וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק חמש נקודות מפרידות בין הראשונה למדורגת 12 אחרי מחזור דל

המחזור התשיעי סיפק תשעה שערים בלבד ושלושה פנדלים מוחמצים: הפועל רמת גן חילצה 2:2 מאום אל פאחם ושמרה על הפסגה, איכסל צמודה אליה, גם הפועל ירושלים מתקרבת

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

תשעה שערים בשמונה משחקים, ארבע תוצאות 0:0, שלושה פנדלים מוחמצים ורק שתי מנצחות - זה מה שהניב הערב (שני) המחזור התשיעי בליגה הלאומית. הפועל רמת גן חילצה 2:2 מהפועל אום אל פאחם ושמרה על הפסגה, אבל רק חמש נקודות מפרידות בינה לבין הפועל עכו שניצבת במקום ה-12. מ.ס. כפר קאסם, הפועל עפולה והפועל כפר שלם עדיין ללא ניצחון.

עומר בוארון שחקן הפועל רמת גן. לילך וייס רוזנברג
הפועל רמת גן עם תיקו שלישי רצוף. עומר בוארון/לילך וייס רוזנברג

הפועל אום אל פאחם - הפועל רמת גן 2:2

אכרם שריח, שהחל את העונה אצל האורדונים ועזב כבר באמצע ספטמבר, השאיר אותם בפסגה עם שער עצמי בדקה ה-85 ומנע ממוטי איוניר שהורחק במהלך המשחק לחגוג ניצחון שני. הפעם אום אל פאחם דווקא כבשה פעמיים, כשגאירה ג'וף נגח שער בכורה בדקה ה-24 ומוחמד כליבאת המחליף החזיר את היתרון בדקה ה-59 אחרי פנדל של מיקו ממן בדקה ה-38. אבל השער העצמי המאוחר סידר להפועל רמת גן תיקו שלישי ברציפות.

עוד בוואלה!

בשישי: הפועל פתח תקוה עצרה את הסחף מול איכסל, והנחילה לה הפסד ראשון העונה

לכתבה המלאה

הפועל נוף הגליל - הפועל איכסל 0:0

הפתעת העונה לא נתנה להפסד הבכורה לשבור את רוחה והיא עדיין צמודה להפועל רמת גן המוליכה, אחרי תיקו מאופס באצטדיון גרין מול אחת הקבוצות שמכוונות לעליית ליגה. נוף הגליל שוב נראתה תקועה בהתקפה, גיא דיין החמיץ פנדל מול מתן עמבר בדקה ה-12 אחרי שמתן פלג הוכשל, ובמחצית השנייה דווקא איכסל הייתה קרובה לעקוץ. נוף הגליל עם שתי נקודות בלבד מתשע האחרונות ובמחזור הבא תחסר את אלי בלילתי שהורחק לקראת הסיום.

הייתם דראושה שחקן הפועל איכסל. לילך וייס רוזנברג
איכסל צמודה להפועל רמת גן. הייתם דראושה/לילך וייס רוזנברג

הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 0:0

10 שערים בתשעה משחקים (הפרש שערים 5:5) - זה המאזן במשחקיה הדלים של הפועל ראשון לציון, שסופרת שבעה משחקים ללא הפסד בזכות עצירת פנדל של יהונתן שאבי בתוספת הזמן מול בעיטה של אור אוסטוינד. כמוה, גם רמת השרון ספגה חמישה שערים בלבד עד כה והיא נותרה עם שתי נקודות יותר מהכתומים, אך פספסה הזדמנות פז לנצל את המחזור הדל ולעלות למקום הראשון. ארבעה מששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו ב-1:1, אבל הפעם אפילו שער אחד לא ראו המתקנים בסופרלנד.

בית"ר תל אביב בת ים - מכבי אחי נצרת 1:1

החמצת פנדל רשלנית של יניב מזרחי ועוד החטאות לאחר מכן עלו לבית"ר תל אביב בת ים במאזן הביתי המושלם שלה. אחרי שלושה ניצחונות בנס ציונה, המארחת הובילה משער בכורה יפה של רונן חנציס, שפרץ ובעט בשמאל מ-16 מטרים אל הפינה בדקה ה-13. אנס דאבור ניצל טעות מביכה בהגנה והשווה עבור אחי נצרת בדקה ה-24, ולשמחתו של אדהם האדיה הוא נמנע מהפסד ראשון הודות לפנדל שמזרחי בעט מעל השער בדקה ה-55. אחי נצרת עם שש תוצאות תיקו בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה.

איסמעיל עאמר מאמן הפועל ראשון לציון עם השוער יהונתן שאבי. אודי ציטיאט, מערכת וואלה
הציל את הפועל ראשון לציון בתוספת הזמן. יהונתן שאבי/מערכת וואלה, אודי ציטיאט

הפועל רעננה - סקציה נס ציונה 0:0

מפגש היורדות מליגת העל לא הניב שערים, כשהפועל רעננה רשמה תיקו שלישי ברציפות ואילו נס ציונה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות אך נשארה ללא ניצחון חוץ על יריבתה במשחק ליגה. גל כהן צריך להיות מודאג מההתקפה המקרטעת של רעננה, שכבשה רק שבעה שערים עד כה. לפחות ההגנה מתפקדת עם חמישה שערי חובה בלבד.

הפועל עפולה - הפועל ירושלים 2:0

בעונה שעברה השיגה הפועל עפולה את ניצחון הבכורה שלה רק במחזור ה-14, וגם העונה לצערה היא בכיוון עם שלוש נקודות בתשעה מחזורים ועדיין ללא ניצחון אחד לרפואה. גם רומן זולו, מאמן הנוער שהוקפץ במקום שלומי דורה שפוטר, לא הצליח להביא את הבשורה בהפסד החמישי ברציפות של המארחת. מצד שני, הפועל ירושלים עם ניצחון שני רצוף וסוף כל סוף קיבלה תמורה מבן מיזן. החלוץ שכבש רק שני שערים בכל העונה הקודמת, השווה את המאזן במשחק אחד עם שער קל אחרי כדור עומק של גוני נאור כבר בדקה הראשונה ופנדל מוצלח (לא דבר של מה בכך בערב הזה) בדקה ה-61.

בן מיזן שחקן הפועל ירושלים לפני אסף הרשקו שחקן בית"ר תל אביב בת ים. לילך וייס רוזנברג
חיכו לו בירושלים. בן מיזן/לילך וייס רוזנברג

הפועל פתח תקוה - מ.ס. כפר קאסם 0:0

סלאח חסארמה ערך בכורה כמאמן האורחת, שהפכה למלכת התיקו של הליגה עם משחק שישי שלא מוכרע העונה בתשעה מחזורים. ניצחון עדיין אין לכפר קאסם, והיא לא השיגה אותו מול היריבה עליה גברה 1:2 באצטדיון המושבה בעונה שעברה וגם בגביע לפני כשנתיים. אליאור משעלי, שכבש צמד לזכות הפועל פתח תקוה במחזור הקודם וקטע לה רצף של חמישה הפסדים, נפצע והוחלף במחצית הראשונה.

הפועל כפר שלם - הפועל עכו 1:0

סגנית מלכת התיקו של הליגה הצליחה לנצח את המדורגת אחרונה שתמשיך לחכות לניצחון הבכורה שלה בלאומית. כפר שלם ספגה שערי שוויון בתוספת הזמן בשני משחקיה האחרונים, אבל הפעם לא הצליחה לכבוש וספיגה אחת עלתה לה במשחק, כשהבלם ג'ורג' דיבה נגח מקרוב אחרי קרן מצד שמאל בדקה ה-18 והעניק להפועל עכו ניצחון במגרש ברמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully