וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיץ' שחרר את הלחץ במכבי תל אביב, שחקנים: "הוא מזכיר את פריצה"

9.11.2020 / 6:33

החלוץ הסרבי סידר לצהובים ניצחון על סכנין וממשיך את ההתאקלמות המהירה, חבריו לקבוצה מתלהבים: הקבוצה יותר חשובה לו ממאזן הכיבושים. עכשיו מקווים בקבוצה לבנות מומנטום בליגה שיסייע גם באירופה, אבל מבינים שזה יהיה קשה לאור ריבוי הנציגים בנבחרת

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

לחץ גדול השתחרר במכבי תל אביב בעקבות ניצחון החוץ 1:2 אמש (ראשון) באצטדיון דוחא על בני סכנין. הניצחון הראשון העונה בליגת העל של גאורגיוס דוניס ושחקניו, הגיע אחרי ארבעה משחקים בהם צברה מכבי רק שלוש נקודות מתוך 12 אפשריות. מכבי תל אביב לא הציגה משחק שוטף ומלהיב, אבל זו לא הייתה המטרה שלה אמש.

"אחרי 6 משחקים ב-17 ימים באירופה ובארץ, כל מה שעניין אותנו היה לנצח", אמרו אמש בקבוצה. "אחרי שלא ניצחנו בליגה וחזרנו רק ביום שישי בבוקר מספרד, מה שרצינו היה לנסוע לסכנין ולחזור עם שלוש הנקודות. כל השאר בכלל לא מעניין. יופי ואיכות יחכו בהמשך".

במכבי תל אביב גם משוכנעים שאם הקבוצה תצליח לנצח בליגה ותייצר יציבות, זה ייתן לה ביטחון ויכולת לסיים את הבית בליגה האירופית במקום השני ממנו עולים לשלבי הנוקאאוט. "אנחנו צריכים לבנות את הביטחון של הקבוצה דרך ליגת העל, ואז נבוא יותר רגועים ומשוחררים למשחקים באירופה", אמרו במועדון אמש. "כשאתה נוסע למשחקים באירופה בלחץ ממה שקורה בארץ, אין לך ראש למשחקים האלה בכלל. נקודות באירופה ניקח כשנבוא רגועים מהליגה בישראל".

שחקני מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ', יונתן כהן. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
גם ניצחון כזה הוא גלולת הרגעה. מכבי תלאביב חוגגת/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • במכבי תל אביב מורידים לחץ אחרי הניצחון הדחוק על סכנין: "היופי והיכולת יגיעו בהמשך"
  • אלכסנדר פשיץ' ממשיך את ההתאקלמות המהירה, השחקנים: "הוא מזכיר את ראדה פריצה"
  • דוניס יעבוד עם שחקני מכבי תל אביב על ספיגת השערים המיותרים של הקבוצה לאחרונה
  • בקבוצה מקווים שיוכלו לבנות מומנטום למרות ריבוי הנציגים שישלחו לסגל נבחרת ישראל

מי שהצטיין אמש היה אלכסנדר פשיץ'. החלוץ הסרבי סחט פנדל במחצית הראשונה ובמחצית השנייה כבש שער נהדר בקור רוח. פשיץ' כבר התחבב על כל השחקנים והוותיקים יותר משווים אותו לראדה פריצה. מדובר בחלוץ קבוצתי, לוחם וצנוע שיותר משהוא מחפש את השער הפרטי שלו, אכפת לו שהקבוצה תנצח.

פשיץ' גילה אמש שאורוש ניקוליץ' הוא חבר מאוד קרוב שלו ואף גדל איתו. ניקוליץ' אגב נמצא בסרביה לבדיקות ובמכבי תל אביב מקווים שאחריהן הוא ינסה לחזור להתאמן בצורה מלאה עם כל השחקנים. פשיץ' גילה עוד אמש שמעבר למאמן ולשחקנים שדחפו אותו קדימה כדי שהוא יפתח בהרכב, היה זה דור פרץ שכל הזמן תמך בו ועודד אותו לסיים עם תקופת ההתאקלמות ולהתחיל להיות דומיננטי. בין השניים נרקם קשר חם.

שחקני מכבי תל אביב יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ', אנריק סבוריט. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
נכנס לעניינים במהירות. פשיץ' אמש/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

למרות התחושה הטובה אחרי הניצחון אמש, דוניס לא שכח לבקר את השחקנים על השער שספגה הקבוצה בתוספת הזמן. דוניס כעס שממצב בו מכבי תל אביב זכתה בכדור קרן לטובתה, נבנתה התקפה מתפרצת לזכות סכנין שהסתיימה בהכשלה של עדן קארצב שהובילה לפנדל לזכות סכנין.

ההתקפה הזו הזכירה את השערים שספגה מכבי תל אביב במשחק האחרון מול מכבי חיפה, ועל זה יעבוד דוניס בימי פגרת הנבחרת למרות שאין לו את כל הסגל. עשרה שחקנים שולחת מכבי תל אביב לנבחרות הבוגרת והאולימפית וזה פוגע בניסיונות לאמן את הקבוצה, אבל במועדון היה מי שאמר אמש: "עם כל הקושי, אנחנו גאים שיש לנו את הנציגות הכי גדולה בנבחרות ישראל. נקווה שכולם יחזרו בריאים ובלי קורונה ונדע להתמודד עם החיסרון של השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully