וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון גברה 91:100 על הפועל חולון

עודכן לאחרונה: 7.11.2020 / 22:00

האורחת פתחה חזק והוליכה בפער דו ספרתי ברבע השני, אך הכתומים חזרו והפכו בדרך לניצחון במחזור הפתיחה. טיילור (27) הצטיין

שחקן מכבי ראשון לציון אייזאה טיילור מול שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
המצטיין של ראשון לציון. אייזאה טיילור/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

המחזור הרביעי בליגת העל, שהוא המחזור הראשון שנערך במלואו באותו שבוע, נמשך הערב (שבת) בבית מכבי, שם ניצחה מכבי ראשון לציון 91:100 את הפועל חולון. הכתומים שהגיעו לאחר התבוסה בחצי גמר גביע ווינר מול מכבי תל אביב קיבלו משחק נהדר משני שחקניה הצעירים, נועם דוברת (16) ונועם אביבי (16) ולמרות שפיגרה במהלך המחצית הראשונה בפער דו ספרתי, ניצלה עד תום את העובדה שגיא פניני הורחק בטכנית שנייה, וברחה ליתרון דו ספרתי משלה, כל הדרך לניצחון במשחק הפתיחה בליגת העל.

אייזאה טיילור הצטיין בשורות הכתומים עם 27 נקודות, להן הוסיף 6 אסיסטים. הזר החדש טריי לואיס רשם בכורה מוצלחת עם 19 נקודות ו-5 ריבאונדים. בצד השני טיירוס מגי הוליך את קלעי חולון עם 24 נקודות, כשגם כריס ג'ונסון (16) וריצ'רד האוול (12) בלטו, אך זה לא עזר לאורחת שרשמה הפסד במשחק הפתיחה.

קלעו למכבי ראשון לציון: אייזאה טיילור 27 נקודות ו-6 אסיסטים, טריי לואיס 19 ו-5 ריב', נועם אביבי 16, דריל מונרו ונועם דוברת (6 אס') 14 כ"א, אקיל מיצ'ל 7, גולן גוט 3.

קלעו להפועל חולון: טיירוס מגי 24, כריס ג'ונסון 16, ווילי וורקמן וריצ'ארד האוול (7 ריב') 12 כ"א, סי. ג'יי. האריס 11, אייזאה מיילס 9, גיא פניני 6, פרדריק בורדיון 1.

שחקן מכבי ראשון לציון טריי לואיס מול שחקן הפועל חולון טיירוס מגי. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ראשון לציון פתחה את העונה עם ניצחון. טריי לואיס מול טיירוס מגי/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

חולון פתחה חזק מעבר לקשת ועלתה ל-3:12 מהיר. טריי לואיס עלה לדקות בכורה אצל האורחת. ראשון לציון התאוששה מההלם והשלימה ריצת 2:12 בדרך ליתרון 14:15. חולון פתחה שוב פער קטן וירדה להפסקה בין הרבע הראשון לשני ביתרון, 17:22.

רבע 2:

הכתומים נשארו צמודים לחולון בפתיחת הרבע, אך החטיאו מהקו, כשמנגד חולון חזרה להרכב עם קלעי השלוש שלה ועלתה ליתרון דו ספרתי, 24:34. המארחת לחצה על הדוושה ורצה שוב עד שהצליחה להוריד למינוס נקודה בלבד, 40:39, דקה להפסקה. סל של אייזאה טיילור שניות לבאזר קבעו 42:43 למכבי ראשון לציון במחצית.

שחקן מכבי ראשון לציון נועם דוברות מול שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
דוברת מול בורדיון/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

רבע 3:

הזר החדש של ראשון לציון טריי לואיס החל להתחמם ברבע השלישי, כשג'אמפ מדוייק שלו קבע 51:56 לכתומים, יתרון השיא שלהם עד כה. עבירה טכנית נשרקה לחובתו של גיא פניני, שסירב להירגע וספג עבירה טכנית שנייה, ולמעשה סיים את המשחק. הכתומים ניצלו זאת כדי להעלות את יתרונם ל-56:65. ראשון לציון לא עצרה ועלתה ליתרון דו ספרתי, כשלקראת הרבע המכריע הוליכה המארחת 64:74.

רבע 4:

השחקנים של גודס נישאו על גלי המומנטום של סיום הרבע הקודם וברחו ל-64:81 בתחילת הרבע, מה שגרם לדדאס להזעיק פסק זמן. דוברת ואביבי הנהדרים הגיעו ל-30 נקודות משותפות, כשיכולת טובה של ריצ'ארד האוול השאירה את חולון בטווח סביר מהכתומים. אביבי יצאה בעבירה חמישית, וג'אמפ מדויק של טיירוס מגי גרם לגודס להזעיק פסק זמן משלו. על זאת, הכתומים לא הסתבכו ויצאו עם ניצחון במחזור הפתיחה. 91:100 למכבי ראשון לציון בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully