וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינו ראדג'ה: "מעדיף לראות את מכבי ת"א נגד צסק"א מאשר את גמר ה-NBA"

כדורסלן העבר טוען שהוא "לא אוהב את ה-NBA" ומסביר למה הוא מעדיף את היורוליג, רוצה "להקיא" מההשוואות בין ג'ורדן ללברון ג'יימס ןמסביר מה ההבדל בין פטרוביץ' לטוני קוקוץ'

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

כדורסלן העבר דינו ראדג'ה, הסנטר הקרואטי המצוין ששיחק בין השאר ביוגופלסטיקה ספליט (וזכה באליפות אירופה על חשבון מכבי תל אביב) ובבוסטון סלטיקס, טוען שהוא לא אוהב את ה-NBA של ימינו, ונחרד מההשוואות בין לברון ג'יימס למייקל ג'ורדן.

"כשמתחילות ההשוואות בין לברון לג'ורדן, אני מקיא", אמר ראדג'ה, "הבן שלי אומר לי שלברון טוב יותר, אבל מבחינתי זה לא דיון. אם הוא היה משחק לפני 20 שנה, לברון לא היה מסוגל לעשות חצי מהדברים. היום, כשלברון נכנס לצבע, כולם מתרחקים ממנו, אבל ג'ורדן חטף מכות יותר מכל אחד, ועדיין שלט. לפני לברון יש את קובי בריאנט ועוד כמה. אני מכבד את לברון, אבל קובי היה טוב יותר".

דינו ראדג'ה. david oxford, AP
מעדיף כדורסל אירופאי. ראדג'ה/AP, david oxford

עוד אמר ראדג'ה: "אני לא אוהב את ה-NBA. אני עוקב, אבל זה לא זה. זה הפך למשחק אולסטאר. הכל זה מספרים. שחקנים עושים בוקסינג אאוט כדי לנפח מספרים. התקשורת כותבת על מספרים וסטטיסטיקה שהם שום דבר. הכדורסל ששיחקו בעבר דטרויט או הניקס, זה היה כדורסל אמיתי. היום זה תחרות שלשות. לפני 20 שנה, כשהיית הולך על דאנק, היית חייב לעשות משהו מיוחד. היום אני מעדיף לראות יורוליג. מעדיף משחק של מכבי תל אביב מול צסק"א על גמר ה-NBA בין מיאמי ללייקרס. לא ראיתי אף משחק מהגמר. צפיתי בבוסטון, רק כי אני קשור אליה רגשית".

עוד בוואלה!

מייקל ג'ורדן: "אני די בטוח שבעוד 20 שנה, יגידו שלברון ג'יימס טוב ממני"

לכתבה המלאה
מייקל ג'ורדן במדי נבחרת ארצות הברית מול שחקן נבחרת יוגוסלביה דראז'ן פטרוביץ' עם דינו ראדג'ה. מתוך עמוד הפייסבוק של דינו ראדג'ה, צילום מסך
זוכר את הימים. ראדג'ה ופטרוביץ' מול ג'ורדן/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של דינו ראדג'ה

כמו כן, ראדג'ה השווה בין שני כוכבי על קרואטים, טוני קוקוץ' ודראז'ן פטרוביץ': "אם אני שם את הרגשות בצד ומתייחס רק למה שראיתי על המגרש, דראז'ן היה מנהיג טוב יותר. הוא היה קולני, שחקן יוצא מהכלל, הוא ידע לצעוק בחדר ההלבשה, סחף אותנו לעבודה קשה. טוני היה מנהיג שקט יותר. הוא עשה דברים ואנשים הלכו אחריו בגלל שהוא היה כל כך טוב. דראז'ן היה יותר צמא דם בהתקפה, טוני היה יותר קבוצתי ועדיין יכול היה לקלוע 30 נקודות. טוני תמיד חיפש את האסיסט, דראז'ן יותר חשב על עצמו. אני חושב שקוקוץ' היה שחקן שלם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully