וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה זעמו על השיפוט, ליאו מסי אמר לשופט: "דפקת אותנו פעמיים!"

האלביסלסטה קופחו פעמיים אחרי שב-VAR התעלמו מעבירה פראית על פלאסיוס וגרמו לפסילת גול של מסי. המאמן רתח: "צריך להקשיח קריטריונים"

תקציר: ארגנטינה - פרגוואי 1:1/ספורט 1

טכנולוגיית ה-VAR בכדורגל מונעת אומנם הרבה טעויות, אבל גם גורמת להרבה מחלוקות והלילה (בין חמישי לשישי) מי שהרגישה זו היטב היא נבחרת ארגנטינה, שקופחה ב-1:1 הביתי נגד נבחרת פרגוואי, כאשר שתי החלטות שיפוט של רפאל קלאוס השופט הברזילאי השפיעו מאוד על התוצאה במשחק. האירוע הבולט התרחש בדקה ה-58. התקפה יפה של ארגנטינה הסתיימה בשער יפה וחוקי לכאורה של מסי, שחשב שהוא מכריע את המשחק.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. GettyImages
מסי עקב בעצמו אחרי ה-VAR/GettyImages

אלא שאנשי ה-VAR אותתו והשער נפסל בגלל עבירה לכאורה של ניקו גונסאלס כובש השער בשלב מוקדם מאוד של המהלך הזה, 27 שניות לפמח השער, כשהכדור עוד היה בחצי המגרש של ארגנטינה. אבל זה לא היה המהלך היחיד ששנוי במחלוקת. אזקיאל פלאסיוס שחקנה של ארגנטינה נאלץ להתחלף כבר בדקה ה-29 אחרי שאוסקר רומרו כובש השער של פרגוואי נכנס בו בצורה קשה, כניסה שגרמה לפציעתו של פלאסיוס, אך זכתה להתעלמות מהשופט וגם מאנשי ה-VAR. "דפקת אותנו פעמיים!", אמר מסי לשופט בסיום המשחק, כך על פי הדיווחים בארנגטינה.

"צריך שתהיה אחידות עם ה-VAR", אמר לאחר המשחק ליאונל סקאלוני מאמן ארגנטינה, "אני לא אומר שזה טוב או רע, אבל צריך שהיו קריטריונים אחידים". בנוגע לעבירה הפראית על פלאסיוס, אמר: "השחקן הזה יהיה בחוץ עכשיו כמה ימים או כמה חודשים. היתה עבירה גסה וה-VAR לא עבר על זה בכלל".

עוד בוואלה!

מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה: ארגנטינה סיימה ב-1:1 עם פרגוואי

לכתבה המלאה

הכניסה הפראית של רומרו שפצעה את פלאסיוס

סקאלוני היה מרוצה מההופעה של נבחרתו למרות איבוד הנקודות: "רבע השעה הראשונה לא היתה ט ובה, אבל אחרי הפנדל אני חושב שזה היה משחק לגמרי שלנו. הקבוצה יצרה הזדמנויות ושיחקה טוב. אנחנו מסיימים בטעם מריר בגלל שעשינו הכול כדי לנצח. במחצית השנייה שלטנו, היתה גישה טובה וכל הזמן האמנו בניצחון".

ארגנטינה ניצחה רק פעמיים את פרגוואי בשמונת המפגשים עמה במסגרת מוקדמות המונדיאל. ביום שלישי מסי וחבריו יתארחו בלימה וינסו להכניע את נבחרת פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully