וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מונס דאבור החמיץ פנדל בדקה ה-94, לברקוזן ניצחה 3:4 את גלאדבך

צפו בתקצירים: הישראלי של הופנהיים יכול היה להשוות עמוק בתוספת הזמן, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי קסטילס ב-2:1 בוולפסבורג. הקבוצה של פטר בוס השיגה ניצחון רביעי רצוף, שבועיים לפני שהיא פוגשת את באר שבע שוב באירופה. שער מדהים ללזארו מגלאדבך

תקציר ה-3:4 של באייר לברקוזן על בורוסיה מנשנגלדבאך/ספורט1

המחזור השביעי בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שני משחקים. בראשון נכנעו מונס דאבור והופנהיים 2:1 בידי וולפסבורג. באייר לברקוזן השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, 3:4 מרשים על בורוסיה מנשנגלדבאך.

חלוץ הופנהיים מונס דאבור. GettyImages
כמה שזה כואב. דאבור/GettyImages

וולפסבורג - הופנהיים 1:2

איזה הפסד כואב למונס דאבור, שיכול היה להשוות בדקה ה-94 אך החמיץ מהנקודה הלבנה ורשם הפסד ליגה שני ברציפות. הזאבים, מנגד, עדיין לא הפסידו העונה (שני ניצחונות, חמש תוצאות תיקו). רנאטו שטפן כבש את הראשון כבש בדקה החמישית, בדקה ה-26 הוסיף בישול לוואוט ווחהורסט שהכפיל. בדקה ה-84 יכול היה ווחהורסט להשלים צמד מהנקודה הלבנה, אך פספס. דאבור, שהשלים 90 דקות, לא היה רחוק מלמצוא את הרשת בדקות 67 ו-74, אך פספס את המסגרת בפעם הראשונה, ובפעם השנייה נעצר אצל קון קסטילס. סרגיס אדמיאן רק צימק בדקה ה-88 ואז, בדקה ה-94, קיבל דאבור את ההזדמנות הגדולה מכולן. לצערו, הבעיטה החזקה נהדפה על ידי קסטילס המצוין.

בסיום המשחק ניחמו שחקני הופנהיים את חלוץ נבחרת ישראל המתוסכל. זהו הפנדל התשיעי שדאבור מחמיץ בקריירה, לעומת 14 כיבושים מהנקודה הלבנה. אגב, עד הערב, כל 34 הפנדלים שנבעטו בבונדסליגה העונה נכנסו - ואז הגיעו ווחהורסט ודאבור.

עוד בוואלה!

באיירן מינכן חוששת מהפציעה של קימיש, פליק: "היה משחק נהדר"

לכתבה המלאה

צפו בתקציר ההפסד של הופנהיים

תקציר ההפסד של הופנהיים 2:1 לוולפסבורג, כולל החמצת הפנדל של מונס דאבור/ספורט1
לוקאס אלאריו באייר לברקוזן חוגג. רויטרס
ממשיכים לכבוש רביעיות. שחקני לברקוזן חוגגים/רויטרס

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלאדבך 3:4

אחרי הרביעייה באצטדיון המושבה מול הפועל באר שבע, הקבוצה של פטר בוס שחזרה את התוצאה מול קבוצה הרבה יותר חזקה שפירקה 0:6 את שחטאר דונייצק של סולומון בליגת האלופות. האורחים פתחו טוב יותר ועלו ליתרון מוקדם (18) מפנדל של לארס שטינדל. לוקאס אלאריו השווה כעבור תשע דקות עם בעיטה יפהפיה ומסובבת לחיבורים, אבל שטינדל שוב החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-30. הדו קרב בין שטינדל לאלאריו נמשך עם ה-2:2 של הארגנטינאי שקיבל הרמה מפלוריאן וירץ והשווה עוד לפני ההפסקה (41).

צפו בתקציר הניצחון של לברקוזן, ובשער המרהיב של לזארו

תקציר ה-3:4 של באייר לברקוזן על בורוסיה מנשנגלדבאך/ספורט1

אלא שהמחצית השנייה היתה שייכת כולה ללברקוזן ובדקה ה-68 לאון ביילי כובש הצמד מול באר שבע קיבל כדור עומק מדיאבי ומזווית קשה מאוד העניק יתרון ראשון לקבוצתו. בדקה ה-82 יוליאן באומגאטלינג הוסיף עם דחיקה מקרוב אחרי בישול של אמירי. אלא שהשער הכי יפה במשחק ואולי בעונה כולה שייך לגלאדבך ולוולנטינו לזארו שקיבל הרמה מצד שמאל ובעט לרשת עם בעיטת עקרב מדהימה ביופיה. זה היה ניצחון הליגה הרביעי ברציפות של לברקוזן, שרחוקה רק שלוש נקודות מהפסגה. גלאדבך נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ומתרחקת מהצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully