וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הביסה 57:85 את ז'לגיריס קובנה

הצהובים התפוצצו על אלופת ליטא ההמומה עם מחצית ראשונה מושלמת, שבסיומה הובילו ב-30 הפרש. דורסי (16) ניצח על הקונצרט, בריאנט וג'ונס בלטו אף הם ואפילו בנדר הצטרף לחגיגה. מכבי תל אביב קטעה על הדרך רצף של ארבעה הפסדים לז'לגיריס

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
ווילבקין ומכבי תל אביב עם ניצחון ענק/דני מרון

מכבי תל אביב הצליחה לקטוע הערב (רביעי) רצף של ארבעה הפסדי יורוליג לז'לגיריס קובנה כשמחצה אותה 57:85. הצהובים קטעו בנוסף רצף של שני הפסדים, ושיפרו את מאזנם לשלושה ניצחונות אל מול חמישה הפסדים. השחקנים של יאניס ספרופולוס השתלטו על המשחק מהפתיחה ועלו ליתרון דו ספרתי בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני המארחים התפוצצו על הליטאים ההמומים, כשהפער חצה כבר את רף ה-30 הפרש. האחוזים הנדירים של הצהובים ירדו מעט במחצית השנייה, אך זה לא פגם במאום ביתרונם הגדול, שאמנם צומק קצת ברבע אחרון שכולו היה גארבג' טיים, אך לא מנע ניצחון גדול לאלופה הישראלית. טיילר דורסי הוליך את קלעי הצהובים עם 16 נקודות, כשכריס ג'ונס בלט אף הוא עם 15.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 16 נקודות, כריס ג'ונס 15, דרגאן בנדר 11, סקוטי ווילבקין 10, אלייז'ה בריאנט 10, אנג'לו קלויארו 7, אנטה ז'יזיץ' 6 ו-8 ריבאונדים, סנדי כהן 5, עוז בלייזר 3 ו-5 ריבאונדים, דורי סהר 2. יונתן אטיאס (01:25 דקות) ועידן אלבר (00:28) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לז'לגיריס קובנה: תומאס ווקאפ 12 נקודות ו-6 ריבאונדים, מאריוס גריגוניס 11, ז'ופרה לוברן 11, לוקאס לקאביצ'יוס 9, פאוליוס ינקונאס 5 ו-6 ריבאונדים, אוגוסטין ראביט 3, סטיב וסטוריה 2, מרטינאס גבן 2, מארק בלאזביץ' 2. נייג'ל הייז (22:53 דקות), ארתוראס מילאקניס (20:22) וקרוליס לוקוסיונאס (01:49) שותפו, אך לא קלעו.

שחקן ז'לגיריס קובנה תומאס וואלקופ מול שחקן מכבי תל אביב סנדי כהן. דני מרון
ז'לגיריס חטפה סטירה מצלצלת. תומאס וואלקאפ מול סנדי כהן/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הליטאים פתחו טוב יותר ועלו ל-4:8, אך שחקני המארחת נכנסו לעניינים מאר מאוד ועלו ל-8:10. אלייז'ה בריאנט היה טוב מאוד ברבע הזה, כשכריס ג'ונס ודראגן בנדר עלו טוב מאוד מספסל. ריצת 2:15 בסיום הרבע, כולל שלשה של דראגן בנדר סמוך לבאזר קבעו 14:24 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

בנדר המשיך להראות יכולת טובה, ומכבי תל אביב המשיכה להגדיל את יתרונה. שלשה של עוז בלייזר הורידה את שתי הקבוצות לפסק זמן, כשהצהובים ביתרון 14:32. הרבע הזה היה שייך לטיילר דורסי, שהגיע לספרות כפולות וההפרש צמח כבר עד 30 הפרש, כשהמארחת קולעת באחוזים מדהימים מהשדה (11 מ-17 מהשדה, 9 מ-11 ל-3). במחצית הוליכה מכבי תל אביב 23:53.

כריס ג'ונס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הצהובים עם הצגה בלתי נשכחת. כריס ג'ונס/דני מרון

רבע 3:

הרבע השלישי לא הביא עמו בשורה חדשה עבור הליטאים, שראו את ההפרש ממשיך לנוע סביב ה-30 הפרש, כששחקני מכבי תל אביב לא מרפים מהאגרסיביות בהגנה, ומנגד המשיכו לקלוע באחוזים טובים, גם אם לא מדהימים כמו במחצית הראשונה. בסיום הרבע השלישי הוליכה המארחת 44:72.

רבע 4:

הרבע הרביעי היה גארבג' טיים מתמשך, במהלכו ניסתה ז'לגיריס למזער מעט נזרים ולקזז את ההפרש הגדול, אך שחקני מכבי תל אביב לא התכוונו להוריד ולו לרגע את הרגל מהדוושה, וסגרו ניצחון גדול, שקוטע את רצף ארבעת ההפסדים של האלופה הישראלית לליטאים. 57:85 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully