על אופציה כזו ויילכו על מאמן ישראלי במידה שרוטנשטיינר לא ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully