וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה עצרה את הסחף מול איכסל, והנחילה לה הפסד ראשון העונה

אחרי חמישה הפסדים רצופים, אליאור משעלי כבש צמד שהוליך את הפועל פתח תקוה ל-1:2 חשוב על הפועל איכסל. שלוש נקודות מפרידות בין המקום הראשון לתשיעי

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

בזמן שליגת העל נמצאת בפגרת נבחרות, הליגה הלאומית הגבירה קצב עם מחזור מלא היום (שישי) ועוד אחד בשני. הפועל איכסל המפתיעה, שהייתה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה, ספגה הפסד ראשון העונה, 2:1 להפועל פתח תקוה, והפועל רמת גן עלתה לפסגה למרות 1:1 ביתי מול הפועל רעננה.

seperator
אליאור משעלי חוגג שער לזכות הפועל פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
שחרר לחץ. אליאור משעלי/לילך וייס רוזנברג

הפועל איכסל - הפועל פתח תקוה 2:1

הפתעת העונה פגשה את אכזבת העונה, והפסידה. הפועל איכסל, העולה מליגה א', הגעה למשחק ללא הפסד, ופגשה את הפועל פתח תקוה שהגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים, אבל הקבוצה של מסאי דגו פתחה נהדר והשיגה את הניצחון לו הייתה ראויה.

אליאור משעלי פתח מצוין עם שער כבר בדקה ה-2, ובדקה ה-22 כבר השלים צמד כאשר נגח מקרוב אחרי הקפצה מעל השוער של איכסל, כשגל צרויה מספק לו עוד בישול. בדקה ה-69 צליל נחמיה ניסה להרחיק, וכבש לשערו גול עצמי שהחזיר את המארחת למשחק. פתח תקוה דרשה פנדל שלא קיבלה, נלחצה מעט לקראת הסיום, אבל הבטיחה את הניצחון.

בר ירוחם (מימין) עם אליאור משעלי שחקני הפועל פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
שערים ראשונים מאז הגיע. אליאור משעלי, משמאל, עם בר ירוחם/לילך וייס רוזנברג
אליאור משעלי חוגג שער לזכות הפועל פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
אליאור משעלי חוגג שער לזכות הפועל פתח תקוה/לילך וייס רוזנברג

הפועל רמת גן - הפועל רעננה 1:1

שתי ההגנות הטובות בליגה (חמישה שערי חובה) נפגשו באצטדיון רמת גן, ביתן המשותף לעונה זו, והסתפקו בנקודה. רמת גן לא הצליחה לשמור על מאזן ביתי מושלם, בעוד רעננה לא הצליחה לנצח את האורדונים לראשונה מאז ה-0:2 באפריל 2009 (עונת העלייה המשותפת). בדקה ה-8 המגן רועי הרמן כבש בנגיחה מול ההגנה הרדומה של רמת גן, אבל בדקה ה-26 מיקו ממן נגח את השוויון מול שער ריק אחרי שהגבהה עברה מעל ידיו של ניב אנטמן.

סקציה נס ציונה - הפועל נוף הגליל 1:2

אלי אלבז, שבמשחק הקודם השלים שלושה משקופים וקורה אחת בדקות הסיום מול הפועל פתח תקוה, עלה מהספסל וכבש את שער הניצחון בדקה ה-81, וקירב את נס ציונה לחלק העליון של הטבלה. בדקה ה-18 עידו דוידוב כבש, אחרי שכדור נהדף אליו בתוך הרחבה, והעניק לקבוצתו יתרון בניגוד למהלך המשחק. אלי בלילתי השווה זמנית בפיניש יפה בדקה ה-50, כשמצא עצמו לבד מול השוער.

עידן שמש חוגג שער לזכות הפועל ירושלים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
שער ניצחון מתוק. עידן שמש/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל ירושלים - בית"ר תל אביב בת ים 0:1

שני הפסדים רצופים הורידו את הירושלמים לחלק התחתון של הטבלה וזיו אריה צריך היה למצוא בעיקר פתרונות התקפיים, אחרי 270 דקות בלי שער. היום זה שוב הלך עד ששער של עידן שמש בנגיחה בדקה ה-86 הכריע את המשחק, והעניק לקבוצתו נקודות יקרות.

מכבי אחי נצרת - הפועל אום אל פאחם 0:1

מוטי איוניר חזר לאצטדיון גרין, בו ידע ימים יפים כמאמן הפועל נצרת עילית לפני כעשור וחצי, וספג הפסד דרמטי. שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו ללא שערים, ו-0:0 הייתה גם התוצאה בבכורה המחודשת של אדהם האדיה כמאמן אחי נצרת מול הפועל רעננה ביום שני. נדמה היה שגם הפעם המשחק יסתיים ללא שערים, עד שאלון בוזורגי דחק פנימה מקרוב אחרי כדור קרן בדקה ה-90, וחגג שער ניצחון גדול ומתוק.

עידן שמש חוגג שער לזכות הפועל ירושלים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
חם וצפוף. הפועל ירושלים צוהלת/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
סוף סוף גול. זיו אריה/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

משחקים נוספים

הפועל עכו - הפועל ראשון לציון 0:0

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 0:1

ניצחון חשוב לרמת השרון: דווקא אחרי שנדמה היה שנפסל לרמת השרון שער בגלל נבדל שלא היה, עומרי שקל כבש מקרוב (41) על אף שעל פי צילומי הטלוויזיה נראה שהוא היה מעבר לקו ההגנה האחרון.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר שלם 1:1

מייקל אולהה המושמץ, שרק השבוע רשם החמצה גדולה, הראה שבכל זאת יש בו כדורגל, כשבדקה ה-19 עלה גבוה ונגח היטב את ה-0:1 של כפר שלם, אבל ירדן כהן השווה בפנדל בדקה ה-93 ושתי הקבוצות נותרו ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully