וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה בדרבי, ליל הפסידה לראשונה, 4:4 משוגע בין לאנס לריימס

עודכן לאחרונה: 9.11.2020 / 0:01

קאדוורה המחליף העניק לליון 1:2 על סנט אטיין עם צמד, ברסט הפתיעה עם 2:3 ביתי על ליל, לאנס חזרה לשחק אחרי הקורונה וסוטוקה כבש פעמיים בתוספת הזמן כדי לקבוע 4:4

תקציר: ניס - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

דווקא אחרי הניצחון הגדול שלה על מילאן בסן סירו, ליל רשמה היום (ראשון) את הפסד הליגה הראשון שלה העונה - 3:2 במגרשה של ברסט - ונותרה מרחק חמש נקודות מהמוליכה פריז סן ז'רמן. לאנס וריימס סיפקו 4:4 משוגע, מונאקו ניצחה 1:2 את ניס ואת המחזור ה-10 חתם הדרבי בו ניצחה ליון 1:2 את ליל.

שארל אבי שחקן סנט אטיין מול מקסנס קאקרה שחקן ליון. Laurent Cipriani, AP
סנט אטיין ברצף הפסדים נדיר. שארל אבי מול מקסנס קאקרה/AP, Laurent Cipriani

ליון - סנט אטיין 1:2

מהפך בדרבי הקפיץ את ליון המשתפרת למקום החמישי וקבע הפסד שישי ברציפות של סנט אטיין, שלמי ששכח החלה את העונה עם שלושה ניצחונות. הירוקים סובלים ממכת פציעות וקלוד פואל שוב נאלץ לאלתר הרכב מול האקסית שלו, אבל איכשהו עלה ליתרון בדקה ה-40 עם כדור רוחב של דניס בואנגה שהשוער אנתוני לופס הדף לשערו. רודי גרסיה הגיב עם חילוף משולש בדקה ה-57, מלך שערי הליגה השנייה טינו קאדוורה היה בין הנכנסים והוא החזיר בגדול: בדקה ה-65 הסיט עם העקב פנימה אחרי כדור רוחב של מקסוול קורנה ובדקה ה-74 כבר עשה הכול לבד עם פריצה מסחררת מצד שמאל ושער מזווית קשה. בואנגה צריך היה להשוות ולפחות לחלץ נקודה עבור האורחת אחרי נגיעת יד ברחבה, אך הוא בעט את הפנדל החוצה בדקה ה-88.

עוד בוואלה!

למרות מכת הפציעות הנדירה, פריז סן ז'רמן הביסה את ראן 0:3

לכתבה המלאה
מייק מניאן שוער ליל. Marco Luzzani, GettyImages
זה לא היה בתכנון של ליל. מייק מניאן/GettyImages, Marco Luzzani

ברסט - ליל 2:3

מחצית ראשונה חלומית של המארחת סידרה לה ניצחון מפתיע אחרי שלושה הפסדים רצופים. המגן השמאלי רומן פרו היה חתום על הבליץ של ליל, עם בישול למגן הימני רונאל פייר גבריאל בדקה ה-15 ושער מזווית קשה בדקה ה-19. אירוון קרדונה, שמתמחה בהבקעת שערים יפים, סיפק נגיחה קשתית נפלאה בדקה ה-42 וכל שנותר לליל במחצית הזו זה לספק מפנדל של בוראק אילמז לפני ההפסקה. הטורקי השלים צמד בדקה ה-57 אחרי הכנה של בן ארצו יוסוף יאזיג'י, אבל השוער והקורה מנעו ממנו שלושער והשאירו את הנקודות בברסט.

סימון באנזה שחקן לאנס חוגג שער. Sylvain Lefevre, GettyImages
מי חשב שהמשחק יתפתח כך אחרי השער שלו? סימון באנזה/GettyImages, Sylvain Lefevre

לאנס - ריימס 4:4

העולה חזרה לשחק אחרי שלושה שבועות של השבתה בגלל מכת קורונה וחילצה נקודה ביתית אחרי משחק משוגע במיוחד. סימון באנזה העלה את לאנס ליתרון עם נגיחה לרשת של פרדראג ראיקוביץ' בדקה ה-21, אבל ריימס הפכה עם שערים במתפרצות של מתיו קפארו (47) ובולאי דיה (54). שער עצמי אומלל של תומא פוקה בדקה ה-77 קבע שוויון, אלא שפקונדו מדינה הארגנטינאי היה חסר מזל עם שער עצמי בצד השני וריימס חזרה להוביל בדקה ה-79. דיה השלים צמד עם סלאלום פנטסטי והגדיל ל-2:4, אבל לאנס התגברה על הסגל החסר והעייפות עם שתי נגיחות אדירות של פלוריאן סוטוקה בדקה ה-90 ובדקה ה-91. למארחת עוד היה זמן לקבל פנדל בתוספת הזמן, אבל השופט שינה את ההחלטה בעזרת ה-VAR.

אקסל דיסאסי שחקן מונאקו חוגג שער, מאחוריו בנואה בדיאשיל. רויטרס
מתחילים להתחבר? דיסאסי/רויטרס

ניס - מונאקו 2:1

ניצחון שני ברציפות לקבוצה של ניקו קובאץ', שמשתווה למארחת עם 17 נקודות אחרי עשרה מחזורים. ניס עם הפסד שני ברציפות בכל המסגרות, לאחרי ה-3:2 המאכזב שספגה מסלביה פראג בליגה האירופית. אקסל דיסאסי נגח פנימה את ה-0:1 בדקה ה-23, סופיאן דיופ הכפיל בדקה ה-53 אחרי שגיאה גדולה בהגנה, פייר לס מלו רק צימק (69) אחרי טעות של ויטו מאנונה.

משחקים נוספים

נים - אנז'ה 5:1
לנים: מוסא קונה (90+1). לאנז'ה: מתיאס לאז'ה (1), סטפן בהוקן (23 ו-56), לואיס דיוני (82 בפנדל), ג'ימי קאבו (90+4)

מץ - דיז'ון 1:1
למץ: פאפה יאד (21). לדיז'ון: מאמה באלדה (13)

לוריין - נאנט 2:0
לנאנט: קאדר במבה (80), לודוביק בלאס (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully