וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה דורשת מניימאר 10 מיליון יורו. ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה יצטרפו?

עוד פארסה: ההנהלה גילתה שטעתה בחישובי המס ונתנה לברזילאי מיליונים לחינם. המועמד לנשיאות מתכנן לאחד בין האקסים של מכבי תל אביב, קומאן טוען: מסי יגיע למספרים הרגילים שלו, יהיה רכש

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

עוד פארסה מבית היוצר של ברצלונה: בספרד מדווחים הבוקר (רביעי) שהקבוצה הגישה לניימאר בקשה להחזרים בסך 10 מיליון יורו, בגין סכומים שהעבירו לו בשוגג כששיחק במועדון. לטענת ברצלונה, הסכומים הועברו לכוכב הברזילאי לחינם, בשל טעות אנוש בחישובי המס.

מדובר בעוד ניסיון של ברצלונה לקבל כספים מהשחקן שעבר לפריז סן ז'רמן בטריקת דלת בשנת 2017. בין השניים התנהל סכסוך משפטי ארוך, שבמסגרתו גם השחקן הגיש שלוש תביעות שונות נגד בארסה, בטענה שלא עמדה בהתחייבותיה הכספיות כלפיו. בכל שלושת המקרים, התביעות של ניימאר נדחו.

בספרד יש מי שרואה בדרישה החדשה של ברצלונה מניימאר להחזיר כספים, ניסיון נואש לייצב את המצב הכלכלי הרעוע במועדון.

שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
ניסיון נואש להוציא ממנו כספים? ניימאר/רויטרס

כך או כך, במועדון מקווים שהבחירות לנשיאות ישנו את התמונה העגומה ויוציאו את ברצלונה לעידן חדש. אחד המועמדים המובילים לרשת את ז'וספ מריה ברתומאו המושמץ, הוא ויקטור פונט, שהיה ממובילי המחאה נגד ההנהלה הקודמת.

אמש דיווחו בספרד על התוכנית המסקרנת של פונט למקרה שייבחר. ראשית, הוא מתכנן להחזיר את קרלס פויול למועדון להעניק לו תפקיד ניהולי בכיר. כמו כן, הוא רוצה לאחד בין שני אקסים של מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף עשוי להתמנות למנהל המקצועי, בעוד אוסקר גרסיה שפוטר לאחרונה מתפקידו כמאמן סלטה ויגו, יקבל הצעה לחזור למועדון כעוזר מאמן.

עוד בוואלה!

מקורבו של גריזמן: "מסי קיבל אותו בצורה לא יפה. הוא מתנהל כמו דיקטטור"

לכתבה המלאה
אוסקר גרסיה ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ישתפו פעולה בברצלונה? ג'ורדי ואוסקר גרסיה/ברני ארדוב

ויש גם את האתגר המקצועי המיידי - להחזיר את מסי לקצב הכיבושים הרגיל שלו, עם החזרה מפגרת הנבחרות. רונאלד קומאן התראיין אמש ל"מונדו דפורטיבו" והצהיר: "אני בטוח שהוא יגיע השנה למספרים הרגילים שלו, גם אם פתח את העונה עם פחות שערים. היה לליאו חוסר מזל בחלק מהמשחקים, ובמשחקים אחרים הוא לא הציג את היכולת הרגילה שלו, אבל הוא מחויב מאוד ובטוח שזה יתורגם לשערים. כבר התחלנו לראות את זה נגד בטיס".

קומאן אמר בנוגע לאפשרות שברצלונה תתחזק בחלון ההעברות של ינואר: "אם תהיה לנו אפשרות כלכלית להתחזק, אנחנו בהחלט מתכוונים לעשות זאת. רמון פלאנס יודע שאנחנו צריכים חיזוק. אנחנו מחפשים חלוץ ובלם, אבל זה תלוי במה המועדון מסוגל מבחינה כלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully