וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אמריקה: 0:1 קשה לברזיל על ונצואלה, אורוגוואי חגגה בקולומביה עם 0:3 גדול

פירמינו הכריע (64) בקרב קשה ללא ניימאר, שאמור לחזור למשחק המרתק מול אורוגוואי ביום שלישי, הסלסאו עם משחק 20 ברציפות ללא הפסד במוקדמות. קבאני, סוארס ונונייס קבעו ניצחון חוץ ראשון על היריבה מאז ספטמבר 2018. 0:2 לצ'ילה על פרו מצמד של וידאל

תקציר: קולומביה - אורוגוואי 3:0/ספורט 1

המחזור השלישי בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל החל אמש (שישי) עם ניצחונה הגדול של ארוגוואי 0:3 על קולומביה. בהמשך הלילה נותרה ברזיל מושלמת עם 0:1 על ונצואלה, צ'ילה רשמה 0:2 על פרו.

צפו ב-0:3 של אורוגוואי

תקציר: קולומביה - אורוגוואי 3:0/ספורט 1

קולומביה - אורוגוואי 3:0

שנתיים עברו מאז ניצחון החוץ האחרון של אורוגוואי על קולומביה והלילה רשמה האורחת ניצחון ראשון לאחר שלושה מפגשים בהם לא הצליחה לנצח בבראנקייה. כבר בדקה ה-5 איבדה הגנת המארחת ברשלנות כדור לנהיטן נאנדס. קשר קליארי אמר תודה רבה ומצא את אדינסון קבאני ששב לסגל אורוגוואי העלה אותה ליתרון. בדקה ה-53 קיבלה אורוגוואי פנדל לאחר הכשלה ברחבה על רודריגו בנטנקור ולואיס סוארס שלח פנימה את השני. דרווין נונייס הוסיף את השלישי בבעיטה ממרחק, ואורוגוואי תופסת לפחות זמנית את המקום הרביעי. בנוסף על כל הצרות, קולומביה איבדה את ג'רי מינה שראה צהוב שני והורחק בתוספת הזמן, והיא עם הפסד ראשון במוקדמות.

עוד בוואלה!

סקאלוני אישר: "מסי כשיר וישחק גם מול פרגוואי וגם מול פרו"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ברזיל רוברטו פירמינו, טיאגו סילבה, מרקיניוס. רויטרס
יש על מי לסמוך. פירמינו בסיום/רויטרס

ברזיל - ונצואלה 0:1

משחק מוקדמות 20 ללא הפסד לסלסאו, ששומרים על מאזן מושלם בקמפיין הנוכחי וממשיכים ברצף: בלי הפסדים מאז ה-2:0 בצ'ילה באוקטובר 2015, אז עוד עם דונגה על הקווים, וללא הפסד ביתי אף פעם במוקדמות. הפעם, בניגוד לצמד המשחקים הראשונים במוקדמות, זה הלך קשה, אולם רוברטו פירמינו ידע לסגור עניין בדקה ה-66, כשדחק פנימה מקרוב. המארחת הצליחה להסתדר ללא ניימאר (וגם ללא קאסמירו, פיליפה קוטיניו, רודריגו קאיו ואדר מיליטאו), אולם כוכב פריז סן ז'רמן אמור לחזור למשחק החשוב יותר מול אורוגוואי ביום שלישי. ונצואלה, מנגד, עדיין ללא שער זכות בקמפיין הזה.

צפו ב-0:2 של צ'ילה

צפו ב-0:2 של צ'ילה על פרו/ספורט1

צ'ילה - פרו 0:2

בשעה טובה ומוצלחת, צ'ילה עם ניצחון ראשון במוקדמות וזה קרה בזכות אדם אחד: ארתורו וידאל. הקשר הוותיק כבש שער יפהפה בדקה ה-19, עם בעיטה מסובבת מחוץ לרחבה, ובדקה ה-34 השלים צמד מקרוב. ניצחון חשוב מאוד למארחת, שתצא לוונצואלה ביום שלישי הקרוב בתקווה להמשיך במומנטום. פרו עם נקודה אחת בלבד עד כה במוקדמות, אף שג'אנלוקה לפאדולה שקיבל אזרחות ערך הופעת בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully