וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוותר על דני אבדיה? "שיקגו מוכנה לעשות הכול כדי לבחור בלאמלו בול"

הקבוצה שנראתה פייבוריטית לבחור בישראלי הצעיר, עשויה לעשות טרייד כדי לקבל את הבחירה הראשונה בדראפט. וגם: ההשוואה החדשה והמחמיאה לאבדיה, והדירוג העדכני של ים מדר

ים מדר באתגר הקומביין לקראת דראפט ה-NBA/מתוך יוטיוב

קצת יותר משבוע נשאר עד לדראפט ה-NBA, אבל חוסר הוודאות של הקבוצות שיבחרו ראשונות עדיין גדול מאוד. לפי הדיווחים האחרונים ב-ESPN, מסתמן שוב ראש חץ בצמרת הדראפט: לאמלו בול, אנתוני אדוארדס וג'יימס וייזמן יחלקו את בחירות 1-3, כשנכון לעכשיו נראה שבול הוא הפייבוריט להיבחר ראשון.

השאלה היא על ידי איזו קבוצה הרכז המסקרן ייבחר: מינסוטה מחזיקה בבחירה הראשונה, אבל מקבלת בימים האחרונים עוד ועוד הצעות לטריידים על הבחירה. לפי מומחה הדראפט של ESPN ג'ונתן גבעוני, בין הקבוצות שהביעו התעניינות בטרייד על הבחירה הראשונה - במטרה לבחור בבול - הם אוקלהומה סיטי, דטרויט ושיקגו.

הבולס, כזכור, נראו עד לאחרונה כמו היעד הסביר ביותר מבחינת דני אבדיה: הם מחזיקים בבחירה הרביעית, והנשיא החדש שלהם ארתורס קרנישובאס מתלהב מהאיכויות של הישראלי הצעיר, אם להסתמך על דיווחים בארצות הברית.

אלא שבימים האחרונים חלה תפנית, והבולס עשויים להציע טרייד כדי להשיג את הבחירה הראשונה, כשוונדל קרטר ג'וניור מוזכר כמי שעשוי לעבור לטימברוולבס במסגרת העסקה. אם זה יקרה, כמובן שהבולס לא צפויים לבחור באבדיה.

הכדורסלן הישראלי דני אבדיה. מתוך האינסטגרם של דני אבדיה, אתר רשמי
הכול עדיין פתוח. אבדיה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של דני אבדיה

"עד לפני 10 ימים הניחוש המושכל שלי מכל מה ששמעתי בליגה, היה ששיקגו נשארת עם הבחירה הרביעית בדראפט ובוחרת את השחקן שהיא הכי אוהבת - דני אבדיה או שחקן אחר", אמר אמש פרשן ה-NBA הבכיר זאק לואו. "אבל בימים האחרונים נראה שהכול פתוח שם, והם שוקלים כל מיני אפשרויות נוספות. זה הדראפט הכי לא ברור שאני זוכר מזה שנים".

בדיון שנערך בפודקאסט של לואו עם גבעוני ועם מומחה הדראפט השני של ESPN, מייק שמיץ, אף דנו באפשרות שהבולס יישארו עם הבחירה הרביעית אבל יבחרו שחקן אירופי אחר - קיליאן הייז הצרפתי.

"ממה שאני שומע, שיקגו עדיין לא הכריעה את מי תיקח אם תישאר עם הבחירה הרביעית. יש לה 4-5 מועמדים מובילים, וכולם עדיין בתמונה", אמר שמיץ, והסביר מדוע אבדיה ראוי להיבחר גבוה יותר מאשר הייז. "הייז שחקן מעניין, יש מי שמשווה אותו לג'יימס הארדן, אבל לא נותנים מספיק חשיבות לסיטואציה שהוא שיחק בה באירופה. אבדיה שיחק במכבי תל אביב, קבוצה עם לחץ ושאיפות, עם מאמן שלא מאפשר לעשות הרבה טעויות. הייז, לעומת זאת, שיחק בקבוצה שהקדישה את כל כולה לטובתו. אני מאמין שאבדיה התמודד עם סיטואציה הרבה יותר קשה", אמר.

עוד בוואלה!

הנאת בחירות: הישראלים שנלקחו בדראפט ה-NBA לפני דני אבדיה

לכתבה המלאה
ים מדר שחקן הפועל תל אביב מול יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יהלום בלתי מלוטש. ים מדר/ברני ארדוב

באתר "הופסהייפ" הצמידו אמש השוואות לשחקנים המובילים בדראפט, ומצאו לאבדיה השוואה מחמיאה חדשה - הידו טורקוגלו הטורקי. "לאבדיה יש מנטליות של פוינט-פורוורד. הוא דוחף את הכדור בהתקפות מעבר ובמתפרצות, ואם יצליח לשדרג את הקליעה מבחוץ, ההשוואה לטורקוגלו הוגנת במיוחד", כתבו.

גם ים מדר נותח בחלק מהתחזיות האחרונות. בדירוג 80 השחקנים המובילים בדראפט שפרסמו אמש ב"ספורטס אילוסטרייטד", דורג רכז הפועל תל אביב במקום ה-58.

"מדר הוא שומר קשוח שהעלה את המניה שלו בפלייאוף של ליגת העל הישראלית. הוא יהיה שחקן מעניין לבחור בו בסיבוב השני ולעקוב אחריו באירופה", כתבו.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully