וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפנדל הכי גרוע בהיסטוריה". אדמולה לוקמן תחת אש אחרי הפאננקה הכושלת

ההחמצה השחצנית בדקה ה-98 מנעה מפולהאם נקודה ושחקן הכנף הצעיר חטף מכל כיוון. מאמנו, סקוט פארקר, הודה: "אני כועס"

תקציר: לודוגורץ - טוטנהאם 3:1/ספורט 1

"מה הוא מנסה לעשות, הבחור הצעיר הזה?", תהה אמש (שבת) הפרשן האנגלי רגע אחרי החמצת הפנדל המזעזעת - לא פחות מכך - של אדמולה לוקמן במשחק בין ווסטהאם לפולהאם.

הפטישים עלו ל-0:1 בדקה ה-91 אחרי שער של תומאש סוצ'ק הנפלא, אבל לקוטג'רס ניתנה הזדמנות לשוויון דרמטי. השופט הוסיף ארבע דקות, אבל כשלוקמן עמד לבעוט, השעון כבר עמד על הדקה ה-98. לכולם היה ברור שזה המהלך האחרון במשחק ושחקן הכנף של פולהאם היה צריך לשלוח את הכדור לרשת ולהשיג עבור קבוצתו נקודה.

הפנדל של לוקמן

לוקמן בן ה-23 בעט מכיוון שאלכסנדר מיטרוביץ' החמיץ לאחרונה פנדל ובפולהאם החליטו לשנות. האנגלי שמושאל מר.ב. לייפציג ניסה משום מה פאננקה והוציא מרגל ימין שלו הקפצה חלשה ורפויה. השוער המופתע שמולו, לוקאש פביאנסקי, פשוט עצר ללא בעיות.

הבעיטה של לוקמן התפרשה כאקט של שחצנות במקרה הטוב, או טיפשות במקרה הרע (או להפך, תחליטו אתם). בתוך שעות, שחקן הכנף הצעיר הפך מושא ללעג וברשתות החברתיות חגגו על חשבונו. "הפנדל הגרוע בכל הזמנים", היה מי שטען ואחרים צייצו: "מי בועט ככה פנדל בדקה ה-98"?".

לוקמן נראה בהלם אחרי ההחמצה שלו, כמי שהבין שהוא עתיד לעמוד במוקד של ביקורת רחבה. חלק קטן בלבד מחבריו לקבוצה ניחמו אותו ופביאן בלבואנה מווסטהאם זכה לשבחים אחרי שחיבק ועודד אותו.

עוד בוואלה!

צ'לסי דרסה גם את שפילד יונייטד, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את אברטון

לכתבה המלאה

מאמן פולהאם, סקוט פארקר, אמר בסיום: "אני לא מתכוון להתעלם מהפנדל הזה, אני כועס. אבל זה הכדורגל, צריך ללמוד ולצמוח. אדה היה פנטסטי מאז שהוא הגיע אלינו והוא צריך ללמוד ממה שקרה הלילה. לא בגלל ההחמצה, אלא בגלל שכך הוא החליט לבעוט. הוא יחזור לעצמו במהרה, יש לו אופי נהדר והערב הוא פשוט טעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully