וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ניצחונות לגלבוע/גליל ובאר שבע, שנותרו מושלמות

אגאדה הנהדר סייע לקבוצה של רמי הדר להשיג 84:98 ביתי על הכתומים. תומאסון הוביל את הצפוניים מהעמק ל-77:82 על מכבי חיפה

שחקן הפועל באר שבע עמית זיס. לירון מולדובן
באר שבע עם פתיחת עונה נהדרת. עמית זיס/לירון מולדובן

משחקי המחזור הראשון בליגת העל, שהיו אמורים להיערך במקור לפני שלושה שבועות וחצי אך נדחו בשל הסגר בישראל, החלו הערב (רביעי). הפועל באר שבע ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה לאחר שניצחה 84:98 את מכבי ראשון לציון במשחק בו שלטה מתחילתו ועד סופו. הפועל גלבוע/גליל נותרה מושלמת גם היא, לאחר שניצחה 77:82 ברוממה את מכבי חיפה.

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הכתומים חטפו סטירה בבאר שבע. דוברת/ברני ארדוב

הפועל באר שבע - מכבי ראשון לציון 84:98

הפועל באר שבע סוף סוף השיגה ניצחון על מכבי ראשון לציון לאחר שהפסידה לכתומים פעמיים במסגרת הליגה הבלקנית, והיא כבר עם שני ניצחונות ליגה לאחר 84:98 מרשים. הקבוצה של גיא גודס לא הצליחה למצוא מענה לאגרסיביות ולנחישות של המארחת, שקיבלה עוד משחק נפלא מקיילב אגאדה, שפותח את העונה בכושר מצויין. הכתומים, שרדפו אחרי המארחת כל המשחק, קיבלו משחק טוב מטריי לואיס (22) אך זה לא עזר, וראשון לציון רושמת הפסד ליגה ראשון.

קלעו לבאר שבע: קיילב אגאדה (8 ריב', 6 אס') 25, אריק גריפין 16 ו-5 ריב', טראוויס ווריק 15, עמית זיס 14 ו-5 ריב', אמיר בל 11, ג'יימס בנקס (5 ריב') ונתן יורקוביץ' 6 כ"א, ספנסר וייס ותום מעיין 2 כ"א.

קלעו לראשון לציון: טריי לואיס 22, גולן גוט 18, אייזאה טיילור 15, אקיל מיצ'ל 11, נועם אביבי 10, נועם דוברת 6, דריל מונרו 2 ו-8 ריב'.

הפועל באר שבע פתחה טוב ועלתה ל-0:5 מהיר, אך מהלכים של סל ועבירה של גולן גוט וטריי לואיס העבירו את היתרון לאורחת. המארחת התקשתה למצוא פיתרונות לאייזאה טיילור שחדר את הצבע בכל פעם שרצה. המארחת הגיבה לפתיחה הטובה של ראשון בריצת 3:13 וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 20:25. פתיחה חזקה של המארחת לרבע השני בראשות עמית זיס קבעה 25:34 לבאר שבע תוך שתי דקות, וגיא גודס הזעיק פסק זמן. קיילב אגאדה היה פשוט אדיר במחצית הראשונה, והפער טיפס כבר ל-16 הפרש. במחצית, הוליכה הקבוצה של רמי הדר 38:53.

באר שבע הגדילה את יתרונה כבר לפלוס 18 במהלך הרבע, כשטריי לואיס השאיר את הכתומים בתמונה כמעט לבדו. עמית זיס היה נהדר בשורות באר שבע, אך את הטון של המקומיים ברבע הזה נתן אריק גריפין. שלשה של גולן גוט לקראת סיום הרבע הורידה את הכתומים בפיגור 74:61 לקראת הרבע המכריע. ראשון לציון הורידה למינוס 11 בפתיחת הרבע, אך באר שבע טסה ל-0:9 והגיעה כבר ל-20 הפרש. הכתומים הצליחו למזער מעט נזקים, ובסיום זה 84:98 להפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יפתח זיו שחקן גלבוע/גליל. דני מרון
גלבוע/גליל שמרה על מאזן מושלם. יפתח זיו/דני מרון

מכבי חיפה - הפועל גלבוע/גליל 82:77

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה ורשמה את ניצחונה השלישי בליגה לאחר שניצחה ברוממה את מכבי חיפה 77:82. האורחת פתחה טוב יותר והוליכה כל המשחק, אך לא הצליחה לברוח לירוקים, שחזרו בכל פעם בהובלת בריסקר ודבון ג'פרסון. עם זאת, האורחת לא נבהלה גם כשהשחקנים של דניאל סאואנה עלו ליתרון שתי דקות לסיום, והשיגו ניצחון חוץ. ג'ו תומאסון הוליך את קלעי המנצחת עם 17 נקודות.

קלעו למכבי חיפה: מייקל בריסקר 18 נקודות, דבון ג'פרסון 16 ו-5 ריבאונדים, כריס דאו 15 ו-5 אס', אבי בן שימול 9, אלכס צ'וברביץ' (6 ריב') ודונטה סמית' (6 אס') 6 כ"א, רומן סורקין 5 ו-6 ריב', ארון ואלדס 2.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'ו תומאסון 17, ג'הייבה פלויד (9 ריב') וקרי בלקשייר (8 ריב', 5 אס') 15 כ"א, יפתח זיו 14 ו-5 אס', נתנאל ארצי 13,אייזאה קאזינס 4, עמית גרשון ובניה סרור 2 כ"א.

הקבוצה של ליאור ליובין פתחה נהדר ועלתה ל-6:14 לאחר חמש דקות. מכבי חיפה התאוששה מעט מהפתיחה הלא טובה והורידה עד 18:14. דקות טובות של הירוקים בסיום הרבע סייעו להם לרדת בפיגור מינימלי לקראת הרבע השני. 18:20 לגלבוע/גליל בסיום הרבע. תחילת הרבע השני דמתה לזו של הרבע הראשון, כשג'הייבה פלויד הוליך את חבריו ל-21:29. המארחת שוב צמצמה, הפעם בעזרת דקות טובות וחזרה עד מינוס שתיים בלבד, לאחר שלשה של מייקל בריסקר. במחצית הוליכה האורחת 36:41.

האורחת פתחה טוב גם את הרבע השלישי במהלכו הוליכה במספר מקרים ביתרון דו ספרתי, אך לא השכילה לשמור עליו. נתנאל ארצי היה טוב מאוד ברבע השלישי בשורות הפועל גלבוע/גליל, כשמנגד מייקל בריסקר ודבון ג'פרסון השאירו את הירוקים במשחק. 57:63 לאורחת לקראת הרבע הרביעי. בניגוד לשאר הרבעים, הפעם עלתה מכבי חיפה חדה יותר ולא איפשרה לאורחת לרוץ בפתיחה. ג'פרסון ובריסקר המשיכו לבלוט, והירוקים עלו ליתרון 73:75, שתי דקות לסיום. הירוקים לא הצליחו לכפות שוויון במצב של 77:80 לאורחת, שסגרה עניין מהקו עם ניצחון 77:82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully