וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדרסון על מכת הפנדלים: "מרחם על שחקני ההגנה, לא יודעים איפה לשים את הידיים"

ליברפול וסיטי נפרדו ב-1:1, קפטן האלופה נגד הפנדלים, קלופ נגד העומס, פפ לא מבין למה באנגליה אין חמישה חילופים ("זה אסון"). אלכסנדר ארנולד נפצע, ז'סוס חושש: "העונה הזאת מסוכנת"

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו אתמול (ראשון) ב-1:1 במשחק הצמרת של הליגה האנגלית, בין האלופות והסגניות של השנתיים האחרונות, אבל בסיום בשתי הקבוצות התייחסו לא מעט לדברים בשולי המשחק.

כך למשל בליברפול שוב הגיבו בתמיהה להחלטה לשרוק נגד ג'ו גומס פנדל, אחרי שהכדור ספק פגע לו ביד ברחבה. ג'ורדן הנדרסון, קפטן ליברפול, אמר ש"לדעתי לא הייתה יד. למען ההגינות עם השופטים, הם עקביים, הם נצמדים לאותיות הקטנות. אבל עבור השחקנים זה קשה. אני מרחם על שחקני הגנה מול מסירות רוחב כמו של דה בראונה, קשה לחמוק מהן. אף אחד לא יודע איפה לשים את הידיים, ומקווים שהשופט יסתכל על זה ולא ישרוק נגדם".

פפ גווארדיולה, יורגן קלופ, המאמנים, מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
נפרדו כידידים. פפ וקלופ/רויטרס
טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול. רויטרס
רק בריאות. אלכסנדר ארנולד/רויטרס

בנוסף, ליברפול איבדה שחקן נוסף, כאשר טרנט אלכסנדר ארנולד נפצע והוחלף. מאמן ליברפול יורגן קלופ כבר הודיע שהמגן לא ייכלל בסגל נבחרת אנגליה לשלושת משחקיה החודש. קלופ גם התייחס לתלונות של מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר על הלו"ז הבלתי אפשרי: "דיברתי עם הפרמיירליג. אף קבוצה ששיחקה ביום רביעי בלילה לא צריכה לשחק בשבת ב-12:30 בצהריים. בסדר, בראשון אין בעיה, אבל לא בשבת ב-12:30, כי אז אתה מתעורר וישר משחק. זה שלב ההתאוששות. הפרמיירליג חייבת לשנות את זה יחד עם גופי השידור. אם אתם רוצים כדורגל טוב, תנו לשחקנים קצת לנוח".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה התייחס גם הוא לעומס: "טרנט אלכסנדר ארנולד, שחקן נבחרת אנגליה, נפצע עכשיו. כאן אנחנו מאמינים שאנחנו יותר מיוחדים. אבל אנחנו לא מגנים על השחקנים, ובגלל זה זה אסון". פפ נשאל מה אמר לקלופ בסיום, וענה: "דיברנו על חמישה חילופים... עוד שחקן נפצע. יש הרבה שחקנים כאלה, הרבה. בכל העולם חמישה חילופים זה עניין מרכזי. כאן זה בדיוק ההפך. דיברנו על זה הרבה פעמים".

עוד בוואלה!

אנגליה: אסטון וילה השפילה את ארסנל עם 0:3 מהדהד

לכתבה המלאה
גבריאל ז'סוס, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מודאג, ובצדק. ז'סוס/רויטרס

חלוץ סיטי גבריאל ז'סוס אמר: "המצב הפיזי שלי הוא לא אותו דבר, ועכשיו אני נוסע לשחק עם הנבחרת כדי לעזור למדינה שלי, וכשאחזור אנסה לחזור במצב פיזי טוב. זה האתגר עבורי, להישאר כשיר ולא להיפצע, כי העונה הזאת מסוכנת מאוד עבור השחקנים, כי יש יותר מדי משחקים".

על המשחק אמר קלופ: "היה מעניין, הרבה עניינים טקטים על הדשא. שתי הקבוצות שיחקו ברמת אנרגיה מדהימה, השחקנים היו קרובים מאוד ליריבים שלהם והיה קשה לנצל את מעט ההזדמנויות. אני חושב שזה היה משחק ברמה גבוהה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully