וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בית"ר ירושלים: ברקוביץ' מייצר "תחרות בסגל", דראפיץ' על העומס: "לא אופטימלי"

6.11.2020 / 14:21

שתי הקבוצות מחפשות ניצחון שני רצוף: ברקוביץ' מביע אמון בשחקניו, דראפיץ' עשוי לתת מנוחה לאוחנה, שלום אדרי: "יש פה הרבה שחקנים יצירתיים, כיף לבוא לשחק כדורגל"

מחזור 6הסתיים07/11/2020
בני יהודה תל-אביב
  • זריהן (19)
0
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

    בני יהודה

    אחרי הניצחון על אשדוד, מאמן הכתומים ניר ברקוביץ' רוצה להמשיך במומנטום לקראת בית"ר: "ניצחנו יריבה טובה, במשחק לא פשוט בכלל. כמובן שכל ניצחון נותן עוד ביטחון, אבל בסופו של דבר צריך לדעת ללמוד ולהתפתח מכל משחק.

    "מחכה לנו משחק קשה מאוד בשבת הקרובה, נגד יריבה טובה שמגיעה גם היא אחרי ניצחון. התכוננו אליהם כל השבוע ונעשה הכל כדי להוציא את המירב מהמשחק הזה.

    "אני מאמין בכל אחד ואחד מהשחקנים בסגל שלנו. יש תחרות בריאה על ההרכב ועל מקום בסגל. זה נכון שלבית"ר יש הרבה איכויות, אבל כמו שאני תמיד אומר לשחקנים שלי - אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה".

    שחקני בני יהודה חוגגים. קובי אליהו
    לא לעצור. בני יהודה/קובי אליהו

    בית"ר ירושלים

    במועדון רוצים להשלים 10 נקודות בארבעה משחקים לפני היציאה לפגרת הנבחרת. במהלך הפגרה תערוך הקבוצה מחנה אימון של מספר ימים בשפיים. בנוגע להרכב הקבוצה מחר, נראה כי ההחלטות הסופיות יתקבלו אך ורק לפני המשחק בהתאם לכשירות ורעננות השחקנים. בצוות המקצועי חוששים מעומסים וחשיפה לפציעות של שחקנים ולכן יקבלו החלטות בתיאום עם מאמן הכושר והצוות הרפואי. אחת ההתלבטויות היא האם לפתוח עם מיכאל אוחנה משחק שלישי בתוך שבוע לאחר שרק חזר מפציעה, וכמו כן גם לגבי אביאל זרגרי וירדן שועה. לירן רוטמן או עוזיאל פרדו צפויים להשתלב ב-11, כאשר לא ברור אם עידן ורד יהיה כשיר לפתוח.

    סלובודן דראפיץ': "לא תיכננו שכבר בשלב הזה נשחק 3 משחקים בשבוע. זה לא אופטימלי, אבל זה מה שיש ואנחנו צריכים להיות חדים על הדברים האלו ולראות איך אנחנו מתכוננים ובאיזה כושר נגיע. עוד לא שיחקנו כל כך הרבה בשבוע אז נורא מעניין אותי לראות אותנו משחקים קבוצה נגד שלישית בשבוע אחד".

    שלום אדרי: "אנחנו נבנים מההתחלה, מתרגלים לשיטה, מסתגלים אליה. אנחנו בעיקר נהנים, יש הרבה שחקנים יצירתיים, כיף לבוא לשחק כדורגל וברגע שהכל יתפרץ אז כולם יהנו מבית"ר ירושלים".

    עוד בוואלה!

    אלי אוחנה: "ברגע שהוחלט לשחרר את איינבינדר, לדראפיץ' וברדה אין סיי"

    לכתבה המלאה
    שלום אדרי חוגג שער לזכות בית"ר ירושלים. דני מרון
    "אנחנו בעיקר נהנים". אדרי/דני מרון

    טריוויה

    * 107 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהמאזן הוא 32:44 לבית"ר ירושלים ועוד 31 תוצאות תיקו.

    * אחרי 11 מפגשים בלי ניצחונות חוץ, ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בחגיגות של האורחת.

    * בני יהודה ללא הפסד בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, עם שלושה ניצחונות על האפס וארבע תוצאות תיקו. לפני כן היו לה שישה הפסדים רצופים בבלומפילד.

    * מיכאל אוחנה מגיע אחרי צמד ראשון בקריירה ופעם שנייה בסך הכול שכבש בשני מחזורים עוקבים. האם יחגוג משחק שלישי ברציפות?

    * סלובודן דראפיץ' לא ניצח את בני יהודה בתשעת המשחקים האחרונים שאימן מולה. סך הכול יש לו שלושה ניצחונות ב-17 מפגשיו עם הכתומים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully