וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן חוששת מהפציעה של קימיש, פליק: "היה משחק נהדר"

הקשר המצוין נפצע בברכו בניצחון על דורטמונד וחשש שסובל מקרע חלקי, המאמן היה מרוצה מהיכולת. הומלס: "המזל לא היה לצידנו הפעם"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן 3:2/ספורט 1

באיירן מינכן חגגה אמש (שבת) עוד ניצחון ב"קלאסיקר" הגרמני כשגברה 2:3 על בורוסיה דורטמונד במשחק מלא באירועים, שערים פסולים וגם פציעה אחת כואבת. מרקו רויס העלה את הצהובים שחורים ליתרון, אבל אלאבה, לבנדובסקי וסאנה השלימו מהפך לפני שהולאנד רק צימק לקראת הסיום. החלוץ הפולני גם ראה איך שני שערים שלו נפסלים בגלל נבדל, אבל בבאיירן התעסקו לאחר המשחק בעיקר בדבר אחד: הפציעה הקשה של יוזואה קימיש.

יוזואה קימיש באיירן מינכן נפצע. רויטרס
הפציעה שלו קצת הרסה את החגיגה. יוזואה קימיש/רויטרס

הקשר המצוין של באיירן ונבחרת גרמניה תיקל את ארלינג הולאנד מאחור ונפצע בברכו כשהוא מדדה ומוחלף בבכי. הקשר לא עבר בדיקה רפואית נוספת, אבל ההערכות הן שהוא סובל מקרע חלקי ברצועות הברך, מה שעלול להשבית אותו לתקופה ארוכה.

האנזי פליק מאמן באיירן סירב להתייחס להערכות וגם הוסיף שיהיה קשה להסתדר בלי קימיש. על המשחק אמש אמר: "זה היה משחק פשוט מעולה. היתה הרבה איכות על המגרש והיו הרבה הזדמנויות בשני הצדדים. אנחנו היינו קצת יותר נחושים והגיע לנו יותר לנצח".

מנואל נוייר, שוער באיירן שנאלץ לעבוד די קשה במשחק הזה, אמר: "היינו ראויים לנצח, במיוחד בגלל המחצית השנייה. היינו הקבוצה הטובה יותר. הגול של אלאבה לפני המחצית היה מאוד חשוב. קיבלנו ביטחון ובמחצית השנייה היינו מאוד חזקים".

מאטס הומלס, ששוב הפסיד מול האקסית, אמר: "היה חסר לנו ריכוז מול השער. הם לא שלטו נגדינו, אבל המזל לא היה בצד שלנו. היו לנו הרבה מצבים להבקיע שלא ניצלנו. זה היה משחק פתוח, באיירן חזקה מאוד מבחינה התקפית, אבל מאוד חשופה מאחור. קצת מזל, זה מה שהיה חסר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully