וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קוואי לאונרד מנסה לשכנע את כריס פול להצטרף לקליפרס

הרכז הוותיק ישוב ללוס אנג'לס? ווסטברוק יבקש לעזוב את יוסטון, הארדן צפוי להישאר, אולדריג' עשוי להישלח לגולדן סטייט

אוהדי הלייקרס חוגגים אליפות ברחובות לוס אנג'לס/טוויטר

קיץ סוער עבר על יוסטון, שנפרדה גם ממאמנה מייק ד'אנטוני וגם מהג'נרל מנג'ר האגדי שלה דריל מורי. לפי ESPN, המהלכים הללו גרמו לכוכבי הקבוצה ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק אי נוחות, ועתידם של השניים מעורפל. לפי שאמס צ'ראניה, הארדן עדיין נאמן לקבוצתו ומחכה לפתיחת העונה, בעוד הרכז רוצה לעזוב. ב"אתלטיק" נטען כי ווסטברוק לא מרוצה מהתרבות שהשתרשה במועדון ומתגעגע לאווירה באוקלהומה סיטי, שהיתה שוויונית יותר.

שחקן העבר והפרשן בהווה קנדריק פרקינס טען כי הארדן כלל לא עונה לטלפון מהנהלת הרוקטס, הבעלים ואפילו לא למאמן החדש סטיבן סטיילס בשבועות האחרונים. עם זאת, העיתונאי זאק לואו, שנחשב לדמות קצת יותר אמינה בתקשורת האמריקאית, סיפר: "ממה שאני שומע, הרוקטס מנסים להישאר רגועים. שום דבר לא דחוף, הם חושבים שביכולתם לתקן מה שצריך לתקן ולהתחיל את העונה הבאה עם שני החבר'ה האלה". אבל הכדור, הוסיף והדגיש, נמצא במגרש של הארדן.

בובי מארקס מ-ESPN מנה את רשימת המחזרות אחר הארדן, אם אכן ידרוש טרייד, והיא כוללת את בוסטון, ברוקלין, דנבר, פילדלפיה - וגם את גולדן סטייט. "הם ברשימה כי הם מחזיקים בשתי בחירות יקרות - מספר 2 בדראפט הקרוב, ובחירת הסיבוב הראשון של מינסוטה בשנה הבאה", טען. "אנדרו וויגינס, קווין לוני ושתי הבחירות תמורת הארדן יעבוד. אבל האם יוסטון באמת רוצה להסתכל על סטפן קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין וגם הארדן בשלוש העונות הקרובות?"

* לא רק פיניקס לוטשת עיניים לכיוונו של כריס פול - גם ניו יורק ניקס מגששת בימים האחרונים סביב הרכז הוותיק של אוקלהומה סיטי, שלפי "ניו יורק פוסט" דורשת מחיר גבוה למדי עבורו. פול, מצידו, רוצה לשחק בקבוצה מנצחת, "אבל עדיין רואה בניו יורק יעד אטרקטיבי". אוקלהומה סיטי מעדיפה שלא לקבל חוזים ארוכי טווח בחזרה, מה שעלול להוציא מהמשוואה את ריקי רוביו וקלי אוברה, שעשויים היו לעשות את הדרך מפיניקס.

* המועמדת המפתיעה לצרף את פול היא קבוצתו לשעבר, לוס אנג'לס קליפרס. "אין ספק שהם מביעים בו עניין", טען העיתונאי האמריקאי ריאן ראסילו. "כולם חושבים שקוואי לאונרד הוא יצור מיתולוגי שלא מדבר עם אף אחד, אבל שמעתי שהוא פנה לפול ואמר, 'היי, אתה צריך לבוא לכאן'. זה אמיתי, העניין אמיתי, אבל מבחינה כלכלית זה נראה קצת לא ריאלי". הרכז הוותיק ירוויח בעונה הקרובה 41 מיליון דולר ובעונה שלאחר מכן מחזיק באופציית שחקן של 44 מיליון דולר, כך שלקליפרס יהיה קשה מאוד לפנות לו מקום תחת תקרת השכר.

* העיתונאי האמריקאי באט באבוק טוען: "יש תחושות ברחבי הליגה שהצוות הניהולי של סן אנטוניו מבשל משהו גדול מאחורי הקלעים". ימים יגידו במה מדובר, אולם לפי אחד הדיווחים, הספרס שוקלים לשלוח את למרכוס אולדריג' לגולדן סטייט בתמורה לבחירה השנייה בדראפט.

* לפי "פורבס", קווין דוראנט מנסה לשכנע את חברו הטוב סרג' איבקה, שסיים את חוזהו בטורונטו, להצטרף אליו בברוקלין.

* בוסטון מחזיקה בארבע בחירות בדראפט הקרוב (14, 26, 30, 47), ומקווה להשתמש בהן כדי להשיג בחירה אחת גבוהה יותר. "זה לא יהיה אידיאלי להוסיף ארבעה רוקיז לסגל שלנו כרגע", אמר דני איינג'. "אנחנו חושבים על כל האופציות. זה לא דראפט מצוין, אבל הוא כן עמוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully