וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יאניק וילדסחוט סובל מקרע, ייעדר כחודש מהמגרשים

8.11.2020 / 10:40

שחקן הכנף שנפצע בניצחון על מ.ס. אשדוד סובל מקרע בשריר הירך האחורי ויחמיץ את המשחקים הקרובים. במועדון החמיאו לעומרי גלזר שימשיך לקבל קרדיט בין הקורות, דאגה מהסיוע לשחקני ההגנה: "אנחנו שווים ספיגה בכל משחק. זה יפגע בנו בעתיד"

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

בשורות מתסכלות למכבי חיפה: יאניק וילדסחוט שנפצע אמש (שבת) בניצחון 1:2 על מ.ס. אשדוד, סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר כחודש מהמגרשים. במועדון חששו ששחקן הכנף ההולנדי סובל מפציעה שתגרום לו להיעדרות ממושכת, וקיבלו את התוצאות באכזבה. הקשר ההולנדי סיפר לאנשי הצוות הרפואי שהרגיש כאב חד תוך כדי ריצה בשריר האחורי, ואחרי צילום התבררה חומרת הפציעה.

מנגד, במכבי חיפה שמחו מהניצחון, שהעמיד את הירוקים על 10 נקודות אחרי ארבעה מחזורים. בחיפה שיבחו את השחקנים על כך שלמרות שנלחצו אחורה כאשר אשדוד צימקה את התוצאה, הם ידעו לשמור על היתרון ואגרו שלוש נקודות. "חשוב לצאת עם הניצחון גם במשחקים כאלה", אמרו במועדון, והודו: "לא היה משחק גדול שלנו, אבל גם במשחק כזה אפשר לראות עוצמות".

שחקן מכבי חיפה יאניק וילדסחוט. אדריאן הרבשטיין
בחוץ לחודש. וילדסחוט/אדריאן הרבשטיין
  • במכבי חיפה מרוצים מהאופי בניצחון על אשדוד: "גם במשחק כזה אפשר לראות עוצמות"
  • עומרי גלזר קיבל אמון מבכר והחזיר עם ההצגה, במועדון מודים: "הוא מוכיח את עצמו"
  • בכר יעיר לשחקני הקישור וההתקפה על הסיוע להגנה: "בפעמים אחרות נאבד נקודות"

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את מ.ס. אשדוד 1:2

לכתבה המלאה

למרות שלא היה מדובר במשחק גדול של הירוקים, בקבוצה החמיאו לכמה שחקנים ובראשם השוער עומרי גלזר. לאורך כל השבוע היו לא מעט קולות שקראו להחזרתו של ג'וש כהן להרכב, אבל המאמן ברק בכר ומאמן השוערים גיא ויזינגר החליטו לתת קרדיט נוסף לגלזר והשוער החזיר עם הצגה מצויינת כשהציל כמה שערים בטוחים. "אין ספק שסוגיית השוער היא התלבטות גדולה, אבל גלזר קיבל הזדמנות והוכיח את עצמו", אמרו במועדון.

גלזר צפוי להמשיך בהרכב גם בדרבי שייערך אחרי פגרת הנבחרות. גם עאיד חבשי זכה למחמאות גדולות על יכולתו, למרות שטעות שלו הובילה לשער המצמק של אשדוד. גם בוגדן פלאניץ', חוסה רודריגס וצ'ארון שרי קיבלו שבחים.

במקביל למחמאות, בקבוצה לא אוהבים את העובדה שבכל משחק הקבוצה סופגת. בצוות המקצועי צפויים להבהיר בעיקר לשחקני הקישור וההתקפה שהם מצפים לסיוע גדול בהרבה למשחק ההגנה. בכר התבטא בסיום ואמר שהוא מצפה מכולם לעשות הגנה, ובימים הקרובים יבהיר זאת לשחקנים. "בכל משחק מגיע לנו לספוג", אמר אחד השחקנים. "אסור לזה לקרות, כי במשחקים שלא יילך לנו בצד ההתקפי זה יביא לאיבוד נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully