וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל חיפה: ממן, ברסקי וגורפינקל ייכללו בסגל של סילבס

שלושת המצטרפים החדשים עשויים לקבל דקות במשחק נגד היריבה החמה (שבת, 15:00, 5 לייב). אטפלד: "הרמנו את הציפיות מאיתנו"

מחזור 6הסתיים07/11/2020
מכבי נתניה
  • עזרא (64)
  • פרייטר (82)
1:2
  • (90) אגדה
הפועל חיפה
תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

מכבי נתניה

אחרי שחזרה מהפגרה מצויין עם ניצחון 0:3 על הפועל כפר סבא, רוצה מכבי נתניה להמשיך במומנטום הטוב שלה ולייצר מחר (15:00, ספורט2) ניצחון שלישי רצוף כשתפגוש בבית את הפועל חיפה במשחק שיפתח את המחזור השישי. המאמן ריימונד אטפלד צפוי לתת אמון בהרכב שלו ולהעלות את אותם 11 שניצחו בשבת שעברה. "העלינו את הציפיות של עצמנו אחרי התוצאות האחרונות. אנחנו קבוצה התקפית שמגיעה להרבה מצבים", אמר ההולנדי.

הבלם הנורבגי אקינסולה אקיניימי ימשיך במסלול שיכין אותו לשחק אחרי שחווה פציעה ובמרכז ההגנה ימשיכו קיליאן ואן דר קאפ ועמרי גנדלמן. יונס מלדה שנמצא בפתיחת עונה מצויינת, רוצה להמשיך ולהיות שותף למרבית השערים של הקבוצה.

מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
הציפיות עלו. אטפלד/ברני ארדוב

הפועל חיפה

אחרי פתיחת עונה לא טובה בלשון המעטה, הפועל חיפה תנסה לרשום ניצחון ראשון העונה מחר במשחק נגד מכבי נתניה, שנמצאת במומנטום מצויין. המאמן חיים סילבס יכליל בסגל את שלושת שחקני הרכש החדשים חנן ממן, רוסלן ברסקי ויהב גורפינקל, למרות שכמעט לא התאמנו עם הקבוצה. סילבס ביקש מחניכיו כל השבוע להיות מרוכזים ואגרסיביים ולא לספוג שערים קלים כפי שהיה במשחק האחרון.

"אין ספק שזה משחק קריטי למרות שהעונה רק החלה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "יש מתח במועדון בגלל התוצאות הלא טובות וניצחון במשחק חוץ קשה כזה יכול לפוצץ את כל המתח בשנייה".

חיים סילבס אמר: "אנחנו שמחים מאוד על ההצטרפות של השחקנים החדשים. אנחנו בטוחים באיכויות שהם יוסיפו לנו כבר מחר. מרגש לראות את הקהל שהגיע היום לתמוך בנו באימון. זה מאוד משמח אותנו. נתניה קבוצה טובה ויהיה משחק קשה, אבל נבוא להילחם ולקחת נקודות".

עוד בוואלה!

דוניס ויתר מראש מול ויאריאל: "הליגה בארץ בעדיפות ראשונה כרגע"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חיפה יהב גורפינקל, חנן ממן, רוסלן ברסקי עם המאמן חיים סילבס. מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה, אתר רשמי
ייזרקו ישירות למים? סילבס עם ממן, ברסקי וגורפינקל/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה

טריוויה

* הפועל חיפה פתחה עונה עם נקודה בלבד מתוך תשע אפשריות. אם נחבר גם את גביע הטוטו, אז היא עדיין ללא ניצחון בשבעה משחקים ב-2020/21.

* גם ב-2014 וב-2015 לא הצליחה הפועל חיפה לנצח בשלושת המשחקים הראשונים, אבל עשתה את זה ברביעי. אם זה לא יקרה הפעם, זו תהיה הפתיחה הכי גרועה מאז 2012, כאשר השיגה את ניצחון הבכורה רק במחזור התשיעי.

* ואם הפועל חיפה שוב לא תכבוש ותישאר עם שער בודד אחרי ארבעה משחקי ליגה, זה יהיה המאזן הכי גרועה שלה מאז 2011, כאשר הבקיעה את השער השני רק במחזור החמישי (עונה שנפתחה עם חמישה הפסדים).

* כל 16 המשחקים האחרונים של מכבי נתניה (ליגה וגביע הטוטו) הגיעו להכרעה: שבעה ניצחונות לעומת תשעה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully