וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד חמישי רצוף להפועל פתח תקוה, הפסד שני להפועל ירושלים

המלאבסים בצרות צרורות אחרי הפסד ביתי 1:0 לסקציה נס ציונה, הירושלמים נוצחו באותה תוצאה על ידי אום אל פאחם של איוניר. 0:0 בין רעננה לאחי נצרת

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

אחרי שקיבלנו ביום שישי מוליכה חדשה ומפתיעה בדמות הפועל איכסל, המחזור השביעי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם עוד כישלון של הפועל פתח תקוה המאכזבת, שנותרה עם ארבע נקודות בלבד אחרי הפסד חמישי רצוף - 1:0 בבית מול סקציה נס ציונה. הפועל ירושלים הפסידה באותה תוצאה להפועל אום אל פאחם, לא נכבשו שערים במפגש בין הפועל רעננה למכבי אחי נצרת.

seperator

הפועל פתח תקוה - סקציה נס ציונה 1:0

המלאבסים תקועים בליגה הלאומית כבר שש עונות רצופות וגם לפני כן ידעו תקופות לא פשוטות בליגה הזו, אבל מעולם לא נקלעו לרצף של ארבעה הפסדים כפי שקרה להם בפתיחת העונה הנוכחית. אלא שהערב זה הסתבך עם הפסד חמישי רצוף. גם המצטרף הטרי אליאור משעלי והברזילאי היגור וידאל שחזר מהרחקה, לא הושיעו את מסאי דגו.

סקציה נס ציונה, שניצחה בשני הביקורים הקודמים שלה אצל הפועל פתח תקוה ואצטדיון המושבה היה ביתה בליגת העל בעונה הקודמת, החלה בסערה והייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, אם כי כבשה רק פעם אחת. אמנון טדלה פירק את ההגנה בכדור עומק, עומר כץ יצא לא מספיק טוב מול דור גלילי ועל הריבאונד היה וואליד דרוויש שבעט פנימה בדקה ה-63. אלי אלבז נכנס כמחליף אצל הכתומים ונעצר במשקוף שלוש פעמים, ולאחר מכן הייתה עוד קורה, אבל נס ציונה חגגה בכל זאת ניצחון שני רצוף ומי שצא מגדרו הוא המאמן אורי גוטמן שרץ אחוז תזזית להתחבק עם שחקניו.

עוד בוואלה!

בשישי: נוף הגליל והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1, איכסל עלתה לפסגה

לכתבה המלאה
מסאי דגו מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
מה יהיה? מסאי דגו/קובי אליהו

הפועל אום אל פאחם - הפועל ירושלים 0:1

זיו אריה ושחקניו לא הצליחו להתאושש מהפסד הבכורה מול הפועל רעננה וחוו הפסד נוסף, כשמוטי איוניר ציין ניצחון ראשון כמאמן אום אל פאחם ומשחק שני ללא ספיגה אחרי ה-0:0 בבכורה ברמת השרון. הפועל ירושלים פתחה טוב יותר עם התקפות בהובלת לידור נקשרי, אבל פאחם שמארחת בעכו היא זו שחגגה בזכות שער של נירן רוטשטיין בדקה ה-40. דובב גבאי מסר למגן השמאלי, שנכנס לרחבה, העביר לרגל ימין ושיגר כדור מדויק לרשת של אדבאיו אדליי. המארחת שמרה על התוצאה והתקדמה למקום השישי.

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת 0:0

אדהם האדיה חזר לקדנציה שנייה כמאמן אחי נצרת, והסתפק בנקודה באצטדיון רמת גן מול היורדת מליגת העל שלא הצליחה לייצר ניצחון שלישי ברציפות ולהתקרב לצמרת. תיקו רביעי העונה לאחי נצרת, 0:0 ראשון להפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully