וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נוף הגליל והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1, איכסל ראשונה

שתי המוליכות ערב המחזור נפרדו ללא הכרעה, העולה החדשה ניצחה 1:2 את כפר שלם ועלתה אל המקום הראשון. ניצחון דרמטי לראשון לציון

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

לראשונה מאז פרוץ הקורונה, הליגה הלאומית חזרה לימי שישי עם חמישה משחקים. במוקד הפועל נוף הגליל סיימה ב-1:1 מול הפועל רמת גן במשחק בין שתי המוליכות ערב המחזור. מי שניצלה את זה עד תום היא הפועל איכסל, שניצחה 1:2 את הפועל כפר שלם ועלתה אל הפסגה. מ.ס. כפר קאסם סחטה 1:1 מהפועל עכו בדקה ה-90 והפועל ראשון לציון ניצחה 0:1 את הפועל עפולה משער בדקה ה-94. בית"ר תל אביב בת ים הביסה 0:3 את הפועל ניר רמת השרון.

ג'ניה ברקמן שחקן הפועל נוף הגליל. לילך וייס רוזנברג
ג'ניה ברקמן חוגג את השוויון/לילך וייס רוזנברג

הפועל נוף הגליל - הפועל רמת גן 1:1

המפגש בין שתי המוליכות ערב המחזור נגמר ללא הכרעה ושתיהן עם 14 נקודות יורדות מקום אחד ומפנות את הפסגה להפועל איכסל. הפועל רמת גן עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה בפנדל אחרי עבירה ברחבה. מיקו ממן בעט יפה פנימה את ה-0:1. בדקה ה-41 הצליחה המארחת להשוות אחרי שג'ניה (יונתן) ברקמן נגח מקרוב פנימה מדויק וקבע 1:1.

עוד בוואלה!

כל העדכונים מהיום האחרון של חלון ההעברות המיוחד

לכתבה המלאה

הפועל כפר שלם - הפועל איכסל 2:1

המפגש בין שתי העולות החדשות נגמר בניצחון של האורחת, שגם טיפסה אל המקום הראשון בטבלה בעוד כפר שלם נותרה אחרונה עם מאזן אומלל של נקודה מ-18. האורחת פתחה את המשחק בסערה: בדקה השלישית ג'וליו סזאר השתלט יפה על הכדור ובעט טיל אדיר פנימה, 0:1 לאיכסל. טל קדרון קיבל אדום אחרי עבירה ברחבה וגם גרם לפנדל. טימור אביטן בעט בקלות פנימה וזה 0:2 כבר בדקה השישית. כפר שלם הצליחה לצמק בדקה ה-79 אחרי שער עצמי של השוער מתן עמבר, שזינק לבעיטה חופשית שפגעה במשקוף וחזרה אל גבו ופנימה, 1:2.

נדב נידם שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
בית"ר תל אביב שמרה על 100 אחוזי ההצלחה בבית. נדב נידם/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל ניר רמת השרון 0:3

המארחת השיגה ניצחון גדול ועברה את יריבתה בטבלה בדרך אל המקום הרביעי. בית"ר תל אביב בת ים עלתה ליתרון בדקה ה-14 עם שער יפהפה של יניב מזרחי, שבעט חזק פנימה מרחוק. בדקה ה-28 זה כבר 0:2 אחרי שער של רוואן הומאן. המארחת כבשה את השלישי בדקה ה-86 עם פנדל מוצלח אחרי שיניב מזרחי הוכשל על ידי איתי עוזרי ולקח בעצמו את האחריות לבעוט וגם דייק.

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון 1:0

איזה ניצחון דרמטי של הכתומים, שרשמו ניצחון שלישי ברציפות ושיפרו את מאזנם ל-10 נקודות מ-18 בעוד מארחת נותרה עם שלוש נקודות ב-21 במצב קשה מאוד. אורי זוהר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-94 כשספק ניסה להגביה וספק ניסה לבעוט, וזה הלך אל המשקוף ופנימה.

דן כדורי שחקן הפועל ראשון לציון. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
ניצחון שלישי רצוף לראשון לציון. דן כדורי/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

מ.ס. כפר קאסם - הפועל עכו 1:1

המארחת עדיין ללא ניצחון העונה ועם ארבע נקודות בלבד מ-21, אבל לפחות היא השיגה שוויון בדקה ה-90. האורחת כבשה כבר בדקה השישית אחרי מהלך יפה של ערן ביטון משמאל והגבהה שלו לרחבה, יובל אורן נגח מקרוב פנימה את ה-0:1. עכו קיבלה פנדל בדקה ה-73 אחרי נגיעת יד ברורה ברחבה, רז טוויזר בעט מהנקודה הלבנה לא מספיק טוב וזה עדיין 0:1. בדקה ה-90 הצליחה כפר קאסם לאזן אחרי שקובי מור הגביה משמאל ועמיד מחאג'נה נגח יפה לפינה כדי לקבוע 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully