וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו: "לא רואה למה שלא אהיה במילווקי למשך כמה שנים"

הגריק פריק אופטימי לגבי הארכת חוזהו: "כל עוד נהיה באותו ראש, זה בסדר מבחינתי". ווסטברוק בצרות, דראגיץ' רוצה להישאר במיאמי

אוהדי הלייקרס חוגגים אליפות ברחובות לוס אנג'לס/טוויטר

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ייפתח בקרוב, אבל העיסוק של חלק מקבוצות הליגה הוא דווקא במחזור של 2021 - אז אמורים להופיע בשוק שמות גדולים הרבה יותר, ובראשם יאניס אנטטוקומפו.

"יש הרבה שמועות", הודה כוכב מילווקי בריאיון שהעניק לתקשורת השבדית. "לכל אחד יש דיעה משלו, אבל בסופו של דבר אעשה מה שהכי טוב עבור המשפחה שלי. אני לא רואה למה שלא אהיה במילווקי למשך כמה שנים. כל עוד אני ומילווקי באותו ראש, בתקווה להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה ולהתחרות על אליפות, זה בסדר מבחינתי. אם זה ישתנה, זה לא יהיה טוב".

חוזהו של ה-MVP יסתיים עם תום העונה הבאה, אלא אם יחליט להאריך אותו במהלך החודשים הקרובים. "אני רוצה להיות ווינר", הסביר, "לא אכפת לי מהכסף. המשפחה שלי בסדר ואני יכול לדאוג לילדים ולנכדים שלי, כך שזה לא הדבר החשוב ביותר כרגע. הדבר החשוב ביותר הוא לנצח. כל עוד נוכל לנסות וליצור תרבות של מנצחים, זה מה שחשוב. אם מילווקי תקבל החלטות נכונות, אהיה כאן למשך שנים. אם לא, נראה. אני מקווה שנוכל להצליח יחד".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטקומפו. GettyImages
הכל פתוח. אנטטוקומפו/GettyImages

מספר ימים חלפו מאז ראסל ווסטברוק הביע רצון לעזוב את יוסטון, ולפי אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN, יש מילה אחת לתאר את השוק שלו: איטי. קבוצות לא ממהרות לפנות ליוסטון בנוגע לרכז הוותיק ועל פי ניו יורק פוסט, גם הניקס, שהוזכרו כמועמדים, ככל הנראה יוותרו על התענוג. "ליאון רוז עשוי לבדוק האם יצליח להשיג אותו, אבל כרגע זה לא נראה סביר", נכתב. "הניקס מרגישים שיש להם את היתרון במשא ומתן ולא מוכנים למשכן נכסים עתידיים".

"יש לי חדשות רעות עבורו בשתי גזרות", אמר פרשן ESPN בריאן ווינדהורסט. "בחנתי את השוק ואין הרבה עניין בשבילו - לא בגלל השחקן שהוא, אלא בגלל החוזה שלו. וגם, המאמן החדש סטיבן סיילס אמר שהוא לא מתכוון לשנות את ההתקפה יתר על המידה".

לפי הפרשן סטיבן איי סמית', "ראסל ווסטברוק לא רוצה לשחק עם ג'יימס הארדן, וג'יימס הארדן לא רוצה לשחק עם ראסל ווסטברוק".

עוד בוואלה!

דיווח: קוואי לאונרד מנסה לשכנע את כריס פול להצטרף לקליפרס

לכתבה המלאה
ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
איך זה ייגמר? ווסטברוק והארדן/GettyImages

* ויקטור אולדיפו הכחיש את השמועות על רצון לעזוב את אינדיאנה: "זה פשוט לא נכון. אני אוהב את החברים שלי לקבוצה, מוקיר את מדינת אינדיאנה ומתרכז בלנסות להביא למועדון הזה אליפות".

* גוראן דראגיץ', שהפך שחקן חופשי, רוצה להישאר במיאמי: "אני יודע שהם רוצים אותי בחזרה ומקווה שנעמוד במטרה שלנו ונביא אליפות. אבל אני מבין שזה עסק, ויהיו עוד אפשרויות. אני מקווה שנגיע לסיכום".

* חברו של דראגיץ' לקבוצה, יודוניס האסלם, חתם לעונה נוספת במיאמי - שתהיה ה-18 שלו. הפורוורד הוותיק כבר הפך לסוג של עוזר מאמן, אבל ימשיך לשמש כשחקן פעיל גם בעונה הבאה.

* אם לא תצליח להביא את כריס פול בטרייד, עשויה פיניקס לפנות לפרד ואנווליט, שסיים את חוזהו בטורונטו.

* דנבר שוב הוזכרה בהקשרו של ג'רו הולידיי.

* ג'ף טיג על הכוונת של לוס אנג'לס לייקרס ולוס אנג'לס קליפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully