וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה, אלכסנדר פשיץ': "המשחק הזה שינה הרבה דברים אצלנו"

8.11.2020 / 22:31

הצהובים חגגו ניצחון בכורה: דוניס הודה שהעומס השפיע ומקווה לפגרה אחרת בה "נעבוד על דברים טקטיים כדי להשתפר". הסרבי הצטיין וסחט מחמאות: "יש לו את האיכויות והאופי לעזור לנו". אביטן: "רוצה שלא יהיה VAR בכדורגל"

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

מכבי תל אביב חיכתה זמן רב לשחקן דומיננטי בחלק ההתקפי - ועושה רושם שהיא קיבלה אותו. אלכסנדר פשיץ' פתח הערב (ראשון) לראשונה בהרכב, סחט פנדל אותו כבש יונתן כהן (31), ולאחר מכן התכבד בשער בכורה (68) כדי לעזור לאלופה לנצח 1:2 את בני סכנין.

"זה תמיד מרגיש טוב להבקיע", אמר הסרבי. "לחלוץ זה טוב להבקיע במשחק הראשון שלו, כל השחקנים עשו עבודה טובה ואם לא היו מוסרים לי כדורים טובים, לא הייתי מבקיע. אני מרגיש טוב יותר אבל אני לא מוכן ב-100 אחוז, לא שיחקתי הרבה זמן. לאט לאט אני מנסה להשתפר. הגעתי לכאן כי אני אוהב את הלחץ הזה. כשהגעתי היו הרבה בעיות, היו שחקנים עם קורונה, שחקנים לא מוכנים, אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. כולם דוחפים אחד את השני לתת את המקסימום, המשחק הזה שינה הרבה דברים אצלנו לדעתי".

שחקני מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ', יונתן כהן. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
העיקר הניצחון. מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

"ידענו שיש עלינו לחץ כי לא ניצחנו בארבעת המשחקים", הודה גאורגיוס דוניס. "אנחנו צריכים למצוא יציבות במערך ובסגנון. ברוב המשחק שלטנו, יצרנו מצבים, נבנה את הביטחון שלנו צעד אחר צעד. לא אהבתי את התגובה בשניות האחרונות, לקבוצה גדולה כמו שלנו לספוג פנדל כזה זה לא מתאים. עכשיו הזמן לעבוד קשה מאוד ולמצוא במה צריך להשתפר".

המאמן היווני הוסיף ואמר: "מה שקרה בחודש וחצי האחרון הוא שהיו הרבה שחקנים בחוץ, היה עלינו עומס משחקים וצריך להגן על חלק מהשחקנים. זה היה מצב מסובך מאוד, ואני מקווה שמעכשיו זה יהיה טוב יותר ונשיג יציבות, גם בהתקפה וגם בהגנה. בפגרה הקודמת איבדנו עשרה שחקנים לנבחרות והם חזרו מאוחר. חשוב מאוד שיהיו לנו כמה ימים כדי לעבוד על דברים טקטיים כדי להשתפר".

על המצטיין במשחק פשיץ' אמר דוניס: "זה לא קל עבורו, הוא הגיע ללא הכנה ולא שיחק זמן רב. חשוב מאוד לתת לו את הזמן, יש לו את האיכויות והאופי לעזור לנו".

בלם הקבוצה איתן טיבי נבדק הערב על ידי רופא הנבחרת ד"ר אודי קאופמן. טיבי, שסובל מרגישות במפשעה, יהיה חלק מסגל הנבחרת שתמריא מחר לנורבגיה.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
מחפש יציבות. דוניס/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

מנגד, המאמן המפסיד ניסו אביטן סיכם: "כשאתה מאמן קבוצה בליגת העל, אתה רוצה נקודות. אני רוצה נקודות בכל משחק ולא מוותר ולא יוצא עם הפסד מכובד. היו דקות שעשינו דברים לא רעים עם כל החוסרים שיש לנו, החבר'ה שלי עובדים על המגרש, מחויבים, וכן, אנחנו קצת מאוכזבים. מבחינתי המטרה הראשונית היא להחזיר כמה שיותר שחקנים לכשירות, יש לנו שחקני מפתח שבחוץ. יש פה סגל טוב, צעירים טובים, זרים איכותיים, ורק צריך עוד קצת זמן של הכנה. הפגרה הזו באה לנו במקום. אני חד-משמעית מאמין בקבוצה, בסגל ובמקום, סכנין צריכה להיות חברה קבועה בליגת העל והאחריות היא עלי. מקווה לעמוד במשימה".

על השיפוט של גל לייבוביץ' ומערכת הווידאו, ששימשה תפקיד מכריע במשחק, אמר המאמן המפסיד: "אני רוצה שלא יהיה VAR בכדורגל, זה מוציא את הכיף, פוגע בשטף, הלוואי ולא יהיה VAR".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully